Hop til indhold
Gæst

Solbjerg - Nana's Thai

Recommended Posts

Gæst

Jeg har for 4 uger siden besøgt ovennævnte, hvor jeg fik massage og efterfølgende af Ann -

det var en god oplevelse; men nu er hun tilbage i Thailand - er der nogen, som har besøgt

stedet for nylig? God weekend :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg godt svare på sri lanka og århusfyr

Nana har fået en ny pige ,som er både yngre og flottere end Ann ,Hun hedder Nam og er en rigtig babe som er med på det meste ,også superfransk hvis det aftales først ,hun er omkring de 30 ,men kan sagtens gå for at være 25 år ,Ann var jo omkring de 40 ,så hun er noget yngre ,og en rigtig modelpige ,jeg har ikke prøvet hendes ydelser ,men jeg er ikke i tvivl om at hun er pengene værd ,og så er hun gudesmuk ,så prøv hende ,det vil i næppe fortryde ,og skriv så en anmeldelse herinde .

Hilsen Thaifreak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Det kan jeg godt svare på sri lanka og århusfyr

Nana har fået en ny pige ,som er både yngre og flottere end Ann ,Hun hedder Nam og er en rigtig babe som er med på det meste ,også superfransk hvis det aftales først ,hun er omkring de 30 ,men kan sagtens gå for at være 25 år ,Ann var jo omkring de 40 ,så hun er noget yngre ,og en rigtig modelpige ,jeg har ikke prøvet hendes ydelser ,men jeg er ikke i tvivl om at hun er pengene værd ,og så er hun gudesmuk ,så prøv hende ,det vil i næppe fortryde ,og skriv så en anmeldelse herinde .

Hilsen Thaifreak

Er jeg den eneste, der undrer mig over ovenstående "reklame" :D

Thaifreak, hvor har du al den viden fra?

Og hvorfor gik du ikke til biddet?

PS! Jeg skal være den første til at beklage, hvis jeg tager fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg den eneste, der undrer mig over ovenstående "reklame" :D

Thaifreak, hvor har du al den viden fra?

Ja, det kunne godt ligne. Men hvis du kigger på Thaifreaks tidligere indlæg, synes jeg det afkræfter mistanken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Ja, det kunne godt ligne. Men hvis du kigger på Thaifreaks tidligere indlæg, synes jeg det afkræfter mistanken.

Tjekkede du alle 13 indlæg? ;)

De handler mest om Thailand, teknik på siden, og anbefalingen af en nyåbnet klinik.

Men hvad? Enhver kan tænke sit. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg den eneste, der undrer mig over ovenstående "reklame" :D

Thaifreak, hvor har du al den viden fra?

Og hvorfor gik du ikke til biddet?

stump ,jeg beklager hvis du opfatter indlægget som reklame ,det var faktisk et svar på sri lanka og Århuselskers spørgsmål ,og ikke nogen form for reklame ,havde det været det ,havde jeg nok også lavet en lang fake beretning om hvor fantastisk hun havde været .

Angående min viden ,er det sådan at jeg har været gift thai i 13 år og også været i Thailand mange gange ,og derved opnået en del viden om både Thailand og også befolkningen ,og kulturen i landet ,så beklager meget hvis du bliver stødt over der er andre end dig der ved noget om Thailand .

Og min viden til omtalte pige stammer fra at jeg kommer på den omtalte klinik næsten hver uge ,og derved ved hvad der sker der ,ligesom jeg også ved hvad der sker en masse andre steder i det midtjyske thaimiljø da jeg færdes i det hver eneste dag og har gjort det i 15 år .+

Hun er veninde til min kone ,og det er grunden til at jeg ikke gik til biddet ,for kunne jeg det havde jeg gjort det ,for hun er i mine øjne en af de flotteste thaipiger ,jeg kender her i det midtjyske ,og jeg kender mange ,og er blevet temmelig kræsen efter alle mine besøg i Thailand ,du burde vide med alt den thailandserfaring du har at thaipiger går normalt ikke med deres veninders mænd ,heller ikke selv om de får penge for det ,går du med en pige på en bar i thailand ,får du også svært ved at få en anden pige i samme bar ,da det altid vil være hende du har været sammen med der kommer til dig ,og de andre holder sig væk ,så jeg har ikke mulighed for selv at få noget på omtalte sted ,og derfor vil du aldrig se en anmeldese ,fra mig om dette sted ,men det forhindrer mig jo ikke i at give anden almen viden fra mig om hvad der foregår på steder jeg kommer ,når nogen som i dette tilfælde ligefrem spørger om det .

jeg vil kun håbe på at de brugere af eroguide ,som søger en god oplevelse vil besøge hende ,og så lave en anmeldese herinde ,for så får vi jo snart vished for hvis hun ikke lever op til værdigheden ,men så angriber du måske også ham for at skrive en falsk anmeldese eller hvad ?

hilsen thaifreak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg fik besøgt Nana i går - og den nye er da sød og giver god massage; men

jeg har absolut mødt masser af andre Tha'er, der slår hende både med hensyn til

udseende - massage og HJ ... men smag og behag er heldigvis forskellig :):) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Er jeg den eneste, der undrer mig over ovenstående "reklame" :D

Thaifreak, hvor har du al den viden fra?

Og hvorfor gik du ikke til biddet?

stump ,jeg beklager hvis du opfatter indlægget som reklame ,det var faktisk et svar på sri lanka og Århuselskers spørgsmål ,og ikke nogen form for reklame ,havde det været det ,havde jeg nok også lavet en lang fake beretning om hvor fantastisk hun havde været .

Angående min viden ,er det sådan at jeg har været gift thai i 13 år og også været i Thailand mange gange ,og derved opnået en del viden om både Thailand og også befolkningen ,og kulturen i landet ,så beklager meget hvis du bliver stødt over der er andre end dig der ved noget om Thailand .

Og min viden til omtalte pige stammer fra at jeg kommer på den omtalte klinik næsten hver uge ,og derved ved hvad der sker der ,ligesom jeg også ved hvad der sker en masse andre steder i det midtjyske thaimiljø da jeg færdes i det hver eneste dag og har gjort det i 15 år .+

Hun er veninde til min kone ,og det er grunden til at jeg ikke gik til biddet ,for kunne jeg det havde jeg gjort det ,for hun er i mine øjne en af de flotteste thaipiger ,jeg kender her i det midtjyske ,og jeg kender mange ,og er blevet temmelig kræsen efter alle mine besøg i Thailand ,du burde vide med alt den thailandserfaring du har at thaipiger går normalt ikke med deres veninders mænd ,heller ikke selv om de får penge for det ,går du med en pige på en bar i thailand ,får du også svært ved at få en anden pige i samme bar ,da det altid vil være hende du har været sammen med der kommer til dig ,og de andre holder sig væk ,så jeg har ikke mulighed for selv at få noget på omtalte sted ,og derfor vil du aldrig se en anmeldese ,fra mig om dette sted ,men det forhindrer mig jo ikke i at give anden almen viden fra mig om hvad der foregår på steder jeg kommer ,når nogen som i dette tilfælde ligefrem spørger om det .

jeg vil kun håbe på at de brugere af eroguide ,som søger en god oplevelse vil besøge hende ,og så lave en anmeldese herinde ,for så får vi jo snart vished for hvis hun ikke lever op til værdigheden ,men så angriber du måske også ham for at skrive en falsk anmeldese eller hvad ?

hilsen thaifreak

Ja, det er oplagt at du har din gang blandt de thailandske prostituerede, du anbefalede i et af dine indlæg en klinik samme dag, som den åbnede.

Og det er der vel ikke noget galt i.

Ja det hjælper vel forums til at fungere. Og som du kan se, din Nana har allerede fået sig en anmeldelse i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyt medlem på siden, oprettet i dag ...

Har kigget med igennem længere tid, og vil nu deltage aktivt med anmeldelser.

Her til aften har jeg været en tur i Solbjerg. Ringede og bestilte tid til kl 18. Det er mit første besøg på stedet. Det ligger meget diskret bag døgnkiosken, og var ikke helt nemt at finde i mørket, men det lykkes heldigvis ...

Døren blev forsigtigt åbnet af en smuk ung lille nips, i meget kort kjole og bare ben, og hun viste mig ind til briksen. Hun var meget imødekommende og snaksalig. Rimelig godt dansk, og hun bad mig tage tøjet af, og lægge mig op. Da jeg så lå der, spurgte hun, om jeg kunne engelsk. Yes I can try, og vi snakkede videre skiftevis på dansk og engelsk. Hun stilte sig foran mit hoved og begyndte at massere ryggen. Her stod hun længe, og jeg nød synet af hendes flotte gyldne ben, hvilket også gav en behagelig naturlig reaktion i de nedre regioner ...

Hun spurgte om jeg havde ondt i ryggen, eller om jeg bare var her for wellness. Jeg svarede ja til wellness. Hun skulle jo helst kunne regne ud, at jeg ikke kun kom for massagens skyld ... Hun kravlede op på briksen med det ene knæ mellem mine ben, så de spredtes naturligt. Nice tænkte jeg, det bliver total "wellness" ...

Hun kravlede ned igen og gav armene en omgang, og snart var det benenes tur. Hun bevægede sig så hendes ben strejfede min hånd ind imellem, men gjorde ikke yderligere tegn til "invitation", så jeg holdt lidt igen med berøringerne. Ballerne fik en tur og et par strejf på bollerne fik jeg også, men desværre mindre end jeg havde troet og håbet. Men en nydelse, det var det!

Please turn around. Og i næsten samme sekund, blev jeg spurgt om jeg ville have cocktail. How much? 1000 for cocktail, sagde hun på dansk, 800 for mund og hånd, og 600 for hånd alene. Jeg valgte det sidste, men sagde at jeg ville tage flere penge med næste gang. Spurgte også til body to body. Ja det kunne jeg også få for 1000. Det ville jeg så have næste gang ...

Massagen var yderst begrænset, da jeg lå på ryggen. Hun gik faktisk omgående i gang med det svenske. Jeg tog hende på ballerne, men hun sagde, jeg måtte røre hendes bryster, hvilket jeg tog som et "forbudt på ballerne", og min hånd fandt vej til hendes bryster. Hun krængede kjolestroppen ned af armen, men desværre var brysterne gemt i en bh, så jeg alligevel ikke rigtig kunne røre, men jeg nød det svenske, og kom ret hurtigt. Hun spurgte til min alder, og om jeg var single. Hun fortalte at hun var 29, og hed Nam. Hun havde været i Danmark i syv måneder, og skulle snart til Thailand i en måned, men ville vende tilbage til Danmark.

Jeg rejste mig fra briksen, vi snakkede videre, mens jeg tog tøj på, og jeg gik ud i kulden igen, men med en dejlig følelse i hele kroppen.

Om jeg kommer igen? Ja det gør jeg. Det var ganske vist ikke min bedste oplevelse med en thai, men hun var sød, smuk, lækker krop, så jeg skal have en body to body, inden hun rejser til Thailand ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nogen der ved om nam stadig er der.. for det lyder da til at være en kanon omgang, ud fra den sidste udmelding... :D

Hun er taget tilbage til Thailand fik jeg at vide,

da jeg kontaktede dem - og jeg ved IKKE, om der

er kommet en ny ... :?::?::?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er taget tilbage til Thailand fik jeg at vide,

da jeg kontaktede dem - og jeg ved IKKE, om der

er kommet en ny ...

med risico for beskyldninger om reklame ,er jeg nødt til kommentere sri lankas kommentarer ,og dette er ikke reklame ,men ren fakta som jeg har kendskab til da jeg kommer ofte på stedet ,men ikke for at få massage ,så derfor ingen kommentarer omkring dette .

Men jeg kan rette sri lanka i at Nam ikke er rejst til Thailand endnu ,hun skal godt nok derned ,men først sidst på måneden ,og kun på ferie ,så hun er kun væk fra slutningen af februar til sidst i marts hvor hun kommer tilbage .

udover Nam er der kommet endnu en pige ,som også er meget attraktiv i mine øjne ,pæn krop og sød og smilende ,mere vil jeg ikke sige for så får jeg jo bare endnu engang skyld for at levere falsk reklame ,så jeg holder mig fra anmeldelser ,og derfor kun til ren fakta .

Hilsen Thaifreak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg fik bare at vide - og det var omkring den 28. januar, at hun var

taget tilbage; men nu taler de jo heller ikke særlig godt dansk :):):)

med risico for beskyldninger om reklame ,er jeg nødt til kommentere sri lankas kommentarer ,og dette er ikke reklame ,men ren fakta som jeg har kendskab til da jeg kommer ofte på stedet ,men ikke for at få massage ,så derfor ingen kommentarer omkring dette .

Men jeg kan rette sri lanka i at Nam ikke er rejst til Thailand endnu ,hun skal godt nok derned ,men først sidst på måneden ,og kun på ferie ,så hun er kun væk fra slutningen af februar til sidst i marts hvor hun kommer tilbage .

udover Nam er der kommet endnu en pige ,som også er meget attraktiv i mine øjne ,pæn krop og sød og smilende ,mere vil jeg ikke sige for så får jeg jo bare endnu engang skyld for at levere falsk reklame ,så jeg holder mig fra anmeldelser ,og derfor kun til ren fakta .

Hilsen Thaifreak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med det danske har du helt ret i sri lanka ,men jeg ville blot slå fast at hun var der endnu hvis der var nogle der gerne ville nå at besøge hende

Thaifreak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der idag .... En hurtigt anmeldelse

Hun er super lækker, halv inder halv thai tror jeg ... Rigtig god røv og dejlige mellem store bryster....

Rigtig sød og glad...

Mellem massage ..... Men helheds oplevelsen ender på 8 ud af 10 ....

Seriøst hun er lækker....

Hele pakken 1000,- man kan ikke prutte derude :) så husk alle kronerne;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inspireret af den foregående anmeldelse, tog jeg en tur til Solbjerg i dag. Var spændt på at opleve hende den nye. Om det var hende, Thaihooked omtalte i foregående anmeldelse, ved jeg ikke, men beskrivelsen passer ganske godt.

Hun startede med at smøre olie på ryggen, brugte ikke særlig lang tid på det, og det havde intet med massage at gøre. Til gengæld brugte hun forholdsvis lang tid på at smøre olie på armene og benene. Berøringerne på inderlårene var behagelige og gav da også lidt reaktion det rette sted, men hendes fingre strejfede på intet tidspunkt bollerne. Hun bad mig vende mig om, og smurte lidt mere olie på benene, og her strejfede hun indimellem lillemanden, som viste lidt begejstring, men hun endte ved fødderne, og begejstringen fortog sig hurtigt igen.

Hun spurgte mig så direkte, om jeg skulle have "hand". How much spurgte jeg, og hun viste mig syv fingre. No thanks svarede jeg, selvom jeg var lidt trængende, og det faktisk var hovedformålet med mit besøg. Hun spurgte hvad jeg så ville give, og jeg svarede six. Okay, og hun gik igang. Men den blev knap nok fed, og fuld rejsning fik jeg aldrig. Jeg havde en hånd på hendes lille røv, og listede også en finger ind under g-strengen. Det hjalp lidt, men total set, var det sgu en tam oplevelse. Det er helt klart min dårligste oplevelse til dato, og gentagelsesfaktor er lig nul! Hendes skønhed alene, kan altså ikke gøre det.

Det eneste positive ved besøget, er vel nok at arme og ben, som naturligt er lidt tørre på denne årstid, blev smurt ind i olie, men jeg havde sikkert fået en større oplevelse ved at købe en flaske babyolie hos Matas og klaret det hele selv, mens jeg havde billedet af ugens Se og Hør pige liggende foran ...

Fra jeg ringede på døren, til jeg igen stod ude i kulden, var der gået tre kvarter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inspireret af den foregående anmeldelse, tog jeg en tur til Solbjerg i dag. Var spændt på at opleve hende den nye. Om det var hende, Thaihooked omtalte i foregående anmeldelse, ved jeg ikke, men beskrivelsen passer ganske godt.

Hun startede med at smøre olie på ryggen, brugte ikke særlig lang tid på det, og det havde intet med massage at gøre. Til gengæld brugte hun forholdsvis lang tid på at smøre olie på armene og benene. Berøringerne på inderlårene var behagelige og gav da også lidt reaktion det rette sted, men hendes fingre strejfede på intet tidspunkt bollerne. Hun bad mig vende mig om, og smurte lidt mere olie på benene, og her strejfede hun indimellem lillemanden, som viste lidt begejstring, men hun endte ved fødderne, og begejstringen fortog sig hurtigt igen.

Hun spurgte mig så direkte, om jeg skulle have "hand". How much spurgte jeg, og hun viste mig syv fingre. No thanks svarede jeg, selvom jeg var lidt trængende, og det faktisk var hovedformålet med mit besøg. Hun spurgte hvad jeg så ville give, og jeg svarede six. Okay, og hun gik igang. Men den blev knap nok fed, og fuld rejsning fik jeg aldrig. Jeg havde en hånd på hendes lille røv, og listede også en finger ind under g-strengen. Det hjalp lidt, men total set, var det sgu en tam oplevelse. Det er helt klart min dårligste oplevelse til dato, og gentagelsesfaktor er lig nul! Hendes skønhed alene, kan altså ikke gøre det.

Det eneste positive ved besøget, er vel nok at arme og ben, som naturligt er lidt tørre på denne årstid, blev smurt ind i olie, men jeg havde sikkert fået en større oplevelse ved at købe en flaske babyolie hos Matas og klaret det hele selv, mens jeg havde billedet af ugens Se og Hør pige liggende foran ...

Fra jeg ringede på døren, til jeg igen stod ude i kulden, var der gået tre kvarter.

Det er jeg da lidt træt af at høre eftersom du fulgte mit råd.... Hun har vel haft en dårlig dag .... Men det er altid mega fesent når man er tændt og det ikke er iorden ...

Vh

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Din oplevelse står jeg helt uforstående overfor - jeg har været der 2

gange - og begge gange har jeg været 100% tilfreds(stillet) - måske

Jeres kemi ikke har passet sammen - eller hun har haft en dårlig dag,

ligesom vi ander kan have det - jeg vender i hvert tilfælde tilbage til

hende i næste uge ;):);) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal ikke have skyldfølelse Thaihooked, din beskrivelse af hende passer, og det var mit eget valg at besøge hende, og med dine ord om, at massagen kun var middel, havde jeg ikke de største forventninger til den del, men den lå efter min vurdering langt under middel, og havde intet med massage at gøre. Lidt olie i hænderne, som blev smurt på min krop med meget blide strøg. Jeg havde håbet på en bedre helhedsoplevelse, end den jeg fik, og den stod slet ikke mål med mit besøg samme sted den 9. januar (se tidligere anmeldelse).

Det var sidst på dagen, og måske var hun træt og udkørt efter en hård dag, eller også havde hun bare en dårlig dag, som SriLanka nævner. Jeg ved det ikke, men oplevelsen var min hidtil mest skuffende, på trods af ikke alt for store forventninger.

Jeg vil ikke fraråde andre at besøge stedet, men jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I dette dejlige forårsvejr stiger løfterne, og da jeg passerer

Solbjerg i morgen, vil jeg lige høre, om der er nyt der fra -

elelr er det stadigvæk den dejlige Thai/Inder med de store

fyldige bryster, som er der? Hun var der for 2 uger siden;

men på hendes uforståelige engelsk/thai talte hun lidt om,

at hun snart skulle rejse tilbage ... timen med hende var der

absolut intet at klage over - der er dog for dårlige badefacili-

teter hos NAN ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dette dejlige forårsvejr stiger løfterne, og da jeg passerer

Solbjerg i morgen, vil jeg lige høre, om der er nyt der fra -

elelr er det stadigvæk den dejlige Thai/Inder med de store

fyldige bryster, som er der? Hun var der for 2 uger siden;

men på hendes uforståelige engelsk/thai talte hun lidt om,

at hun snart skulle rejse tilbage ... timen med hende var der

absolut intet at klage over - der er dog for dårlige badefacili-

teter hos NAN ...

Hej sri lanka

hende thai/inderen du spørger om er rejst hjem i weekenden ,så hun er der ikke mere ,men Ann som du selv anmelder først i denne tråd er tilbage igen ,og arbejder der igen ,og ifølge din egen anmeldelse af hende er hun jo et besøg værd

Hilsen Thaifreak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun lækker hende Ann ?

Evt en beskrivelse af hende ? :)

Besøgte Ann for et par dage siden, var blevet lidt nysgerig.

Lækker det må man sige hun er, lækker krob brysterne har vist fået lidt hjælp.

Selve massagen har jeg prøvet beder, men bestemt os ringer.

Resten var der ik noget at klage over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...