Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er hende her:

Skrevet

Jeg havde også en aftale med hende igår, havde spurgt på kl. 15.00 og hun bekræftede tilbage at hun kunne kl.15.05, dette var aftalt ca. 20 min inden besøg. 10 min før får jeg nr. på Finsensvej, så alt går efter planen.

skriver kl. 15.05 at jeg står foran døren (og nej, jeg er ikke beskidt, ulækker) og hvis det er det rigtige nr. hun har givet mig, kan hun heller ikke se mig foran døren. Jeg hører intet, de næste 10 min hvor jeg rykker 3 gange for at hun skal åbne dør. Til sidst går jeg, og modtager ca. 30 min. senere nogle SMS som undskylder at hun var optaget.

fandeme træls når hun 10 min inden besøg stadig skrev som om vi havde en aftale.

endnu mere træls, når man lige kommer direkte fra Daisyclub som åbenbart var lukket. Så 2 gange mislykket besøg, og sidste forsøg med LIA sweet også på Frederiksberg, gik også galt, men ikke hendes skyld, da hun skrev tilbage at hun først var ledig en time senere.

så øv øv Kbh. Måtte køre slukøret tilbage til Fyn

• 1 month later...
Skrevet

Jeg er lige kommet tilbage fra et besøg hos hende. Hun har den frækkeste og blødeste krop!!!! 

Ikke så mange smil men hun er sød og venlig. Frækkeste fisse, den er lille dog ikke vildt stram.

Jeg glemte helt at skrive om hendes røv . DEN ER 10/10. så lækker, hvis man altså ikke er efter store numser

Redigeret af Babavian

Skrevet
Babavian skrev, for 6 timer siden:

Ikke så mange smil men hun er sød og venlig.

Tackar.. har själv haft henne i tankarna.

Ser vansinnigt söt ut,  men utan smil blir det ingen deal..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.