Glædespigesometimes 22 Skrevet 24. Februar, 2019 (edited) Kære alle jeg er helt ny på siden, og aner ikke om det jeg gør er rigtigt eller forkert, men jeg er simpelthen så harm. Jeg ved heller ikke forummet er det rette, men jeg ved bare ikke, hvor jeg ellers skal gå hen. Så hjælp mig venligt. Jeg vil hermed gerne jer piger som er fuldtidsglædespiger eller som jeg semi omkring en person der har en mail, der hedder Xxx han lavede en aftale med mig den anden da. Bekræftede den i dag , og spurgte om vi kunne flytte tiden 30 min. Det sagde jeg ja til. Tiden gik og jeg spurgte, hvor han blev af. Han var tæt på sagde han, og aftalen var han skulle ringe op for at få det eksakte husnummer, når han var 5 min fra stedet. Han skrev bare og spurgte om adressen og jeg skrev, ring op som aftalt. Det gjorde han så selvfølgelig ikke. Hvad får mænd ud af at lave den slags gejl og spild af alles tid. Nå, nu er I andre piger advaret, hvis I har oplevet det samme med ham. Jeg synes det er fir dårligt når jer mænd, gør den slags. Vi reserverer tid til jer og siger måske nej til andre. Vi gør os klar og ser frem til mødet. I kan sgu ikke være det bekendt. Jeg er normalt en glad tøz, men lige nu er jeg pissed OFF. Kh. Maria Kinky Redigeret 24. Februar, 2019 af Stabilizer Private oplysninger slettet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 24. Februar, 2019 (edited) Glædespigesometimes skrev, for 30 minutter siden: Kære alle jeg er helt ny på siden, og aner ikke om det jeg gør er rigtigt eller forkert, men jeg er simpelthen så harm. Jeg ved heller ikke forummet er det rette, men jeg ved bare ikke, hvor jeg ellers skal gå hen. Så hjælp mig venligt. Jeg vil hermed gerne jer piger som er fuldtidsglædespiger eller som jeg semi omkring en person der har en mail, der hedder [FJERNET AF LT ;)] han lavede en aftale med mig den anden da. Bekræftede den i dag , og spurgte om vi kunne flytte tiden 30 min. Det sagde jeg ja til. Tiden gik og jeg spurgte, hvor han blev af. Han var tæt på sagde han, og aftalen var han skulle ringe op for at få det eksakte husnummer, når han var 5 min fra stedet. Han skrev bare og spurgte om adressen og jeg skrev, ring op som aftalt. Det gjorde han så selvfølgelig ikke. Hvad får mænd ud af at lave den slags gejl og spild af alles tid. Nå, nu er I andre piger advaret, hvis I har oplevet det samme med ham. Jeg synes det er fir dårligt når jer mænd, gør den slags. Vi reserverer tid til jer og siger måske nej til andre. Vi gør os klar og ser frem til mødet. I kan sgu ikke være det bekendt. Jeg er normalt en glad tøz, men lige nu er jeg pissed OFF. Kh. Maria Kinky Og det er så grunden til, at man, som mand, benytter sig af taletidskort og en mail der er oprettet til formålet. Jeg skal ikke kunne svare på, hvorfor han ikke ringede, om han er en time waster eller om der er sket ham noget, men det er da sådan et opslag, der gør, at jeg ikke ville turde besøg en given GP. Tænk hvis jeg bliver forhindret (ulykke eller anden meget akut situation, der forhindrer at jeg ringer), og så bliver min info lækket på nettet. Redigeret 24. Februar, 2019 af Landsbytossen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 24. Februar, 2019 (edited) Glædespigesometimes skrev, for 3 timer siden: Kære alle jeg er helt ny på siden, og aner ikke om det jeg gør er rigtigt eller forkert, men jeg er simpelthen så harm. Jeg ved heller ikke forummet er det rette, men jeg ved bare ikke, hvor jeg ellers skal gå hen. Så hjælp mig venligt. Jeg vil hermed gerne jer piger som er fuldtidsglædespiger eller som jeg semi omkring en person der har en mail, der hedder han lavede en aftale med mig den anden da. Bekræftede den i dag , og spurgte om vi kunne flytte tiden 30 min. Det sagde jeg ja til. Tiden gik og jeg spurgte, hvor han blev af. Han var tæt på sagde han, og aftalen var han skulle ringe op for at få det eksakte husnummer, når han var 5 min fra stedet. Han skrev bare og spurgte om adressen og jeg skrev, ring op som aftalt. Det gjorde han så selvfølgelig ikke. Hvad får mænd ud af at lave den slags gejl og spild af alles tid. Nå, nu er I andre piger advaret, hvis I har oplevet det samme med ham. Jeg synes det er fir dårligt når jer mænd, gør den slags. Vi reserverer tid til jer og siger måske nej til andre. Vi gør os klar og ser frem til mødet. I kan sgu ikke være det bekendt. Jeg er normalt en glad tøz, men lige nu er jeg pissed OFF. Kh. Maria Kinky Du må vist ikke skrive hans e-mail + mobilnummer... Redigeret 24. Februar, 2019 af WhoKnowsWhat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 24. Februar, 2019 (edited) Glædespigesometimes skrev, for 3 timer siden: Kære alle jeg er helt ny på siden, og aner ikke om det jeg gør er rigtigt eller forkert, men jeg er simpelthen så harm. Jeg ved heller ikke forummet er det rette, men jeg ved bare ikke, hvor jeg ellers skal gå hen. Så hjælp mig venligt. Jeg vil hermed gerne jer piger som er fuldtidsglædespiger eller som jeg semi omkring en person der har en mail, der hedder han lavede en aftale med mig den anden da. Bekræftede den i dag , og spurgte om vi kunne flytte tiden 30 min. Det sagde jeg ja til. Tiden gik og jeg spurgte, hvor han blev af. Han var tæt på sagde han, og aftalen var han skulle ringe op for at få det eksakte husnummer, når han var 5 min fra stedet. Han skrev bare og spurgte om adressen og jeg skrev, ring op som aftalt. Det gjorde han så selvfølgelig ikke. Hvad får mænd ud af at lave den slags gejl og spild af alles tid. Nå, nu er I andre piger advaret, hvis I har oplevet det samme med ham. Jeg synes det er fir dårligt når jer mænd, gør den slags. Vi reserverer tid til jer og siger måske nej til andre. Vi gør os klar og ser frem til mødet. I kan sgu ikke være det bekendt. Jeg er normalt en glad tøz, men lige nu er jeg pissed OFF. Kh. Maria Kinky Bør man stole på en der bruger taletidskort? Redigeret 24. Februar, 2019 af Stabilizer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 24. Februar, 2019 Landsbytossen skrev, for 14 minutter siden: Tænk hvis jeg bliver forhindret (ulykke eller anden meget akut situation, der forhindrer at jeg ringer), og så bliver min info lækket på nettet. Hvis du er forarget, hvorfor skriver du det så igen ved at citere hele teksten? Og når der nu er aftalt mellem dem, at han skal ringe så er det nok ikke fordi der er sket en ulykke at han skriver en sms i stedet, vel? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 24. Februar, 2019 WhoKnowsWhat skrev, for 14 minutter siden: Du må vist ikke skrive hans e-mail + mobilnummer... Må du, siden du gør det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 24. Februar, 2019 Bebop skrev, Lige nu: Hvis du er forarget, hvorfor skriver du det så igen ved at citere hele teksten? Og når der nu er aftalt mellem dem, at han skal ringe så er det nok ikke fordi der er sket en ulykke at han skriver en sms i stedet, vel? Jeg regner med at en mod. fjerner det, hvis det er mod reglerne, og at det står der to gange, gør nok ikke den store forskel set ift. at det kun står der en gang. Som skrevet, ved jeg ikke hvorfor han handler, som han handler. Synes du det er ok, at hænge folk ud med navn og privat info? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Februar, 2019 Bebop skrev, for 10 minutter siden: Hvis du er forarget, hvorfor skriver du det så igen ved at citere hele teksten? Og når der nu er aftalt mellem dem, at han skal ringe så er det nok ikke fordi der er sket en ulykke at han skriver en sms i stedet, vel? Cyklister kører jo som en brækket arm, man ved aldrig hvornår man bliver ramt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 24. Februar, 2019 (edited) Landsbytossen skrev, for 16 minutter siden: Jeg regner med at en mod. fjerner det, Okay, så du har anmeldt det og var bare for doven til også at slette det i citatet? Hvad var egentlig meningen med at citere i det hele taget, nu du ikke forholdt dig til noget andet end at mail og tlf stod der? Havde det ikke været nemmere at droppe citatet (min tolerance for doven dobbeltmoral er ret lav, beklager). Landsbytossen skrev, for 16 minutter siden: Synes du det er ok, at hænge folk ud med navn og privat info? Næ. Men jeg synes heller ikke det er okay at bryde aftaler uden i det mindste at sige undskyld. Nu kan man jo ikke spore ham på det (medmindre ...), så "privat info" ved jeg ikke om jeg vil kalde det. Redigeret 24. Februar, 2019 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 24. Februar, 2019 Altid en god idé at ringe eller skrive, hvis man bliver forsinket eller forhindret. Det gør