Lemac 520 Skrevet 23. Februar, 2019 Kan det ikke vara at det er for nære til Sverige? Moral-paniken og forbuds-hysterin er smidtsam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 27. Februar, 2019 ulrik levere skrev, den 22.2.2019 at 14:53: er der nogen der arrangere noget her på øen ?? ulrik er der slet ingen fra Bornholm --her . ulrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 520 Skrevet 27. Februar, 2019 ulrik levere skrev, for 5 timer siden: er der slet ingen fra Bornholm --her . ulrik Har kun sett en annonce derifra, en Svensk/rysk pige som arbejdet i Sverige og København. Hendes priser var stiget drastiskt når hon var på Bornholm (tilgang/efterfrage), kring 3000/h. I annoncen var hon fotograferet nøgen i en lastvagnshytt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 27. Februar, 2019 ulrik levere skrev, for 8 timer siden: er der slet ingen fra Bornholm --her . ulrik Jow. Men sexevents: nej Men søg dog lidt på lille EG . Hvad søger du specifikt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 27. Februar, 2019 Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 minut siden: Jow. Men sexevents: nej Men søg dog lidt på lille EG . Hvad søger du specifikt? Hvad er lille EG ?? jeg kan godt lide at være 2 eller 3 mænd om en kvinde --så det er det jeg søger !! Ulrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 27. Februar, 2019 (edited) ulrik levere skrev, for 25 minutter siden: Hvad er lille EG ?? jeg kan godt lide at være 2 eller 3 mænd om en kvinde --så det er det jeg søger !! Ulrik EG Eroguide. Tag du nu Kombardobussen og smut en tur til hovedstaden i stedet for. Bornholm er en lille ø (om end den bedste). Tror ikke på, du får dit ønske opfyldt derovre. Se i Hyggesnak: der er et emne om Bornholm med lidt guf. Den er godt nok fra sidste år, men stadig brugbar. Redigeret 27. Februar, 2019 af Krølle Bølle Jr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg