Hop til indhold
Guest stump

Er du blevet afvist af en prostitueret?

Recommended Posts

Guest stump

Hvordan er det med de prostitueredes forhold til deres kunder. Og omvendt?

Som mandlig sexkøber, kan jeg ikke huske, at jeg nogensinde er blevet afvist face to face, inden leverancen af varen kom i gang. :o:o:o

Men det kan jo nemt være, at en prostitueret har sagt nej til sine kolleger, bedt eller tryglet en af dem om at tage over. :lol:

Kære sexkøbe kollega! Er du blevet afvist på en klinik eller i et bordel? Hvis du har oplevet det, hvad skete der, hvad gjorde du ved det. :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant emne Stump

Jeg håber at ingen sexarbejder der måtte ville afvise mig, nogensinde ville gøre sig krumspring for at slippe for at gøre det face to face.

Et rent nej tak - ærlig snak tak, farvel og tak :!:

Hvad vi vil gøre ved det :?:

Forhåbentlig ikke andet, end bare konstatere at vi blev afvist, holde pengene i lommen, eller finde vej til alternativ udbyder.

Jeg har i altfald ikke tænkt mig at gøre andet.

Det er ikke sundt at tage den slags personligt, husk det er sex for penge og ikke for følelsers skyld

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror ikke lige det er nedenstående situation, du tænkte på, men det var det, jeg kom i tanke om.

Jeg har engang siddet i en "bar" i Thailand sammen med en ven og delt en flaske mekhong med nogle søde piger. Da vi ville fra stedet ville den pige, jeg havde tiltænkt mig ikke med. Jeg kunne ikke få noget svar på hvorfor, men hurtigt (det er klart) tilbød en af de andre piger sig. Jeg aner ikke, hvorfor jeg ikke kunne få hende, som jeg gerne ville have. Et svar var ikke muligt at få udfritte af hverken hende eller mutter. Fred være med det. Den anden var også super sød :D Så afvisningen gjorde ikke den store forskel i dette tilfælde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Tror ikke lige det er nedenstående situation, du tænkte på, men det var det, jeg kom i tanke om.

Jeg har engang siddet i en "bar" i Thailand sammen med en ven og delt en flaske mekhong med nogle søde piger. Da vi ville fra stedet ville den pige, jeg havde tiltænkt mig ikke med. Jeg kunne ikke få noget svar på hvorfor, men hurtigt (det er klart) tilbød en af de andre piger sig. Jeg aner ikke, hvorfor jeg ikke kunne få hende, som jeg gerne ville have. Et svar var ikke muligt at få udfritte af hverken hende eller mutter. Fred være med det. Den anden var også super sød :D Så afvisningen gjorde ikke den store forskel i dette tilfælde ;)

Nej, jeg havde ikke læst citatet om Thailand, inden jeg lavede tråden.

Jeg tror at det var en videretænkning af en mulig dårlig anmeldelse, i den tråd som er startet i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørg Sanne, Stump, hun havde for nogen tid siden et indlæg med nogle betragtninger desangående.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er jeg.

Hun mente - helt uden grund, og helt ude på det psykiske overdrev - at jeg havde stalket hende og beluret hende mens hun mødte på arbejde på klinikken.

Og jeg havde bare luntet rundt omkring i kvarteret på en varm sommerdag for at brænde det kvarter af jeg var kommet for tidligt. Et gangske nydeligt kvarter med butikker, bager og deslige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Ja det er jeg.

Hun mente - helt uden grund, og helt ude på det psykiske overdrev - at jeg havde stalket hende og beluret hende mens hun mødte på arbejde på klinikken.

Og jeg havde bare luntet rundt omkring i kvarteret på en varm sommerdag for at brænde det kvarter af jeg var kommet for tidligt. Et gangske nydeligt kvarter med butikker, bager og deslige.

Det viser vel bare noget om de arbejdsbetingelser der er, eller kan være, i den branche. Og hvis sexarbejderen mener at du har jagtet hende, så er det bedst for alle parter, at droppe samarbejdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Jeg har også oplevet det, i Ikast, da Damemennesket selv lukkede

op jeg så så en ikke helt ung smældrefed kone, og spurgte om

det var hende, man skulle besøge og hun bekræftede og så indladende ud

Så sagde jeg beklager men jeg tror jeg kører et andet sted hen

og så fik jeg at vide at jeg var ulækker og uindbydende, det sagde jeg ikke

til hende, men formodentligt regnede hun ud hvorfor jeg ikke ville ofre betaling på hende..

altså når annonce siger lækker ung sild og der fremkommer en ældre fed ulækker krage

så er jeg stået af..og der skal ellers meget til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg har også oplevet det, i Ikast, da Damemennesket selv lukkede

op jeg så så en ikke helt ung smældrefed kone, og spurgte om

det var hende, man skulle besøge og hun bekræftede og så indladende ud

Så sagde jeg beklager men jeg tror jeg kører et andet sted hen

og så fik jeg at vide at jeg var ulækker og uindbydende, det sagde jeg ikke

til hende, men formodentligt regnede hun ud hvorfor jeg ikke ville ofre betaling på hende..

altså når annonce siger lækker ung sild og der fremkommer en ældre fed ulækker krage

så er jeg stået af..og der skal ellers meget til

Knajten- lavede du en anmeldelse af den oplevelse? Det ville da være rimeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er selv sluppet med skrækken. men jeg har oplevet det samme som Knejten, at man skal besøge en lækker kvinde, og døren åbnes af en ikke så lækker kvinde.

Troede ikke mine egne øjne. og spurgte om hun var xx, hun smilte / grinede og svarede nej nej hun er ude og gøre sig klar til dig.

Jeg skulle heller ikke med indenfor hvis det var døråbneren der var sexsælger, men jeg slap med skrækken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det viser vel bare noget om de arbejdsbetingelser der er, eller kan være, i den branche. Og hvis sexarbejderen mener at du har jagtet hende, så er det bedst for alle parter, at droppe samarbejdet.

Det skete også bare rolig. Jeg sagde pænt farvel og undskyld, og gemte vreden til jeg kom hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan forekomme mange grunde til evt afvisning og pigerne er som sagt mennesker som alle andre herinde og de skal føle sig trygge.

Hos os får pigerne af vide før første vagt, at de ALDRIG skal gå over deres grænser og de har altid ret til at sige nej, men det skal være med god grund til en afvisning, ikke bare han har fuldskæg, han bad mig dreje rundt eller han stammer..

Vi har afvist gæster hos os til selve huset, det har været fuldskab, hygiejne, de kommer en hel gruppe på 4-5 stykker, som gør pigerne utrygge eller en smart i en fart attitude.

Pigerne har også afvist gæster, såsom der er blevet skrevet en gæst er blevet for nærgående og fuldt efter pigen, gået over pigens grænser, trods flere gange at have fået nej beskeden eller at pigens gamle kørelærer pludselig står som gæst. Hvis det ikke er en person pige genkender privat, beder vi altid pigerne selv give gæsten grunden, medmindre han udstråler at han ikke vil kunne takle en afvisning, så er det vores opgave.

Jeg sad engang på vagt som tlf pige med 2 massagepiger, der kom 2 unge udlændinge, som jeg pænt bød velkommen, jeg spurgte om de kom til nogen bestemt, hvor den ene sagde jeg skal ikke have hende den slidte (dette sagt udfra at hun var 26 år og kun arbejdede 1 vagt om ugen). Det er rigtig dårlig stil og kan siges på mange måder, især nu hvor den ene pige 21 år og den anden var 26 år.

Jeg bad dem tage plads i hver sit værelse og ham med det grimme sprog ville sige hej først, men pigen på 21 år sagde nej tak, den der attitude overfor min kollega, så tager jeg hans ven først og da de var færdige, gik hun ind til den smarte ven og sagde undskyld, men jeg knalder ikke med så unge fyre med så grimt et sprog, min tlf pige følger dig ud sammen med din ven.

Ham den søde ven, undskyldte hans kammerats opførelse og er stadig den dag idag en fast gæst i huset, der altid kommer med slik til pigerne, fordi det var første gang nogen endelig satte hans ven på plads.

Oplevede også en anden episode, hvor gæsten kom og pigen sagde nej, han er syg ham der, det viste sig så at han havde skaffet pigens adresse og sendt blomster plus en mobil tlf til hende og en gang stod ude foran hendes opgang, da hun kom gående med sin mor. Pigen stivnede fuldstændig, da han gik hen og gav hendes mor hånden og sagde hej jeg hedder ...., jeg kender din datter. Skal siges at han åbenbart var berygtet i branchen og havde gjort det flere gange og vi sendte en advarsel ud til alle steder med hans billede. Det endte med et polititilhold.

Der sker skam mange ting i denne branchen, som man ikke altid får fortalt, men hvis du har din sti ren, så vil en afvisning aldrig finde sted, vi bestræber os på at alle skal være glade både pigerne og gæsterne, men nogen gange kommer der lige et par enkelte tilfælde, der er heldigvis langt imellem dem..

Venligst Little Mammasan :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

^

Hvor er det fantastisk at se, at nogen passer så godt på pigerne. Stor ros for det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altid, vi er et team der går hånd i hånd hele vejen. Der kan ikke være det ene uden det andet jo ;)

Fuldstændig rigtigt, men derfor fortjener det stadig ros :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det er en flot måde i takler afvisninger på hos SG, også flottere end vi mænd burde kunne forvente.

At vi holder vores sti ren, bør som jeg ser det ikke nødvendigvis betyde at vi bliver accepteret - bliver vi afvist, bliver afvist, og sker det pænt i døren, uanset om det er pigen selv, eller ikke der gør det, ja så behøver den ikke være længere for os mænd.

Jeg læste en gang en sexarbejder skrive at man naturligvis selv suverænt bestemmer hvem man vil være sammen med, men at man til gengæld ikke kommer langt i denne branche, hvis man er alt for kritisk med hvem man modtager eller ikke.

Er man som sexarbejder ekstremt kritisk, og oplever Little Mammasan at afvisninger af gæster har et iøjnefaldende omfang, ja så er det måske i sidste ende et spørgsmål om samarbejdet kan fortsætte?

Den med at skrive i logbogen at en gæst er blevet afvist, hvorfor det skete, synes jeg er rigtig god til intern evaluering og erfaringsudveksling.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det er en flot måde i takler afvisninger på hos SG, også flottere end vi mænd burde kunne forvente.

At vi holder vores sti ren, bør som jeg ser det ikke nødvendigvis betyde at vi bliver accepteret - bliver vi afvist, bliver afvist, og sker det pænt i døren, uanset om det er pigen selv, eller ikke der gør det, ja så behøver den ikke være længere for os mænd.

Jeg læste en gang en sexarbejder skrive at man naturligvis selv suverænt bestemmer hvem man vil være sammen med, men at man til gengæld ikke kommer langt i denne branche, hvis man er alt for kritisk med hvem man modtager eller ikke.

Er man som sexarbejder ekstremt kritisk, og oplever Little Mammasan at afvisninger af gæster har et iøjnefaldende omfang, ja så er det måske i sidste ende et spørgsmål om samarbejdet kan fortsætte?

Den med at skrive i logbogen at en gæst er blevet afvist, hvorfor det skete, synes jeg er rigtig god til intern evaluering og erfaringsudveksling.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja bestemt, hvis det sker hele tiden, så er det måske ikke det rette sted eller branche for pigen at være.

Også derfor vi siger det skal gøres med måde, for ja ellers ville der jo ikke være nogen forretning i det og vi ønsker bestemt ikke en pige, som vi kan mærke ikke vil det her, så er det bedre at give slip og ønske hende held og lykke.

Vi sætter altid piger sammen, så der ikke burde ske nogen afvisninger f.eks hvis en pige ikke modtager gæster af udenlandsk herkomst, jamen så sidder hun sammen med en som gør, så undgår vi at der skulle opstå unødige situationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig prøvet at blive afvist på en dansk klinik.

Jeg har prøvet på en FKK klub (Goldentime, Brüggen) at en pige, som jeg havde været sammen med før en anden dag, sagde at hun var for udmattet til at tage flere kunder (der var sidst på aftenen og ikke så langt fra lukketid). Det forbavsede mig lidt, og et sekund eller to var jeg lidt skuffet: Jeg havde jo lige sat næsen op efter et godnatknald med en favoritpige. Hun sagde, at hun var for træt til at kunne give ordentlig service, og så ville hun hellere lade være, for det ville ikke blive godt - hun blev kun hængende i klubben fordi hun ventede på sin veninde (i.e. co-worker), da de var i samme bil. Det var egentlig fair nok. Og egentlig var det nok også bedst for mig - det lykkedes mig jo at finde en anden pige at være sammen med.

På en anden klub (FKK World, Giessen) har jeg prøvet at en pige kom hen og insisterede på at sidde hos mig og snakke fordi hun ville slippe for at afvise en anden kunde. Jeg lå dvask på en sofa i underetagen og ville egentlig bare have fred fordi jeg var godt flad efter 3 foregående sessioner, og forsøgte så høfligt som muligt at afvise modellerne, der kom forbi for at lokke mig til at have sex med dem (det må forøvrigt høre under "de vildeste luksusproblemer"!). Jeg troede at hendes approach var et af de sædvanlige tricks for at få luret mig ind i et rum, men ikke denne gang.

Hun startede med at hviske, at hun bare ville sidde hos mig nogen minutter uden at vi behøvedes at gå til et rum. Jeg var noget forbavset og spurgte om "hvorfor det". Og så viste det sig, at der var en mand/kunde, som "forfulgte" hende og ham ville hun absolut ikke være sammen med. Hvis hun sad hos mig og snakkede et stykke tid gik han nok videre af sig selv. Det gjorde vi så, og ganske rigtigt gik han videre af sig selv, efter nogen minutter. Og jeg fik fred igen.

Jeg vil mene, at det basalt set er bedst og mest ærligt at få en afvisning, i stedet for at få en elendig udførelse af hvad man nu end bestiller. Så kan man jo bruge sine penge hos en anden pige i stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som også nævnt, så har jeg før svaret på det med mine personlige afvisninger i en anden tråd. Men jeg kopierer lige mit svar ind her også:

Mht om der er mænd man ikke vil ha besøg af, så har jeg nogen som min tlf pige altid afviser pænt ved døren. Handicappede, berusede gæster eller mænd på stoffer, negre og muslimer. og nej, det har intet med rasicme eller at sætte folk i bås at gøre. Men de nævnte gæster tænder jeg ganske enkelt ikke på. Og jeg vil sgu tænde og selv ha noget ud af hyggesstunden. Så er det fuldstændig lige meget hvilket beløb vi snakker.

Men der kan sagtens være andre gæster udenfor denne gruppe jeg afviser. Når jeg er inde og hilse på, så mærker jeg lynhurtigt om der er kemi. Hvis den rette kemi ikke er til stede, så fortæller jeg pænt gæsten at jeg ikke kan gi ham en go oplevelse og jeg synes han skal besøge en af mine kollegaer istedet. De færreste gæster vil betale for noget, jeg på forhånd har fortalt ikke vil blive godt, så derfor går gæsten pænt igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig prøvet at blive afvist på en dansk klinik.

Jeg har prøvet på en FKK klub (Goldentime, Brüggen) at en pige, som jeg havde været sammen med før en anden dag, sagde at hun var for udmattet til at tage flere kunder (der var sidst på aftenen og ikke så langt fra lukketid). Det forbavsede mig lidt, og et sekund eller to var jeg lidt skuffet: Jeg havde jo lige sat næsen op efter et godnatknald med en favoritpige. Hun sagde, at hun var for træt til at kunne give ordentlig service, og så ville hun hellere lade være, for det ville ikke blive godt - hun blev kun hængende i klubben fordi hun ventede på sin veninde (i.e. co-worker),

Min historie minder om Frej's.

Jeg er heller aldrig blevet afvist på klinikker.

Tilgengæld har jeg prøvet at blive afvist på FKK-klubber, 2 gange i hele min FKK-karriere, den ene gang hos Living-room og den anden gang hos Villa Vertigo.

Hos Livingroom det var en gudesmuk tysk pige, hun lignede Megan Fox, det var ret sent og ca. 1 time til lukketid, hun sagde at hun var træt og vi snakkede lidt og jeg forlod hende.

Jeg så at hun afviste alle mænd som spurgte hende så det var altså ikke mig, der var noget galt med :D

Lidt efter fandt jeg en anden pige...

Hos Villa Vertigo det var en russisk pige, som jeg var sammen med tidligere på dagen, vi havde en hyggelig time sammen, om aften var der party hos Villa Vertigo med disko-aften. Jeg fandt selvfølgelig sammen den russisk pige, vi dansede og havde det smadder skæg, til min store overraskelse, sagde hun at sex var ikke på menuen i aften :( Hun var en amatør pige som var kommet for at tjene lidt penge, så nu ville hun bare more sig og havde ikke lyst til sex, ok fair nok - ingen sure miner fra min side... der var tilgengæld mange andre piger som ville have sex... :D

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Tillad mig at smide en holdning på banen som måske er lidt kontroversiel for nogen, nu da RN har åbnet for ballet.

Jeg har set at nogle piger ikke vil have tykke mænd som gæster, andre vil ikke have gæster under 25 år eller over 50 eller 60 år mv.

Jeg tager hatten af for de piger. Jeg synes det er fedt, at de siger fra, og siger på forhånd at der er bestemte typer af kunder de bare ikke har lyst til at have sex med. Jeg synes det er fedt at der nogle piger, der også tør sige det ligeud i annoncerne fremfor at pakke det ind. Hvis en pige har det sådan, så skal hun da bestemt heller ikke gøre noget hun ikke har lyst til for at tjene nogle hurtige penge, så er det for alle parter bedre at hun siger fra, for gør hun noget hun ikke har lyst til er riskoen for at hendes indlevelse i det bliver ringe.

Jeg synes det vidner om nogle piger, der har forventninger og krav til kunden også, og at de har de forventning for at det kan blive en god oplevelse for dem selv også. Jeg kan udmærket leve mig ind i at en 21-årig pige måske ikke har lyst til at have sex med en der kunne være hendes bedstefar, og så synes jeg det er kanon at de på forhånd siger fra og ikke alene bare tænker på hvad de kan tjene af penge.

Derfor må jeg også gå i rette med RNs gætværk. Det har nemlig den virkning på mig, at piger der offentlig stiller krav til deres kunder på den måde, ja dem må jeg bare besøge. En vis MiraMalou stiller f.eks. en del krav til hendes gæster, også om deres vægt, tilgengæld giver hun iflg dem der har besøgt hende en helt forrygende oplevelse. Jeg har endnu ikke selv haft fornøjelsen af et besøg af hende. Når man læser det hun skriver og hvad hun også skrev til mig i en mail en gang, gætter jeg på, at en af grundene til at hun stiller disse krav er, at for at hun kan give en ægte god oplevelse til os mænd, nytter det ikke noget at der er forhold ved mændene der er et turn-off hos hende.

Jeg skal ikke kunne sige, om jeg er blevet afvist, aldrig direkte, men jeg kan jo være blevet det indirekte, tit er der jo overvågning ved døren og pigen og tlf.damen kan se hvem der ringer på. Der har da været et par gange hvor jeg har fået at vide at pigen har aftaler resten af aftnen. Det kan jo ikke udelukkes, at det var en pæn afvisning.

Grundlæggende mener jeg ikke, at man skal tage det som noget personligt, hvis man skal blive afvist, tværtom. Man skal blive glad for at en pige ikke ønsker at gøre noget hun ikke har lyst til for penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er faktisk blivet afvist en 2-3 gange og af samme pige og hun begyndende det med at hun ikke var helt. Frisk så jeg ville nok ikke få en god oplevelse

Næste gang jeg besøgte hende fik jeg faktisk nedslag i prisen for at have kørt forgæves gangen før

Se det er god servise som nogle kune lære af

Og for at være helt ærlig så troer jeg hun var syg og ikke bare fordig hun ikke gad mig den dag

Bager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...