Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Kat første gang for rigtig mange år siden, da hun arbejdede i en anden klinik end hendes egen. Havde kørt langt i bil og fik en rigtig god massage og et håndjob, selvom det var helt klart at HE ikke var super velset på den klinik (adskilt med gardiner)

Har efterfølgende besøgt hende en håndfuld gange i hendes egen klinik, hvor programmet er noget andet ;-) Kat er lille, har fået lavet nogle flotte bryster og kan stadig godt massere, men det kræver at man fortæller hende at man ønsker god massage og hvor der er brug for det. Så vil hun meget gerne hjælpe. Den virkelige grund til at besøge Kat er dog når hun pludselig uopfordret giver rimjob og blowjob uden kondom mens man stadig ligger på maven, at hun knalder (med kondom) og stønner som var det sidste chance og til slut gerne tager ladningen i munden.

Hendes klinik er ærlig talt noget skrammel. Ingen brikse, ingen bad og indgang er overhovedet ikke diskret. Til gengæld er hun et godt knald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
VMan skrev, for 4 timer siden:

 Den virkelige grund til at besøge Kat er dog når hun pludselig uopfordret giver rimjob og blowjob uden kondom mens man stadig ligger på maven, at hun knalder (med kondom)...

Hun knalder også uden kondom, så tænk med det store hoved, inden du giver dig i kast med noget der smitter :)
Hvorom alt er: Kat ved hvad en mand vil ha' og hun er god til at give det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
BennyBom skrev, den 26.2.2019 at 19:30:

Hun knalder også uden kondom, så tænk med det store hoved, inden du giver dig i kast med noget der smitter :)
Hvorom alt er: Kat ved hvad en mand vil ha' og hun er god til at give det!

Yup jeg har også oplevet uden kondom, det gjorde jeg har holdt mig derfra lige siden. 

Det ellers en skam for hun er sød og fræk, men ønsker ikke og slæbe noget med hjem. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasperaalborg skrev, for 2 timer siden:

hallooooo Kat knalder ikke uden kondom, det er jer selv der gør og i kan bare sige nej, ta dog ansvar selv :)

Hey hvis du ikke kender til hende så luk.. 

Min oplevelse var bla at kondom kom på, hvorefter hun selv rykkede det af og fortsatte. Opdagede det ved at det blev listet under håndklædet jeg lå på. 

Hendes undskylding var at jeg var special guy og det kun var med mig hun gjorde det. Ved så flere og været udsat for det samme i forskellige variationer.. 

Summa summarum er at er kat glad for dig så knepper hun uden gummi hvis hun enten kan lokke dig eller fjerne det uden du bemærker det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
tronheim skrev, for 6 minutter siden:

helt ærligt  har i ikke gået i det mindste  7 år i skole . Stop dog disse hjernedøde anmeldelser . Og diskussioner .

Stop selv, uanset skoleårgang, så tænker vi forskelligt, hverken anmeldelser eller, er forkert, det må absolut være op til den enkelte?

Ja, vi har hver især vores teori og indgangs vinkel, om hvad som er godt, samt, hvad vi ikke burde gøre :rolleyes:

Jeg tror ikke den skriv i tråden er uden betydning for dem som besøger Kat, så næppe nogen hjernedøde her? 

Nu sidder du jo selv ude i den store Verden, ja så ved du helt klart vi tænker forskelligt, ja også i lille Danmark :huh:

  • Go aften eller nok nærmere, nat i New Zealand :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BennyBom skrev, den 26.2.2019 at 19:30:

Hun knalder også uden kondom, så tænk med det store hoved, inden du giver dig i kast med noget der smitter :)
Hvorom alt er: Kat ved hvad en mand vil ha' og hun er god til at give det!

Medmindre du nogen beviser for at hun har smittet nogen, så bør du stoppe dine person angreb. Bare fordi man knalder uden gummi behøver man ikke være smittet, eller have smittet andre.

Sandsynligheden for at en smittet smitter andre ved sex uden gummi er mellem 10-50% alt efter hvad man er smittet og den anden persons helbreds tilstand.

Buttman76 skrev, for 8 timer siden:

Min oplevelse var bla at kondom kom på, hvorefter hun selv rykkede det af og fortsatte. Opdagede det ved at det blev listet under håndklædet jeg lå på. 

Hendes undskylding var at jeg var special guy og det kun var med mig hun gjorde det. Ved så flere og været udsat for det samme i forskellige variationer.. 

Summa summarum er at er kat glad for dig så knepper hun uden gummi hvis hun enten kan lokke dig eller fjerne det uden du bemærker det. 

Det lyder simpelthen for usandsynligt til at det kan være sandt.

For det første. Vil du virkelig påstå at du ikke kunne mærke da hun fjernede kondomet?

For det andet. Hvorfor skulle hun i hemmelighed fjerne kondomet efter hun havde sat det på og du ikke havde givet udtryk for at du ønsker sex uden gummi?

 

@BennyBom og Buttman76. Jeg bor på djævleøen, og har aldrig mødt Kat, men jeres indlæg giver simpelthen ingen mening. Jeg ved ikke hvad Kat gjort jer, men jeg synes det er på tide i stopper jeres hetz mod Kat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 21 timer siden:

Stop selv, uanset skoleårgang, så tænker vi forskelligt, hverken anmeldelser eller, er forkert, det må absolut være op til den enkelte?

Ja, vi har hver især vores teori og indgangs vinkel, om hvad som er godt, samt, hvad vi ikke burde gøre :rolleyes:

Jeg tror ikke den skriv i tråden er uden betydning for dem som besøger Kat, så næppe nogen hjernedøde her? 

Nu sidder du jo selv ude i den store Verden, ja så ved du helt klart vi tænker forskelligt, ja også i lille Danmark :huh:

  • Go aften eller nok nærmere, nat i New Zealand :P

ok ja vi tænker forskelligt over hele verden , giver dig fuldstændigt ret ,men dine indlæg er sommetider lidt !!Tja  totalt ved siden af ,

hvis denne website ønsker seriøse mennesker, husk det er kun min mening ! jeg henføre til dine indlæg f.eks , omkring Jan holm Tønder !.

Du kalder dig Thai Mig !! så lær dog lidt om kulturer først , sorry hårde ord,  men ordet er frit i DK , korrekt! dit er i hvert tilfælde .

God  eftermiddag i DK   husk 12 timer mellem hinanden !! 

 

Redigeret af tronheim

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 54 minutter siden:

ok ja vi tænker forskelligt over hele verden , giver dig fuldstændigt ret ,men dine indlæg er sommetider lidt !!Tja  totalt ved siden af ,

hvis denne website ønsker seriøse mennesker, husk det er kun min mening ! jeg henføre til dine indlæg f.eks , omkring Jan holm Tønder !.

Du kalder dig Thai Mig !! så lær dog lidt om kulturer først , sorry hårde ord,  men ordet er frit i DK , korrekt! dit er i hvert tilfælde .

God  eftermiddag i DK   husk 12 timer mellem hinanden !! 

 

Annoncen er til Jan Hom i Tønder.

Var forbi til en time message. Blev tilbudt ekstra men sagde fra på grund af overpris.
Pigen er ny på stedet og hedder Nina. Hun er på turistvisum og kan engelsk. Hun er 28 år og ok pæn.
Der er også andre piger på stedet.
Der tilbydes Massage og ekstra service, men til priser i den dyre ende.
En time massage med happy ending (handjob) 1000kr. Mulighed for andre service, men prisen aftales med ejer.
Bestilling af tid på tlf. 52753759.

Men det er den samme ejer, som også udfører massage og ekstra service, men hun er der ikke altid. 
https://annoncelight.dk/showad/267423

synes bare lige  jeg ville vise dig hvad jeg mener !!!! helt korrekt Thai mig hvor meget kender du til Pli !!

Redigeret af tronheim

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 20 timer siden:

Medmindre du nogen beviser for at hun har smittet nogen, så bør du stoppe dine person angreb. Bare fordi man knalder uden gummi behøver man ikke være smittet, eller have smittet andre.

Sandsynligheden for at en smittet smitter andre ved sex uden gummi er mellem 10-50% alt efter hvad man er smittet og den anden persons helbreds tilstand.

Det lyder simpelthen for usandsynligt til at det kan være sandt.

For det første. Vil du virkelig påstå at du ikke kunne mærke da hun fjernede kondomet?

For det andet. Hvorfor skulle hun i hemmelighed fjerne kondomet efter hun havde sat det på og du ikke havde givet udtryk for at du ønsker sex uden gummi?

 

@BennyBom og Buttman76. Jeg bor på djævleøen, og har aldrig mødt Kat, men jeres indlæg giver simpelthen ingen mening. Jeg ved ikke hvad Kat gjort jer, men jeg synes det er på tide i stopper jeres hetz mod Kat.

Jeg gider ikke forklare mig over for en der ikke kender kat. 

Dette er ikke personligt mod hende men almen advarsel. Jeg har kommet hos kat i knap 10 år og brugt en formue hos hende. 

Og jo det sgu ikke svært og trække gummi af når begge parter er rodet ind i olie. 

Hvis du er i tvivl om min hensigt sp find alle mine positive anmeldelser af kat først. Jeg har været rigtig glad for hende indtil jeg oplevede ubeskyttet sex. 

Vi er mange herinde fra der har oplevet det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
tronheim skrev, for 4 timer siden:

ok ja vi tænker forskelligt over hele verden , giver dig fuldstændigt ret ,men dine indlæg er sommetider lidt !!Tja  totalt ved siden af ,

hvis denne website ønsker seriøse mennesker, husk det er kun min mening ! jeg henføre til dine indlæg f.eks , omkring Jan holm Tønder !.

Du kalder dig Thai Mig !! så lær dog lidt om kulturer først , sorry hårde ord,  men ordet er frit i DK , korrekt! dit er i hvert tilfælde .

God  eftermiddag i DK   husk 12 timer mellem hinanden !! 

 

Tak, og tror bare vi lader den ligge der, alt andet vil afspore, ja hverken du eller jeg var der på det givende tidspunkt, men hva det angår skolegang, på dette site, så lad dog for Guds skyld denne ligge som ubesvaret :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
tronheim skrev, for 3 timer siden:

Annoncen er til Jan Hom i Tønder.

Var forbi til en time message. Blev tilbudt ekstra men sagde fra på grund af overpris.
Pigen er ny på stedet og hedder Nina. Hun er på turistvisum og kan engelsk. Hun er 28 år og ok pæn.
Der er også andre piger på stedet.
Der tilbydes Massage og ekstra service, men til priser i den dyre ende.
En time massage med happy ending (handjob) 1000kr. Mulighed for andre service, men prisen aftales med ejer.
Bestilling af tid på tlf. 52753759.

Men det er den samme ejer, som også udfører massage og ekstra service, men hun er der ikke altid. 
https://annoncelight.dk/showad/267423

synes bare lige  jeg ville vise dig hvad jeg mener !!!! helt korrekt Thai mig hvor meget kender du til Pli !!

Sorry, jeg kender ej hende, Pli, men jeg kender dog Katten :rolleyes:

Så lad dog for Buddha skyld, og dem som kender Kat, vurderer hva som sker der :huh:

Tilbage til Ts, good night, what ever you are ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Buttman76 skrev, den 3.3.2019 at 19:23:

Dette er ikke personligt mod hende men almen advarsel.

Almen advarsel høre hjemme i general debat ikke i en anmeldelses tråd.

Buttman76 skrev, den 3.3.2019 at 19:23:

Og jo det sgu ikke svært og trække gummi af når begge parter er rodet ind i olie. 

Jeg har som skrevet aldrig mødt Kat, men jeg har fået min del af olie og nurugel sex. Tro mig. Ingen kan fjerne et kondom på mig uden jeg mærker det, og jeg er ikke specielt godt udstyret.

Dit angreb på Kat giver simpelthen ikke mening

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tør ikke tage chancen og besøge Kat efter alle de gange man har hørt om at hun knalder uden kondom. Men det er blot mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 10 timer siden:

Almen advarsel høre hjemme i general debat ikke i en anmeldelses tråd.

Jeg har som skrevet aldrig mødt Kat, men jeg har fået min del af olie og nurugel sex. Tro mig. Ingen kan fjerne et kondom på mig uden jeg mærker det, og jeg er ikke specielt godt udstyret.

Dit angreb på Kat giver simpelthen ikke mening

Det hører da hjemme når hun knalder uden gummi. 

Tænder det dig så besøg hende. 

Jeg er nok en ud af 20 der har oplevelsen af at hun knalder uden gummi. Bare søg på kat og se jeg ikke er alene om min udmelding. 

Jeg nævner det for og advare andre om hendes måde og agere på. Hvis du ikke har et problem med det ja så er det dig der har problemer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er alle vinkler vedr. med og uden gummi med Kat vist belyst. 

Alle bedes finde tilbage på sporet uden personfnidder og moraliseren. 

Bryan Mills

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den ‎02‎-‎03‎-‎2019 at 22:56:

Medmindre du nogen beviser for at hun har smittet nogen, så bør du stoppe dine person angreb. Bare fordi man knalder uden gummi behøver man ikke være smittet, eller have smittet andre.

Sandsynligheden for at en smittet smitter andre ved sex uden gummi er mellem 10-50% alt efter hvad man er smittet og den anden persons helbreds tilstand.

 

@BennyBom og Buttman76. Jeg bor på djævleøen, og har aldrig mødt Kat, men jeres indlæg giver simpelthen ingen mening. Jeg ved ikke hvad Kat gjort jer, men jeg synes det er på tide i stopper jeres hetz mod Kat.

@Nørden: Jeg forstår ikke helt din tilgang til mit indlæg. Jeg blev selv meget overrasket, da Kat trak mig indenfor i varmen uden gummi og desværre brugte jeg ikke det store hoved, men det lille og gennemførte uden kondom. Hvis jeg havde været forberedt, var det ikke sket. Jeg aner ikke om Kat er smittet med noget, men en glædespige der gerne knalder uden kondom må nok siges at være "høj-risiko" - og derfor opfordrede jeg til omtanke. Jeg har ikke skrevet hun var smittebærer, for det ved jeg ikke. Jeg blev på baggrund af min oplevelse testet for alt og fejlede ingenting, heldigvis. Jeg har derimod skrevet at Kat er dygtig til sit fag! Hvordan du kan få det til at blive til hetz er for mig helt uforståeligt. Men lad mig da endelig præcisere: samleje med en glædespige der gerne gør det uden kondom, er en væsentlig risiko imo.
BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, den 2/3/2019 at 14:44:

Hey hvis du ikke kender til hende så luk.. 

Min oplevelse var bla at kondom kom på, hvorefter hun selv rykkede det af og fortsatte. Opdagede det ved at det blev listet under håndklædet jeg lå på. 

Hendes undskylding var at jeg var special guy og det kun var med mig hun gjorde det. Ved så flere og været udsat for det samme i forskellige variationer.. 

Summa summarum er at er kat glad for dig så knepper hun uden gummi hvis hun enten kan lokke dig eller fjerne det uden du bemærker det. 

fuck du er naiv, det er og bliver dig der knalder uden kondom, kvinder bruger ikke kondom, det kan da ikke passe du ikke kan mærke det er kommet af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kat er megafræk, lækker, forholdsvis billig, vildt liderlig og giver en service man ikke får mange andre steder... men hun er (af en eller anden underlig grund) ikke glad for at bruge kondom. Hvis hun altid brugte kondom, ville hun være min faste købesex partner... men det gør hun ikke, så der kommer jeg ikke mere. 

Men for de dudes herinde, der elsker at bolle uden - så vil jeg varmt anbefale Kaf. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
HG Wells skrev, for 6 timer siden:

Kat er megafræk, lækker, forholdsvis billig, vildt liderlig og giver en service man ikke får mange andre steder... men hun er (af en eller anden underlig grund) ikke glad for at bruge kondom. Hvis hun altid brugte kondom, ville hun være min faste købesex partner... men det gør hun ikke, så der kommer jeg ikke mere. 

Men for de dudes herinde, der elsker at bolle uden - så vil jeg varmt anbefale Kaf. 

Hun lyder som en vildt dejlig kvinde, men så vidt jeg har kunnet læse mig til er der ikke bad på stedet. Er det korrekt? for så er det lidt ulækkert ikke at være dagens første kunde!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske der er et i privaten. Eller der vaskes grundigt bagefter med klud? Hun er pisselækker og hot. Desværre er der lige den ting med kondomet... hvis det ikke generer dig, så er det bare med at tage afsted :)

(grunden til at det generer mig, er at jeg elsker at slikke fisse... men jeg gider ikke slikke der, hvor i andre har fyret kanonen af :) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 6 timer siden:

Måske der er et i privaten. Eller der vaskes grundigt bagefter med klud? Hun er pisselækker og hot. Desværre er der lige den ting med kondomet... hvis det ikke generer dig, så er det bare med at tage afsted :)

(grunden til at det generer mig, er at jeg elsker at slikke fisse... men jeg gider ikke slikke der, hvor i andre har fyret kanonen af :) )

hvor holder kat til i randers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
sergent-254 skrev, for 38 minutter siden:

hvor holder kat til i randers

HOOOOLD da helt op.

Du har været med i gamet i næsten 6 år med 130 indlæg, og så ved du ikke, hvor Kat holder til...

Hvis du bruger en times tid på at støve alle klinikkerne af i Randers, så finder du Kat.s rede.

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...