jeg altid selv. Dog sker det også nogen gange, at man laver en aftale med en pige, og når man så dukker op på adressen til den aftalte tid, så er pigen optaget. Hvis man gentagne gange oplever, at pigerne ikke overholder aftaler, så bliver man måske lidt ligeglad selv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Februar, 2019 Altså det er taletidsnummer, mail har 2 forskellige navne, så intet privat er da afsløret lige i denne specifikke sag ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 24. Februar, 2019 Bebop skrev, for 2 minutter siden: Næ. Men jeg synes heller ikke det er okay at bryde aftaler uden i det mindste at sige undskyld. Nu kan man jo ikke spore ham på det (medmindre ...), så "privat info" ved jeg ikke om jeg vil kalde det. Hvordan ved du om, hvad der er foregået? Har du været til stede? Hvordan ved om om opslagsstarter taler sandt? Og hvis hun taler sandt, kender du så grunden til, at han ikke kontaktede hende? Du var der ikke, du ved det ikke. Du antager. Og jo, det er privat info. Men du mener, det er tilladt på EG? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 24. Februar, 2019 Landsbytossen skrev, for 4 minutter siden: Hvordan ved du om, hvad der er foregået? Jeg har da ikke sagt, at jeg ved, hvad der er foregået? Landsbytossen skrev, for 5 minutter siden: Hvordan ved om om opslagsstarter taler sandt? Hvordan gør du? Du stoler jo åbenbart på, at der faktisk findes en mand med det telefonnummer og den mail? Men er det ikke bare noget, du antager? Landsbytossen skrev, for 5 minutter siden: Men du mener, det er tilladt på EG? Nu spørger du igen, selvom jeg har svaret? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 24. Februar, 2019 Du er virkelig løbet tør for argumenter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 24. Februar, 2019 Hvilken forskel gør det om man ringer eller skriver for at få adressen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 24. Februar, 2019 Hvis det er første gang du oplever dette så bliver det nok heller ikke sidste gang sorry to say men man bliver beder til at gennemskue dem med tiden. Og ja det er træls når det er men så skal man jo glæde sig over alle dem som overholder deres aftaler og nyde dem med stil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 24. Februar, 2019 Landsbytossen skrev, Lige nu: Du er virkelig løbet tør for argumenter Men hvad skal jeg argumentere for? Det er da dig, der mangler lidt sammenhæng i dine indlæg: Du skriver det er forkert at gengive nummer og mail, alligevel gør du det selv. Du skriver, at vi ikke ved, hvad der er sandt, alligevel antager du, at det er et ægte nummer og en ægte mail og ikke bare en ny bruger, der prøver at trolle Eroguide med en provokation. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 24. Februar, 2019 Bebop skrev, for 1 minut siden: Men hvad skal jeg argumentere for? Det er da dig, der mangler lidt sammenhæng i dine indlæg: Du skriver det er forkert at gengive nummer og mail, alligevel gør du det selv. Du skriver, at vi ikke ved, hvad der er sandt, alligevel antager du, at det er et ægte nummer og en ægte mail og ikke bare en ny bruger, der prøver at trolle Eroguide med en provokation. Men se hvad du skriver, "Hvordan gør du? Du stoler jo åbenbart på, at der faktisk findes en mand med det telefonnummer og den mail? Men er det ikke bare noget, du antager?" Det er så komisk, som det næsten kan blive Hvad er det for noget? OMG hahaha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 24. Februar, 2019 Glædespigesometimes skrev, 1 time siden: Kære alle jeg er helt ny på siden, og aner ikke om det jeg gør er rigtigt eller forkert, men jeg er simpelthen så harm. Jeg ved heller ikke forummet er det rette, men jeg ved bare ikke, hvor jeg ellers skal gå hen. Så hjælp mig venligt. Kære Glædepigesometimes Det er forkert hvad du gør. Uanset hvor sur du er, så skal du ikke offentliggøre navne og telefonnumre på andre mennesker. Det er dårlig stil. Skynd dig at bede om at få slettet dit opslag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ShesAllThat Skrevet 24. Februar, 2019 Haha den værste undskyldning jeg altid får er "Skolen har lige ringet min søn/datter er blevet syg så jeg bliver lige pludselig nødt til at hente" Hvem bruger sit barn i sådan en siutation???? og gud jeg har hørt den mange gange, vil hellere høre deres mormor er død, det er næsten mere troværdigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glædespigesometimes 22 Skrevet 24. Februar, 2019 Hold da fast det har medført reaktioner både her og til min mail. Tak for jeres kommentarer især de mere seriøse af dem. Kan se nogle af jer hellere vil kaste med mudder mod hinanden. Hvorfor ved jeg ikke. Til Tommy vil jeg sige, at du nok har ret i at det er forkert at gøre det som jeg har gjort her, men jeg må så også sige til dig at jeg har modtaget adskillige private mails fra andre, der advarer mod bestemte oersoner og heriblandt også den omtalte herre her samt jeg har fået andre mailadresser og mobilnumre som muligvis selvsamme mand skriver fra, og tak for det de damer og herrer som har været så venlige at gøre mig opmærksom på det. Om man stoler på et taketidskort som en nævner så må jeg hertil sige at min korte erfaring siger mig at 80% af mændene bruger taletidskort og det gør jeg i øvrigt også selv for min egen sikkerheds skyld. Omkring historikken i det her, så er aftalen lavet for flere dage siden. Jeg følger op på den i formiddag fordi min korte erfaring allerede fortæller mig at aftaler indgået for flere dage siden har nogle mænd en tilbøjlighed til ikke at huske. Derfor fulgte jeg op med en kort besked på hans mobilnr. For at høre om vi havde en aftale på det og det tidspunkt. Det bekræftede han. Herefter blev en ca. Adresse sendt afsted 2 timer før aftalt tid som han skulle bekræfte med et OK for at have læst og forstået. Det gør han. Beskeden går ud på at ringe fra en given lille by som ligger 5 min. Fra mig for at få det eksakte husnummer. Det er også min sidste sikkerhedsventil således at jeg hører personens stemne i mobilen og derfra tager den sidste vurdering. For helt ærligt. Der er desværre mange mænd, der ikke er helt raske og tror de kan tiilade sig alt muligt overfor os kvinder. De mangler totalt respekt og pli. Det går ud over jer mænd, der godt kan finde ud af at opføre jer totalt ordentligt. Tænk venligst over det. Han påstod han var det sted han skulle være for at ringe, men ringede ikke, men sms’de at jeg bare skulle sende ham adressen da det var nemmere for ham. Jeg skrev til ham, at aftalen var han skulle ringe og han blev bare ved med at skrive HVAD ER ADRSSSEN,HVOR SKAL JEG KØRE HEN. KOM NU. JEG ER SÅ TÆT PÅ. Han fuckede i øvrigt også op med den aftalte tid og havde aldrig til hensigt at møde op, men ville bare have adressen så han for fremtiden kunne lave chikane. Mit svar til ham var, at der ikke længere var en aftale, da kodeks var brudt. Og nu kan jeg i min mailbox forstå hvorfor. Bh. Maria Kinky 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Februar, 2019 Pyt.. det er heldigvis ikke alle der er sådanne men hvorfor dele hans oplysninger?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 24. Februar, 2019 nu er jeg usikker på om du driver forretningen fra din private bolig ? i så fald ,har jeg aldrig forstået nogen tør det. det tråden her et bevis på desværre. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 24. Februar, 2019 Glædespigesometimes skrev, for 2 timer siden: Hvad får mænd ud af at lave den slags gejl og spild af alles tid. Pas - men måske kan du fortæller mig hvorfor jer piger, altid løber rundt i regnen i en gul kjole, imens I svinger en selvdød han kat over hovedet og citere Tolstoy (hans senere værker primært)? Pointen er... lad være med at blive sur på alle mænd pga en idiot, det er en generalisering der “pisser mig af” Op på hester igen - så at sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 24. Februar, 2019 Sparkster skrev, for 2 timer siden: Pas - men måske kan du fortæller mig hvorfor jer piger, altid løber rundt i regnen i en gul kjole, imens I svinger en selvdød han kat over hovedet og citere Tolstoy (hans senere værker primært)? Pointen er... lad være med at blive sur på alle mænd pga en idiot, det er en generalisering der “pisser mig af” Op på hester igen - så at sige. No offence & Kan sagtens følge hvad du mener. Men mange af os har hjernen med os. Med eller uden guldkjole og med en “selvdød mis miau svingende over hovedet “ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg