Hop til indhold
Guest Eron

Nicole – Langt ud over det normale

Recommended Posts

Yes sweetheart,,, Crazy in Love with you,, and is that such a bad thing,, ;)

No not really Im like very Keen on meeting you again right now <3

You have Allways show me the Best GFE so there for, see you later on, before you will travel home where I for the first time will show you my 

BFE == BOY FRIEND EXPERIENCE :wub:

It's including real Kiss, touch, hugs, and maybe also a little bit massage ect. 

Best regards

Your's truely  B) Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicole Hot skrev, den 1/3/2019 at 10:21:

 

Thank you is one of my favourite :P

If you greet your guests in that outfit I fear there is a big risk that WonderWoman will get stained ;-)

Super cool that you will shower with the guests and start things in the shower :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, den 28.2.2019 at 17:46:

Hej Hunter

Tak for at dele din oplevelse med Nicole

God stil at medbringe champagne. 

Jeg kan sige med sikkerhed, at det ikke var mig, der aflyste, selv om jeg godt kan unde dig den ekstra tid. Jeg var travlt optaget et andet sted i byen;)

Jeg er sgu lidt bekymret for, at du skriver, at hun roste din tøjstil, men når jeg ser på hendes egen tøjstil (billede 8-10), så forstår jeg måske bedre:D (ha ha ha). 

Næste gang må du medbringe blomster og ned på knæ 3 gange i stedet for de sædvanlige 2 gange;)

Ha' det godt derude:)

I'm crazy with her outfit on picture 3 and 15 and 17 not that the other is not nice/hot, because they are very nice indeed, but the three pictures just have that little extra if you ask me.

In any case Nicole looks amazingly buatyfull :wub:

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Poptrold,, 

Det gjorde du helt sikkert har ligget vandret hele weekenden med høj feber, men dejligt lige at læse om jer andres beretninger med denne meget specielle kvinde. 

Hun spøger i den grad i mit baghoved, og kan jeg nå at blive fresh så skal jeg liiige forbi Glostrup en 3. og sidste gang, men tiden er knap nu hun forlader os onsdag meget tidligt om morgenen, så jeg har kun tirsdag til at vise hende min BFE,, :)

Måske hvis jeg nu anstrengte mig så kommer hun måske tilbage til os, men mon ikke vores brødre allerede har sørget for dette,, bare en lille dejlig tanke 

Venligst Hunter 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 time siden:

Måske hvis jeg nu anstrengte mig så kommer hun måske tilbage til os, men mon ikke vores brødre allerede har sørget for dette,, bare en lille dejlig tanke 

Venligst Hunter 

Nicole fortalte mig at hun forventer at komme retur efter påske. Så der er håb forude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja tak men ligenu er April lidt for langt væk for mig,,

Jeg må drikke noget stærk te med rom og honning.

Iøvrigt tak for at lige dele din viden om at Nicole kommer retur,,

Jeg har skrevet lidt med hende på whatsapp,og vidste godt denne info.,men er bare nød til lige at holde lidt igen med at skamrose div piger for så bagefter blive overhældt med lort og lagkage hvis folk fx finder et lille komma forkert indsat,,

Jeg tror selv på det bedste i folk,men er da blevet negativt overrasket før,,,desværre

Om jeg besøger @Nicole Hot  or not ,imorgen ja det vælger jeg at holde for mig selv.

Håber på jeres forståelse,men der er desværre sket nogle ting som lige skal bundfælde sig nu.

Anyways ,undskylder for at afspore tråden,

Hygge Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 5 timer siden:

Ja tak men ligenu er April lidt for langt væk for mig,,

Jeg må drikke noget stærk te med rom og honning.

Iøvrigt tak for at lige dele din viden om at Nicole kommer retur,,

Jeg har skrevet lidt med hende på whatsapp,og vidste godt denne info.,men er bare nød til lige at holde lidt igen med at skamrose div piger for så bagefter blive overhældt med lort og lagkage hvis folk fx finder et lille komma forkert indsat,,

Jeg tror selv på det bedste i folk,men er da blevet negativt overrasket før,,,desværre

Om jeg besøger @Nicole Hot  or not ,imorgen ja det vælger jeg at holde for mig selv.

Håber på jeres forståelse,men der er desværre sket nogle ting som lige skal bundfælde sig nu.

Anyways ,undskylder for at afspore tråden,

Hygge Hunter

Hunter for fanden - kan da slet ikke se hvor der er blevet hældt lort og lagkage på dig i denne tråd??? Fuck komma og streg - sådan fødtes Nicolai - Du er da hendes største fan, og du har opfundet et nyt begreb - BFE - super inspirerende - tak tak tak - del med os andre - vi bliver helt forelskede gennem dig

Redigeret af Vildsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 10 timer siden:

Hunter for fanden - kan da slet ikke se hvor der er blevet hældt lort og lagkage på dig i denne tråd??? Fuck komma og streg - sådan fødtes Nicolai - Du er da hendes største fan, og du har opfundet et nyt begreb - BFE - super inspirerende - tak tak tak - del med os andre - vi bliver helt forelskede gennem dig

Ja ok sorry ,jeg må lige tage mig sammen det er jo mig som er blevet tosset ,,,forelsket i det kvindemenneske.

Tror sgu at jeg blir nød til at følge en hvis Tom Hanks gode råd og gå på knæ for 3`gang for hende ,så må vi se om jeg blir losset baglæns ud af Glostrup kommune,eller jeg måske blir optaget i hendes hall of fame.

Hold jer muntre derude 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 47 minutter siden:

Nå. Så skulle jeg nok have taget copyright på en vis forkortelse alligevel. Pokkers :D

 Var det dig der opfandt BFE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 2 timer siden:

 Var det dig der opfandt BFE

Ja undervurder ALDRIG @underdog40det er helt og holdent hans påfund, der kan jeg desværre ikke tage kreditten, sagde dog til ham at han burde gøre krav på et mindre beløb hvergang det blev brugt herinde,,,

Han ville blive rig og jeg fattig,, ha ha ha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 7 minutter siden:

Ja undervurder ALDRIG @underdog40det er helt og holdent hans påfund, der kan jeg desværre ikke tage kreditten, sagde dog til ham at han burde gøre krav på et mindre beløb hvergang det blev brugt herinde,,,

Han ville blive rig og jeg fattig,, ha ha ha 

Ikke når det kommer til dig @Hunting for beaver :D. Du må bruge og misbruge det alt det du orker. Og som jeg nævnte i den tråd hvor ordet blev undfanget, er det kun min kone der får en BFE af mig. Hun er alligevel ikke på Eroguide (det forventer jeg da i hvert fald ikke :shock:). 

GPerne får bare det sædvanlige "et stykke med tissekone, tak", når jeg kommer på besøg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Si si si silikone skrev, for 2 timer siden:

Svært at se, så tænker der er et par stykker her der kender svaret.. :-)

Er det silikone bryster?

Jeg er ret sikker på brysterne er ægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Si si si silikone skrev, for 3 timer siden:

Svært at se, så tænker der er et par stykker her der kender svaret.. :-)

Er det silikone bryster?

Hej nej er ret sikker næsten 100 p. på at @Nicole Hot har naturlige bryster.

Hun er iøvrigt lige ankommet i går og jeg var forbi til en god længere gang GFE / BFE,,,,havde ellers lovet mig selv at holde lidt igen med disse her GP besøg,men hun er bare så dejlig at jeg ikke kunne modstå fristelsen,,,endnu engang

Hun er på TOPPEN og yder super service, er ligenu igang med mit skriv omkring turen til Frankfurt , men vil hvis det er mig muligt lave et nyt review af hende på et senere tidspunkt,,

Venligst Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 22 timer siden:

Cześć, prawie 100 sztuk, które @Nicole Hot  ma naturalne piersi.

Właśnie przyjechała wczoraj i byłem już na dłuższym GFE / BFE ,,, w przeciwnym razie obiecałem sobie, że będę trochę z tymi tutaj wizytami GP, ale ona jest tak miła, że nie mogłem się oprzeć pokusie ,,, jeszcze raz

Jest na TOPie i zapewnia super obsługę, pracuje obecnie nad moim pisaniem o podróży do Frankfurtu, ale jeśli jest możliwe, żebym mógł dokonać nowej recenzji w późniejszym czasie,

Proszę Hunter

Trąbka napisała 24.4.2019 o 13:34:

Dzięki, że zasugerowałeś, że Nicole ponownie ją odwiedza

Miły sex i GFE na bardzo wysokim poziomie.

 

My boobs are real... Yet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...