Hop til indhold
Guest bestbareback

Misscatharina i Sønderborg.

Recommended Posts

Nap hende hvis du vil være sammen med en død karklud.

Du er ikke i tvivl om hun hellere vil være et andet sted, hvis du er sammen med hende. Hun tænker kun på pengene og håber du er hurtigst muligt færdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bestbareback

Akja,Nu nåede jeg at spilde 500,- på hende inden jeg læste dit svar :(

Hun er stenkold.Egentlig okay sød at snakke med;men man må hverke røre,se eller pille.Jeg opgav ganske enkelt at få jern på,og kørte hende hjem igen.

En skam,for hun er ganske pæn,god krop osv.Ku nemt blive stamkunde hvis hun ikke var koldere end en død.Så det var kun een gang jeg prøvede det........................

Del dette indlæg


Link til indlæg

Akja,Nu nåede jeg at spilde 500,- på hende inden jeg læste dit svar :(

Hun er stenkold.Egentlig okay sød at snakke med;men man må hverke røre,se eller pille.Jeg opgav ganske enkelt at få jern på,og kørte hende hjem igen.

En skam,for hun er ganske pæn,god krop osv.Ku nemt blive stamkunde hvis hun ikke var koldere end en død.Så det var kun een gang jeg prøvede det........................

Så er det sådan set billigere at henvende sig til slagteren og købe en hel kvielever og skære en ridse i, :lol::lol::lol::lol::lol: det er billigere og garanteret ligeså godt. :lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har også en annonce her: http://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-kontakt/annonce/17969567-besoeg-2-liderlige-toeser

Citat fra annoncen som jeg ikke helt ved hvordan skal tydes:

Besøg 2 liderlige tøser, 2 frække tøser i Sønderborg tilbyder sig selv i aften :)og det er kun ud af flere af aftnerne vi arbejder sammen .

Om man så kan booke begge piger samtidig står der reelt intet om.

Godt nok tit man ser ulæselige annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det sådan set billigere at henvende sig til slagteren og købe en hel kvielever og skære en ridse i, det er billigere og garanteret ligeså godt.

Hvor lang tid giver du den i microen for at få den på kropstemperatur? Eller napper du den kold?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er status på hendes "klamydia"? ....som en af fyrene i en omtale har fået med sig hjem!!!!

 

Hvor skulle vi vide det fra? Du kunne tage ud og ordne hende, så har du svaret indenfor 3-5 dage ;)

Redigeret af thehunter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...