Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde også en aftale med hende igår, havde spurgt på kl. 15.00 og hun bekræftede tilbage at hun kunne kl.15.05, dette var aftalt ca. 20 min inden besøg. 10 min før får jeg nr. på Finsensvej, så alt går efter planen.

skriver kl. 15.05 at jeg står foran døren (og nej, jeg er ikke beskidt, ulækker) og hvis det er det rigtige nr. hun har givet mig, kan hun heller ikke se mig foran døren. Jeg hører intet, de næste 10 min hvor jeg rykker 3 gange for at hun skal åbne dør. Til sidst går jeg, og modtager ca. 30 min. senere nogle SMS som undskylder at hun var optaget.

fandeme træls når hun 10 min inden besøg stadig skrev som om vi havde en aftale.

endnu mere træls, når man lige kommer direkte fra Daisyclub som åbenbart var lukket. Så 2 gange mislykket besøg, og sidste forsøg med LIA sweet også på Frederiksberg, gik også galt, men ikke hendes skyld, da hun skrev tilbage at hun først var ledig en time senere.

så øv øv Kbh. Måtte køre slukøret tilbage til Fyn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lige kommet tilbage fra et besøg hos hende. Hun har den frækkeste og blødeste krop!!!! 

Ikke så mange smil men hun er sød og venlig. Frækkeste fisse, den er lille dog ikke vildt stram.

Jeg glemte helt at skrive om hendes røv . DEN ER 10/10. så lækker, hvis man altså ikke er efter store numser

Redigeret af Babavian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest umiaqse
Babavian skrev, for 6 timer siden:

Ikke så mange smil men hun er sød og venlig.

Tackar.. har själv haft henne i tankarna.

Ser vansinnigt söt ut,  men utan smil blir det ingen deal..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...