lars9635 5 Skrevet 26. Februar, 2019 Jeg er ganske ny her og i det hele taget ny som besøgende hos glædespiger. Eller glædespige, må jeg hellere sige. Jeg har været alenefar en del år og derfor har der været ret stille på lagnerne. For nogle måneder siden besluttede jeg mig for at at besøge en glædespige. Da beliggenheden passede mig fint valgte jeg Sara. Jeg var rystende nervøs. Min nervøsitet blev gjort til skamme og ligeledes gjorde min opfattelse af prostituerede. Min frygt var et hurtigt koldt knald. Det var det på ingen måde. Sara var sød, fræk og indlevende. Faktisk er det nok noget af det bedste sex, jeg nogensinde har fået. Jeg har efterfølgende besøgt Sara 3-4 gange. Har faktisk svært ved at lade være. Jeg er kun til blid og blød sex, men hun besidder ret bredt menukort. Venlig hilsen Lars 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 969 Skrevet 26. Februar, 2019 Lyder skønt. Har du et link til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars9635 5 Skrevet 26. Februar, 2019 skal se om jeg kan finde ud af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars9635 5 Skrevet 26. Februar, 2019 https://annoncelight.dk/profile/smukkesara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 11. April, 2019 Ihhhh fik lige at vide at denne lå her. Tak, hvor er du sød . Det er en fornøjelse at have besøg af dig. Kh Sara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 1. September, 2019 Jernet skrev, den 26.2.2019 at 20:49: Lyder skønt. Har du et link til hende? hun tilbød i starten leg med en extra pige men ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 1. September, 2019 grå skrev, for 51 minutter siden: hun tilbød i starten leg med en extra pige men ikke mere Hvorfor er du igang med at kommentere på flere meget gamle tråde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 2. September, 2019 AalborgLook skrev, for 15 timer siden: Hvorfor er du igang med at kommentere på flere meget gamle tråde? Det har man vel lov til når man ikke har set dem der er vel ikke en sidste salgsdag på ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 2. September, 2019 grå skrev, for 4 minutter siden: Det har man vel lov til når man ikke har set dem der er vel ikke en sidste salgsdag på ?? Chancen for at pigen er rejst videre, er vist ret stor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 2. September, 2019 hun er da stadig af og til på samme adr i Arden i Nordjylland ved jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 2. September, 2019 grå skrev, for 30 minutter siden: Det har man vel lov til når man ikke har set dem der er vel ikke en sidste salgsdag på ?? Jeg skriver ikke noget om at du ikke har lov til det, men du skal nok ikke forvente noget svar når du begynder at hiver sådan nogle gamle tråde frem igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 426 Skrevet 2. September, 2019 grå skrev, for 56 minutter siden: hun er da stadig af og til på samme adr i Arden i Nordjylland ved jeg Hende har jeg ikke hverken set, eller hørt noget om...? Den eneste der reklamerer på AL fra Arden er Nadia. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 166 Skrevet 4. September, 2019 kingdane68 skrev, den 2.9.2019 at 15:45: Hende har jeg ikke hverken set, eller hørt noget om...? Den eneste der reklamerer på AL fra Arden er Nadia. Nej der er skam flere der kommer forbi arden men de skriver så ikke arden i deres announcer, men med lidt konstruktiv tænkning regner man hurtigt ud de mener arden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 426 Skrevet 4. September, 2019 GenerationX skrev, for 5 timer siden: Nej der er skam flere der kommer forbi arden men de skriver så ikke arden i deres announcer, men med lidt konstruktiv tænkning regner man hurtigt ud de mener arden Ahhh...dem der skriver mellem Støvring og Hobro 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg