Nikita Darling 11509 Skrevet 23. Februar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 12 minutter siden: Det spiller nok også ind for dit vedkommende at du vitterlig er ung. Hvis du skulle lyve dig 10 år yngre ville du jo være ulovlig at nalde med Aargh, 33 er vist ikke så purungt Som jeg oplevede det, da jeg arbejdede på klinik, så var der nærmest en “skala” for, hvad du skulle oplyse af alder i forhold til den virkelige alder. Det var måske en anelse fjollet, og i mange tilfælde var sminkningen simpelthen for tydelig. Det kan selvfølgelig have ændret sig siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheSilentOne Skrevet 23. Februar, 2019 Hvis man er til purunge, så kan jeg da godt forstå at man gerne vil kende den rigtige alder. Men for mig er der da andre parametre der vægter betydeligt mere end alder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 23. Februar, 2019 (edited) Nikita Darling skrev, for 8 minutter siden: Aargh, 33 er vist ikke så purungt Som jeg oplevede det, da jeg arbejdede på klinik, så var der nærmest en “skala” for, hvad du skulle oplyse af alder i forhold til den virkelige alder. Det var måske en anelse fjollet, og i mange tilfælde var sminkningen simpelthen for tydelig. Det kan selvfølgelig have ændret sig siden. I takt med at flere danske piger er gået PD-diskret-vejen har jeg en svag fornemmelse af, at markedsføringen hos de danske piger er blevet lidt mere troværdig generelt end før. Både med billeder, alder, vægt. Men det er ikke en fornemmelse, jeg har mere at have i, end mine egne oplevelser. Derudover hører jeg jo fra visse GPer, at nogle steder er man nærmest tvunget til eller presset til at bruge klinikkens/bordellets fotograf og at det forventes at billederne photoshoppes til ukendelighed på de klinikker. Og der er faktisk også en GP herinde, der har nævnt noget i den samme retning. Hvor generelt det er ved jeg ikke. Redigeret 23. Februar, 2019 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Februar, 2019 Nikita Darling skrev, for 6 minutter siden: Aargh, 33 er vist ikke så purungt Som jeg oplevede det, da jeg arbejdede på klinik, så var der nærmest en “skala” for, hvad du skulle oplyse af alder i forhold til den virkelige alder. Det var måske en anelse fjollet, og i mange tilfælde var sminkningen simpelthen for tydelig. Det kan selvfølgelig have ændret sig siden. 33 er alstså ungt - jeg er det dobbelte ( Ved godt det ikke kan ses ) Jeg tænkte også mere på de første år du var i swing på klinikkerne. Er enig i det er fjollet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 23. Februar, 2019 Aros skrev, for 12 minutter siden: Derudover hører jeg jo fra visse GPer, at nogle steder er man nærmest tvunget til eller presset til at bruge klinikkens/bordellets fotograf og at det forventes at billederne photoshoppes til ukendelighed på de klinikker. Og der er faktisk også en GP herinde, der har nævnt noget i den samme retning. Hvor generelt det er ved jeg ikke. Jeg har slet ikke været nok steder, til at kunne sige, hvad der er generelt eller ej, men jeg har ikke oplevet at nogen bestemte over typen af mine fotos, og det med alderen fik jeg af vide “at sådan gør man bare”, men jeg bestemte selv, om jeg ville lyve om alderen eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 23. Februar, 2019 Nikita Darling skrev, Lige nu: Jeg har slet ikke været nok steder, til at kunne sige, hvad der er generelt eller ej, men jeg har ikke oplevet at nogen bestemte over typen af mine fotos, og det med alderen fik jeg af vide “at sådan gør man bare”, men jeg bestemte selv, om jeg ville lyve om alderen eller ej. Ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3309 Skrevet 23. Februar, 2019 Jeg foretækker en moden velholdt kvinde der har så meget livserfaring, at hun ved hvad det går ud på. Og jeg er komplet ligeglad med om de skriver 29 - 39 - 49 år i aldre. Pite 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 169 Skrevet 23. Februar, 2019 Jeg foretrækker helt klart kvinder over 40, der har erfaring, er afklaret og har prøvet lidt af hvert, men jeg er selv midt-50, så i forhold til mig er de jo stadig yngre kvinder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Februar, 2019 Aros skrev, for 4 timer siden: Det er der uden tvivl, men som du også kan læse i tråden her, så er der også andre der har det modsat. Og det du skriver ændrer jo ikke ved, tror jeg, at de fleste mænd foretrækker jævnaldrende piger eller piger der er yngre, hvilket også lidt afspejles i pigernes egen markedsføring. Der er også mænd der finder meget kraftige piger meget tiltrækkende og de GPer der er det, har for nogles vedkommende også masser af henvendelser fra mænd. Det betyder bare heller ikke, at vi mænd generelt ser det som et attraktivt eller tiltrækkende tegn hos en pige, at hun er meget kraftig, tror jeg. Det er jo smag og behag - idet jeg hverken forsøger at skjule min alder eller min frodige kropsform - får jeg af gode grunde ikke henvendelser fra mænd der foretrækker unge og/eller slanke kvinder/piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 23. Februar, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Det er jo smag og behag - idet jeg hverken forsøger at skjule min alder eller min frodige kropsform - får jeg af gode grunde ikke henvendelser fra mænd der foretrækker unge og/eller slanke kvinder/piger. Ja det er smag og behag. Har jeg sagt det modsatte ? Har jeg ikke sagt at mænd har forskellige præferencer mv. Nu har jeg hele tiden talt generelt jo, ikke om dig, da hverken du som person eller andre GPer som enkelt individer er det vigtige i, når jeg udtaler generelt eller om hvad flertallet mener. Jeg har ligeledes flere gange påpeget at mænd kan have forskellige præferencer så det er vi jo enige i. Endelig ville jeg ikke betragte dig som kraftig. Det er bare ikke dig som person der er det vigtige i denne tråd, beklager Redigeret 23. Februar, 2019 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Februar, 2019 Aros skrev, for 2 minutter siden: Nu har jeg hele tiden talt generelt jo, ikke om dig, da hverken du som person eller andre GPer som enkelt individer er det vigtige i, når jeg udtaler generelt eller om hvad flertallet mener. Jeg har ligeledes flere gange påpeget at mænd kan have forskellige præferencer. Det er ikke dig som person der er det vigtige i denne tråd, beklager Da jeg ikke har indsamlet statistisk materiale kan jeg kun udtale mig ud fra egen erfaring. Jeg ønsker ikke at generalisere, og det lyder ikke bedre eller mere troværdigt ved at jeg skriver at Alle tykke gp'er over 40 år ofte får henvendelser fra unge mænd under 30, idet disse mænd tænder på afklaret erfarne bløde kvinder. Så beklager det er ikke for at sætte fokus på mig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 23. Februar, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 22 minutter siden: Da jeg ikke har indsamlet statistisk materiale kan jeg kun udtale mig ud fra egen erfaring. Jeg ønsker ikke at generalisere, og det lyder ikke bedre eller mere troværdigt ved at jeg skriver at Alle tykke gp'er over 40 år ofte får henvendelser fra unge mænd under 30, idet disse mænd tænder på afklaret erfarne bløde kvinder. Så beklager det er ikke for at sætte fokus på mig selv. Du sætter fokus på dig selv, og i mine øjne er du slet ikke kraftig. Jeg har slet ikke henvist til en pige som dig, men det er dig selv der har travlt med at gøre dig til fokus i denne tråd. Men man kan jo så selv lade markedet fortælle om hvad vi mænd efterspørger. Der er piger til enhver smag, og der er piger i stort set alle aldersklasser og vægtklasser. Der er også piger der tilbyder alverdens forskellige oplevelser til os mænd. Der er kunder til alle. Vi mænd efterspørger alverdens forskellige typer piger og ligeså alverdens forskellige type oplevelser. Men noget efterspørges mere end andet. Branchen drives også af udbud og efterspørgsel. Derved kan man også læse om hvad flertallet af os mænd efterspørger. Og der er en klar overvægt af slanke/normalt byggede piger i 20erne kontra kraftige piger i 40erne