Hop til indhold

Recommended Posts

Faldt over hjemmesiden www.lungnapathaimassage.dk.

Og var godt klar over, at her kunne man ikke få det hele, for så der jo nok ikke ansigt på siden.

Tilgengæld var massagen helt i top, meget prof. og yderst erotisk.

Så den svenske afslutning fald på et tørt sted.

Så trænger man bare til at slappe af og?

Så er det ikke det værste sted at havne. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Løgn og latin. Man kan nemt få hele pakken og massagen er ikke verdens bedste. Ej heller det ekstra.

Jeg har været forbi og fået det hele og det var spild af penge.

En gammel krage kom ind midt under massagen og spurgte om jeg ville ha 2 piger for 200 ekstra til massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg skal være ærlig at sige at jeg bliver altid lidt ked af indlæg der starter med ordene løgn og latin. Nu skal jeg for god ordens skyld nævne at jeg har ikke været på det pågældende sted da jeg bor i Nordsjælland og fortrinsvis benytter mig af steder nord for København.

Men os der frekventere Thai stederne vi søger jo allesammen efter den der "oplevelse" der hvor vi ikke ved hvad det udvikler sig til sammen med en dejlig ung smuk thai pige, og vi ved også godt at nogen gange kræver det at vi kommer et par gange på stedet og opbygger noget tillid hos pigen. Og nogen gang sker det første gang hvis der er forbindelse. Vi ved det foregår sådan på de "rigtige" thai steder. Og hvis man bare vil knalde så ved vi også godt hvilke steder inde i Kbh man skal benytte.

Og det jeg vil sige med dette er at oplevelser er jo subjektive og det kan være at han rent faktisk har haft en god oplevelse også selvom han kun har haft 1 indlæg og lige blevet medlem.

Jeg har huseret på diverse thai steder i snart 5 år, og jeg er først nu begyndt at benytte mig at diverse hjemmesider som vi også alle sammen kender, og jeg er også først begyndt at skrive lidt om mine oplevelser, så lad os nu se hvad han skriver næste gang. Det opfordre jo ikke folk til at dele sin oplevelser med sådanne reaktioner fuldstændig som det skete for mig da jeg begyndte....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Mekko,

Forstår godt hvad du mener, men når man gennem nogle år har læst/fået det indtryk

som PeterPedal og Gammel Rotte giver udtryk for, er det på sin plads at nævne det.

De har også et stort sammenligningsgrundlag.

At så en "ny" bruger har en anden opfattelse, og næsten har den samme ordlyd på et

andet forum, gør den ikke mere troværdig.

Jeg kører ofte forbi stedet og jeg har ikke haft lyst til at stoppe, ...det siger ikke så lidt. ;)

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en bruger på et andet site som ofte og gentagende gange skriver at nu har han været forbi igen og igen og roser stedet til skyerne og skriver at han også laver deres hjemmeside osv.

Men alle andre som har bedømt stedet skriver at det er et skod sted.

Og at en bruger kommer her på sitet og smider 1 indlæg der roser stedet til skyerne lugter langt væk.

Jeg har selv hoppet lidt rundt i mellem nogle af de forskellige thai steder i kbh og har kendt et par af pigerne privat også.

Ja det er rigtig at det ikke er alle steder man kan få hele pakken. Og at nogen gange skal man komme forbi mere end 1 gang for at få det er også rigtig.

Men jeg har været forbi Lung Na Pa og blev tilbudt hele pakken selv om det kun var første gang.

Og hvordan kunne man ud fra hjemmeside se at her kunne man ikke få det hele? Det står der jo ikke noget om på hjemmesiden at man ikke kan eller at man kan for den sags skyld. Men det gør der ikke på ret mange thai steder. Men derfor kan man jo alligevel få det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Understood.....Jeg har i mange år benyttet hjemmesiderne til at se på anmeldelserne, men aldrig rigtig skrevet noget, så falder man naturligvis over sådan noget når man selv skrev noget første gang og man fik samme reaktion, så derfor deler jeg nok ikke alle oplevelserne....

Jeg kan sagtens se din pointe....og jeg skal naturligvis ikke kaste mig ud i et forsvar af personen når jeg ikke har samme overblik som dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Peter Pedal, jammen så har jeg jo fået på puklen så det basker.

Måske er jeg bare nemmere at gøre tilfreds end dig.

Gad vide hvad du syntes om de anmedleser jeg har lavet om mine besøg hos Cherie i Hvidovre, godt nok efterhånden af lidt ældre dato.

Da jeg ikke har ville indvoldvere mig i den palauder der ind imellen kører om hende.

Der er en bruger på et andet site som ofte og gentagende gange skriver at nu har han været forbi igen og igen og roser stedet til skyerne og skriver at han også laver deres hjemmeside osv.

Men alle andre som har bedømt stedet skriver at det er et skod sted.

Og at en bruger kommer her på sitet og smider 1 indlæg der roser stedet til skyerne lugter langt væk.

Jeg har selv hoppet lidt rundt i mellem nogle af de forskellige thai steder i kbh og har kendt et par af pigerne privat også.

Ja det er rigtig at det ikke er alle steder man kan få hele pakken. Og at nogen gange skal man komme forbi mere end 1 gang for at få det er også rigtig.

Men jeg har været forbi Lung Na Pa og blev tilbudt hele pakken selv om det kun var første gang.

Og hvordan kunne man ud fra hjemmeside se at her kunne man ikke få det hele? Det står der jo ikke noget om på hjemmesiden at man ikke kan eller at man kan for den sags skyld. Men det gør der ikke på ret mange thai steder. Men derfor kan man jo alligevel få det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gad vide hvad du syntes om de anmedleser jeg har lavet om mine besøg hos Cherie i Hvidovre, godt nok efterhånden af lidt ældre dato.

Da jeg ikke har ville indvoldvere mig i den palauder der ind imellen kører om hende.

Jeg har ingen holdning til de anmeldeser du har lavet af Cherie da jeg ikke kender hende og aldrig har besøgt hende. Og sikkert heller aldrig vil komme til det da hun er til andre ydelser end jeg er til. Og så er hun nok også lige en tand ældre end jeg normal vil opsøge.

Jeg hæfter mig bare ved at din anmeldese her langt fra stemmer overens med min egen oplevelse på stedet her og det bekræfter Gammel Rotte mig også i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen.

Nogle mener åbenbart det samme som dig.

Desvære føler de sig også berigtigede til, at smadre vinduer og i al almindelighed lave chikane.

Så uanset hvad man mener, syntes jeg bare det er for lavt at lave chikane.

Så hvis nogen ved hvem de er, så få dem stoppet.

Alle piger i denne her brance er også menseker, lige som alle os andre.

Og jeg håber i alle har respekt for dem, lige som mig. Ung, gammel,ny,domina mm.

Deres liv er sku ikke en dans på roser, i såfald er det torne uden roser.

Jeg har ingen holdning til de anmeldeser du har lavet af Cherie da jeg ikke kender hende og aldrig har besøgt hende. Og sikkert heller aldrig vil komme til det da hun er til andre ydelser end jeg er til. Og så er hun nok også lige en tand ældre end jeg normal vil opsøge.

Jeg hæfter mig bare ved at din anmeldese her langt fra stemmer overens med min egen oplevelse på stedet her og det bekræfter Gammel Rotte mig også i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været på Lung Na Pa to gange. En gang for cirke tre år siden, og en gang i sidste uge.

Første gang var utroligt mærkeligt: en beskidt madras på gulvet og et lille barn på måske 8 år, der løbte in og ud af værelset.

Sidste gang var simpelt hen kedeligt. Briksen er befinder sig i stuen, et gennemgangsværelse hvor pigerne hele tiden passerer. Massagen begyndte med Mama selv, og når jeg kiggede op første gang, var det en anden kvinde der havde overtaget opgaven. Når jeg skulle vende mig om, var det den tredje kvinden som masserede.

Mama San kom tilbage og spurgte meget uengageret hvis jeg ville noget mer, men det ville jeg absolut ikke.

Og så denne stærke duft af smøg i hele etablissemanget.

Nej, sidste gang var sidste gang. Ikke noget jeg kan anbefale til nogen.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været der nogle gange.

Men det er længe siden nu. Mama er da vældig sød, men hun kan ikke rigtig tænde mig. Massagen er såmænd ok, og jeg har da også indført "dilleren" en enkelt gang. Men det var ikke noget specielt. Det var sjovere før i tiden, da hendes svenske veninde var det. Hun var til det hele, men det er jo længe siden nu.

Jeg synes nu heller ikke der er så rent, som jeg kunne tænke mig. Og så er der jo lige det der med rygningen. Det kan jeg altså ikke have. Så jeg kommer andre steder, i stedet...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...