f.eks. Og det har været i alle de 20 år jeg har besøgt GPer. Og jeg gætter på det alle dage har været sådan. Så vil jeg vove den påstand, at det skyldes at der er en større efterspørgsel efter de piger i 20erne fremfor de piger i 40'erne. Det magiske 29. år i branchen som nogle piger er i 5-10 år fordi de ved hvad der vil ske i hovedet på for mange af os skøre-liderlige mænd, når de skriver 30 år. Mange piger har travlt med at lyve sig yngre og slankere end de er, fordi de ved at det sælger hos en del mænd at være det. Og hvis du opfatter det personligt mod dig, så lad være. Det er ikke ment personligt, jeg taler heller ikke negativt om folks smag, folk har den smag de har, og de skal dyrke det der gør dem glade. Igen har patent på den gode smag. Jeg taler heller ikke negativt om at være kraftig, hvilket jeg slet ikke mener du er. Det er der i øvrigt intet negativt i at være overhovedet på nogen måde. Men altså hvis vi skal bilde os selv ind på det poltiske korrekte EG, at det store flertal af os mænd primært og generelt går efter de modne afklarede GPer i 40'erne eller 50'erne, jo mere modent jo bedre, så værsgo da. Det er så ærgeligt at den foruplede branche ikke giver os flere muligheder i det alderssegment. Vi bliver tvunget til at have sex med GPer vi helst så var meget ældre. Redigeret 23. Februar, 2019 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 24. Februar, 2019 Borende X skrev, den 22.2.2019 at 16:17: Alder betyder ingenting. De yngre lyver sig ældre (for at postulere erfaring), og ældre lyver sig yngre (for at fastholde indbildt tiltrækningskraft). På samme måde med alder. Jeg ved ikke, om I husker Sisse, som var en skattet og skarp debattør herinde? Hun skrev, at hun var 29, og derved havde hun aldersmæssigt set ikke min store interesse. Men i en PB afslørede hun længe efter sin entré i branchen så det sædvanlige træk med, at hun havde løjet sig yngre for at tiltrække kunder. I virkeligheden var hun på det tidspunkt 35, og så blev hun pludselig interessant for mig, omend jeg aldrig nåede at opleve hende. Sjovt nok havde jeg den modsatte oplevelse med Jennifer: Jeg havde simpelthen ikke lyswt til at lege med en GP'er på 21, men tog alligevel chancen da hun simpelthen virkede for 'nuser' og kvik i debatterne herinde. Heldigvis viste hun sig at være en 'moden' pige på 25plus, utrolig sød, sjov, smuk og smadder ærlig. Jo alder betyder noget: pigen skal skal være 'gammel' nok til at være moden og afklaret, men samtidig 'ung' og sexet Ung i min optik er yngre eller cirka jævnaldrende med mig mig, 40 år er ingen alder (Og Jenni er altså 29 !) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 24. Februar, 2019 Jeg har altid, været mest til piger i første halvdel af tyverne. Det har ikke ændret sig med alderen. Og selvom jeg så snildt nu kunne være fædre til dem, og sågar hvis man med rigtig god vilje vil det, være bedstefar til dem, så er det stadig min præference for det jeg søger. Jeg har det sådan, at så længe jeg ikke bliver afvist ved døren, så kløer jeg på. Og nogle vil sikkert mene jeg er en gammel gris, men så er jeg bare det. Jeg kunne ikke være mere ligeglad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 24. Februar, 2019 ser ikke på alderen(tallet) en kvinde på 45, der lever sundt har passet på sin krop, kan se yngre ud , end kvinden på 30 der har været lidt ligegyldig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 5. Marts, 2019 TheVoice skrev, den 22/2/2019 at 14:59: I øvrigt tror jeg så heller ikke at pigerne har et problem med deres alder, det er nok snarere klinikkerne der hænger fast i et gammelt syn på, at man skal udstråle og sende signaler om, at her møder du hovedsagelig meget unge og sexede piger. Det er så mit indtryk, at vi nok mere lever i en tid, hvor gæsterne har større fokus på totaloplevelsen og ikke så meget på pigens alder. Vi som klinik bestemmer overhovedet ikke pigernes alder, det gør de helt selv, vi har intet problem med alder og er ikke aldersforskrækket, der er gæster til alle. Vi bestemmer heller ikke vægt, højde osv, igen det styrer pigerne helt selv. Men vi vælger også vores kampe med omhu, nogen gange kan det accepteres, pigen er yngre af udseende og andre gange slår vi da også i bordet og siger argh det er ikke realistisk og hvad ønsker du at tiltrække af gæster / typer ect... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 5. Marts, 2019 Trinetease skrev, den 22/2/2019 at 15:07: @TheVoice Jeg giver dig ret i at klinikkerne burde begynde at opgradere lidt i pigernes alder osv. Nok mere pigerne end klinikkerne, eller hvert fald hos os, at pigerne selv bestemmer til rimelighedens grænse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9470 Skrevet 5. Marts, 2019 Seductiongirls skrev, for 1 minut siden: Vi som klinik bestemmer overhovedet ikke pigernes alder, det gør de helt selv, vi har intet problem med alder og er ikke aldersforskrækket, der er gæster til alle. Vi bestemmer heller ikke vægt, højde osv, igen det styrer pigerne helt selv. Men vi vælger også vores kampe med omhu, nogen gange kan det accepteres, pigen er yngre af udseende og andre gange slår vi da også i bordet og siger argh det er ikke realistisk og hvad ønsker du at tiltrække af gæster / typer ect... Det er faktisk et lidt interessant indlæg du har skrevet, set i lyset af at mange af pigerne hævder det er klinikken der bestemmer alderen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 5. Marts, 2019 Aros skrev, den 23/2/2019 at 14:02: Derudover hører jeg jo fra visse GPer, at nogle steder er man nærmest tvunget til eller presset til at bruge klinikkens/bordellets fotograf og at det forventes at billederne photoshoppes til ukendelighed på de klinikker. Og der er faktisk også en GP herinde, der har nævnt noget i den samme retning. Hvor generelt det er ved jeg ikke. Vi har 3 forskellige fotografer tilknyttet os, som vi ANBEFALER pigerne at bruge, vi hverken presser eller tvinger pigerne, men vi har en regel, ingen amatør fotos eller selfies og hvorfor, fordi de bliver overset ( vi har tæller på vores hjemmeside ) og ligesom på div salgssider, og ja nok også mit ocd så ser det bare pænere ud at der er et sammenhæng i pigernes billeder Mht redigering, Photoshop, så har vi en klar aftale med fotograferne om grænser, men det er pigerne der betaler / hyre dem og derfor har vi så heller ikke mere at skulle sige, resten står pigerne sammen med fotografen for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 5. Marts, 2019 (edited) TheVoice skrev, for 7 minutter siden: Det er faktisk et lidt interessant indlæg du har skrevet, set i lyset af at mange af pigerne hævder det er klinikken der bestemmer alderen. Det er også altid bedre at smide skylden på klinikken, men nu er det så ikke altid klinikken den skal over på, ret skal være ret, vi tager også vores del i nogle ting, men lige med alder, højde, vægt og redigering af pigernes billeder, der er de helt deres egen chef Redigeret 5. Marts, 2019 af Seductiongirls Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 5. Marts, 2019 Seductiongirls skrev, for 2 minutter siden: Det er også altid bedre at smide skylden på klinikken, men nu er det så ikke altid klinikken den skal over på, ret skal være ret, vi tager også vores del i nogle ting, men lige med alder, højde og redigerings af pigernes billeder, der er de helt deres egen chef Hej @Seductiongirls Tror nu, heller ikke intentionen, fra nogen, at skyde skylden på nogen. Dog må jeg da lige spørge.. Hvem passer hjemmesiden? Vil det sige, at alle piger, Jer som ejer stedet, har fuld ret til at redigere hjemmesiden? For det, kan da godt blive noget være rod. Og, har fået fortalt, at det blandt andet er det pigerne betaler for. At nogen styrer hjemmesiden. Ved ikke om det er sådan på Seductiongirls. Det er derfor jeg spørger. Selv vælge deres fotograf? Eller anmoder i om, det bliver en af jeres 3 fotografer? For, jeg synes nu, at pigernes billeder ligner ret meget hinanden. Seductiongirls skrev, for 15 minutter siden: men vi har en regel, ingen amatør fotos eller selfies og hvorfor, fordi de bliver overset Det vil, sige, at pigerne, ikke kan komme med deres egne billeder og tekst. Og få dem sat ind på hjemmesiden? For det med de bliver overset, det er da vist en stramning, at sige det. Synes der er ret mange mænd herinde. Der har ytret, at amatørfotos og Selfies er godt. (bare se på selfietrådene herinde. De er bestemt ikke oversete) I stedet for de stærkt manipulerede billeder. Der nogle gange kan ses. God aften til jer. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sugarlove Skrevet 5. Marts, 2019 Jeg er så en af dem der står ved min alder! Hvis folk kan lide min krop men har et problem med min alder må de sgu finde noget andet og knalde. Jeg mangler heldigvis ikke tilbud om dates så jeg behøver ikke at pynte på min dåbsattest. Når det er sagr kan jeg da godt føle en snert af ærgelse når man bliver valgt fra, udelukkende pga sin alder. Var jeg 29 år blev jeg sikkert valgt fra pga noget andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 6. Marts, 2019 (edited) kanonkongen skrev, for 3 timer siden: Hej @Seductiongirls Tror nu, heller ikke intentionen, fra nogen, at skyde skylden på nogen. Dog må jeg da lige spørge.. Hvem passer hjemmesiden? Vil det sige, at alle piger, Jer som ejer stedet, har fuld ret til at redigere hjemmesiden? For det, kan da godt blive noget være rod. Og, har fået fortalt, at det blandt andet er det pigerne betaler for. At nogen styrer hjemmesiden. Ved ikke om det er sådan på Seductiongirls. Det er derfor jeg spørger. Selv vælge deres fotograf? Eller anmoder i om, det bliver en af jeres 3 fotografer? For, jeg synes nu, at pigernes billeder ligner ret meget hinanden. Det vil, sige, at pigerne, ikke kan komme med deres egne billeder og tekst. Og få dem sat ind på hjemmesiden? For det med de bliver overset, det er da vist en stramning, at sige det. Synes der er ret mange mænd herinde. Der har ytret, at amatørfotos og Selfies er godt. (bare se på selfietrådene herinde. De er bestemt ikke oversete) I stedet for de stærkt manipulerede billeder. Der nogle gange kan ses. God aften til jer. KK Argh der er altid nogen der skyder skylden på nogen, også herinde. Det er mig der passer hjemmesiden, også derfor der er styr på den og den altid er opdateret, plus lige med hjemmesider, så uddeler man ikke bare kode, da man har med en meget ømt ting at gøre, ligeså med hvem man vælger som webmaster, et tryk og man kan ende ud i noget værre rod eller ødelæggelse. Må dog spørger, stiller du samme spørgsmål til din mekaniker, købmand eller tøjforretning, hvem står for hjemmesiden, billeder, tekst og hvem betaler Nu er det mig der har betalt hjemmesiden, pigerne betaler ikke dertil, et sted der ikke skal spares, sådan har det altid været og ingen ekstra regning til pigerne der. Ret til at redigerer, altså det eneste der skal rettes, er vagtplan, nye piger, reklame, skift af forside billeder i ny og næ og også her sender pigerne de billeder de ønsker, dog kræver det bestemt størrelse og vinkel og ellers som skrevet, er der tæller på, hvor vi kan se hvem der er mest set og hvad for billeder der har mest trafik. Vi har skam prøvet med amatør / selfie billeder, pigerne kom aldrig ind på tælleren og lå i bunden, så hvad der trækker herinde, er ikke altid det der trækker andre steder. Vi anbefaler de 3 fotografer, som flere andre også bruger, hvis pigen selv har en som er prof, er hun velkommen til at bruge denne og det samme med tekst, pigerne må meget gerne selv lave dem, men opgaven giver de dog altid videre til mig God nat til dig også Redigeret 6. Marts, 2019 af Seductiongirls 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 6. Marts, 2019 Det handler vel om afstemning af forventningerne? jeg mener, hvis annoncen viser en flot pige på 29 og så det viser så at være en moden dame på 48, så har man vel ret til at blive skuffet? Eller hvis man tror man møder en erfaren kvinde på 30 og så det viser sig at være etpigebarn på 18. Begge dele er lige skidt i min optik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg