Hop til indhold
Guest Slemme Line

Betyder alder så meget ?

Recommended Posts

Guest mature man
Borende X skrev, for 27 minutter siden:

Ja, jeg oplevede Pompeii, men det er ikke alle aldrende, der bliver senile. Godtnok gammeldags, men ikke altid senile.

wow – hvordan overlevede du askenedfaldet – havde du et telt/snorkel/eller stak du af :P:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Og den slags kunder tiltrækker jeg selvom min alder er opført som 21:mellow:.. 

Igen så tænker jeg det er min lavde der spiller ind:lol:.. 

.... og som jeg skrev: Yngre lyver sig ældre :). I hvert fald til en vis grænse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Og den slags kunder tiltrækker jeg selvom min alder er opført som 21:mellow:.. 

Igen så tænker jeg det er min lavde der spiller ind:lol:.. 

Synes hurtigt man kommer ud i nogle sproglige problemer på det område her.:D Men jeg synes der er noget særligt lækkert over små piger. (højde, ikke alder:lol:) Så selvom jeg desværre aldrig har besøgt dig, kunne jeg da godt blive fristet.:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

hvad der sker.Det har du helt ret i. Selv er jeg tromlefed, men oplyser nødigt om det. Lyver mig ca. 20 kg mindre på konkret forespørgsel, og ved tidsbestilling vover jeg sgu' det ene øje og ser, hvad der sker.

PS: Ironi kan forekomme – jeg er ikke tromlefed, men bare almindeligt fed :D

Ha ha,,,,, :D  Jamen det er da rigtigt, at hvis en almindelig udsendende GP skriver at hun modtager mænd i alderen 25 - 40, så vælter det ind med henvendelser fra mænd under 25 og mænd over 40, der pludselig opfylder adgangskravene.   Og bliver de præsenteret for det, er der ingen grænser for deres komiske argumenter og henvisning til hvad andre har sagt.  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, for 10 minutter siden:

wow – hvordan overlevede du askenedfaldet – havde du et telt/snorkel/eller stak du af :P:D

Nej, det var mig, der var rytteren, der red til flådebasen i Misenum for at underrette Plinius d. Ældre :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, 1 time siden:

Ja, men ikke efter 1914.

Arhh X “ de brølende tyvere” overklassens frisind og letlevenhed særligt i England...og vi var godt med her i landet også, og husker du de dekadente 30 ere i Berlin, dengang swing betød noget andet end i dag..

bh

Alko.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 26 minutter siden:

Arhh X “ de brølende tyvere” overklassens frisind og letlevenhed særligt i England...og vi var godt med her i landet også, og husker du de dekadente 30 ere i Berlin, dengang swing betød noget andet end i dag..

bh

Alko.

Ja, men jeg var nu mere til kejsertidens orden og stabilitet, som Stefan Zweig beskriver den. Jeg er ikke til revolution og letlevenhed (undtaget grissebasserier hos en glædespige)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Ja, men jeg var nu mere til kejsertidens orden og stabilitet, som Stefan Zweig beskriver den.

Ja ordnung muss sein...og der kom jo en vis orden senere i perioden 1933/1945..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 45 minutter siden:

Ja ordnung muss sein...og der kom jo en vis orden senere i perioden 1933/1945..

Det var så næppe den orden, som bedsteborgeren efterspurgte – og som han ikke fik.

Befolkningsflertallet ville faktisk gerne have kejserdømmets stabilitet tilbage. Kejser Wilhelm kom dog aldrig hjem fra sit eksil i Holland. Selv ikke som konstitutionel kejser. Det skyldes dels, at nazisterne blev forskrækket over Hohenzollernes fortsat store popularitet i den tyske befolkning, dels at der ikke rigtigt var plads til en "Kaiser" i den nazistiske ideologi, og dels at Wilhelm – til sin ros – ikke brød sig om nazismen, ligesom Adolf heller ikke brød sig om kejseren personligt.

Begravelsen i juni 1941 ville Adolf dog gerne afholde i Berlin og gøre et større propagandanummer ud af, men Wilhelm ville i sit testamente, trods sine til tider politisk svage dømmekraft, ikke have officiel nazistisk deltagelse. Han gyste ved tanken om et swastikaflag på sin kiste.

Nazistis deltagelse i ligfærden undgik han dog ikke helt, da den tyske besættelsesmagts spidser i Holland mødte frem. I Tyskland forbød medierne oplysningen om kejserens død, og kun få fra "Das Reich", udover familien, fik lov til at tage til Holland og bivåne begravelsen.

Wilhelm bestemte i sit testamente, at han ville have en "lav begravelse", hvor svastica ikke skulle ligge på hans kiste. Han skrev samtidigt, at hans kiste ikke skulle føres til Tyskland, hvor kejserinden ellers i 1921 blev begravet, før monarkiet var genindført i Tyskland.

Derfor ligger han stadig i sit mausolæum i Huis Dorn i Holland.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja Wilhelm var en guttermand med gode holdninger, konervative i den bedste forstand, Adolf var en skidt person..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 34 minutter siden:

Ja Wilhelm var en guttermand med gode holdninger, konervative i den bedste forstand, Adolf var en skidt person..

... men Wilhelm var ikke begejstret for demokratiet. Er tanke, han havde arvet fra farfaderen, som han reelt set efterfulgte i 1888, eftersom fsderen, Friedrich, der var britisk liberalt sindet, døde efter et par måneder på tronen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 7 minutter siden:

... men Wilhelm var ikke begejstret for demokratiet. Er tanke, han havde arvet fra farfaderen, som han reelt set efterfulgte i 1888, eftersom fsderen, Friedrich, der var britisk liberalt sindet, døde efter et par måneder på tronen.

Men han accepterede demokratiet, klart han ikke syntes det var fedt at opgive privilegier, vores egen Kong Frederik den 7 var nok også trist over at aflevere done privilegier og give danmarks riges grundlov, og jo han tog sig betalt. Efterfølgeren Christian den 10 var tæt på at tabe sin kongepriviligegier i påsken 1920, han var nok ikke helt demokratisk opdraget..og ja back on track

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Ja, men jeg var nu mere til kejsertidens orden og stabilitet, som Stefan Zweig beskriver den. Jeg er ikke til revolution og letlevenhed (undtaget grissebasserier hos en glædespige)

Tror nu snarere, at Zweig efterlyste ordenen og stabiliteten under Franz Josef (den østrigske kejser, der var den mægtigste mand i verden, men mistede alt (Konen blev myrdet, sønnen myrdede sin elskerinde og begik selvmord, hans bror blev henrettet som kejser (eller konge) af Mexico og han ledte sit rige ind i 1. verdenskrig og måtte før sin død indse, at denne krig blev undergangen for dobbeltmonarkiet)) Skal man læse en stærk roman om Tyskland under Kejser Wilhelm, skal man læse Heinrich Mann's: Undersåtten. Et mesterværk, der i mine øjne overgår alt, hvad brormand (Thomas) skrev. Men læs Zweig's selvbiografi "Verdenen af i går" og bliv klogere på ham.

Og for at vende tilbage til trådens emne, så har jeg lært mig selv at undgå de helt unge kvinder (18 - 25). Jeg er blevet for gammel til at kunne relatere til dem. De kan være vældig pæne og smukke, men den gode sex leveres af de mere modne kvinder. (Vil ikke nævne navne, men nogle af de bedste oplevelser hos GP'er har jeg fået hos kvinder i fyrrerne. Så for mig er en meget ung alder et fravælgelseskriterie.

Venligst OT, der synes, at eksilforfatterne var nogle af de største i litteraturen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden:

Adolf var en skidt person..

Jeg elsker den knastørre konstatering :lol: 

Lad os nu endelig ikke begynde og gradbøje en "skidt person"...og så alligevel, jo...For en "skidt person" i min bog er ham der ikke holder tilbage i trafikken, spiser sine egne bussemænd eller smider skrald i naturen.

Jeg synes at have hørt af rygtets vej, at ham Hitler-fyren du taler om, havde væsentlig flere ting på sin samvittighed end blot en bussemand hist og pist :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aros skrev, for 7 timer siden:

Det kommer vel også an på ens egen alder ofte.

I øjeblikket har jeg selv sex med piger der er jævnaldrende med mig og så - 10-15-20 år maks fra min alder. Sådan har det altid været næsten med GPer for mit vedkommende. Så jo ældre jeg er blevet så har jeg også været mere motiveret til at have sex med GPer i en ældre aldersklasse.

Men jeg forstår godt at en ung gut omkring de 30, måske ikke tænder vildt på en pige medio 40'erne f.eks.

Og dybest set så handler det nok også for mange mænd noget omkring hvad man visuelt er tiltrukket af. Og her kan jeg jo også se, at jo ældre jeg er blevet, så bliver jeg pludselig tiltrukket af kvinder i en aldersklasse jeg før har ment var alt for gamle.

Jeg  oplever en  del  henvendelser fra unge  mænd  under  30 år  - afviser  dem  da  jeg  foretrækker  jævnaldrende  og  gerne  mænd  som  er  ældre  end mig. 

Så  jo  der  er  flere  unge  mænd  som  finder  de  "gamle kvinder" interessante og  sexede 

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Der findes ingen gråzon vedrørende alder", skriver nogen.

Men dog - det gør det jo; den kronologiske alder siger ikke det hele om den biologiske alder - langt fra. Alder er næsten selve definitionen på en gråzon.

Alder er et tal som siger når du blev født, men ikke noget om hvordan du har levet, hvordan du har plejet din krop, hvor meget du har trænet, hvad du har spist eller drukket, hvor meget du har røget, hvad du har studeret, hvad du har læst - om du overhovedet har læst noget - hvilken musik du kan lide, hvilken slags mand du kan lide, hvilken slags sex du kan lide....

Alder siger heller ikke noget om hvordan du ser ud, hvordan du lugter, hvis du har klasse, hvilken stil du har ....
Heller ikke noget om hvor meget du arbejder, eller i GP's fald - hvor mange timer, hvor mange dage i ugen du tlbringer på lagnet, hvor slidt eller træt du er, eller hvor glad og oplagt du er for næste kunde.

Alder siger ikke ret meget overhovedet. Andet end for kunde der er til rigtigt unge eller rigtigt gamle. Vi andre - de aller fleste af os vil jeg tro - vurderer andre, mere indlysende og tydelige kvaliteter og ikke ret mange af dem går at fange i annoncerne. En af mine personlige fetisher er naturlige kvinder - og derfor kan jeg bruge annoncerne til at vælge fra opererede kvinder. Mine andre fetisher - som f.eks. intelligens, humor, duft, kælenskab, smil, øjne - giver annoncerne ikke mange nøgler til.
Det er bare at hilse på og se hvordan det går.

Jeg tror jeg ærligt kan sige at løgn om alder hidtil aldrig har bekymret mig, skuffet mig eller givet mig en dårlig oplevelse. Andet har gjort, men ikke en alderen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Nemtøs skrev, for 10 timer siden:

Jeg  oplever en  del  henvendelser fra unge  mænd  under  30 år  - afviser  dem  da  jeg  foretrækker  jævnaldrende  og  gerne  mænd  som  er  ældre  end mig. 

Så  jo  der  er  flere  unge  mænd  som  finder  de  "gamle kvinder" interessante og  sexede 

Det er der uden tvivl, men som du også kan læse i tråden her, så er der også andre der har det modsat. Og det du skriver ændrer jo ikke ved, tror jeg, at de fleste mænd foretrækker jævnaldrende piger eller piger der er yngre, hvilket også lidt afspejles i pigernes egen markedsføring. Der er også mænd der finder meget kraftige piger meget tiltrækkende og de GPer der er det, har for nogles vedkommende også masser af henvendelser fra mænd. Det betyder bare heller ikke, at vi mænd generelt ser det som et attraktivt eller tiltrækkende tegn hos en pige, at hun er meget kraftig, tror jeg.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aros skrev, for 6 minutter siden:

Det er der uden tvivl, men som du også kan læse i tråden her, så er der også andre der har det modsat. Og det du skriver ændrer jo ikke ved, tror jeg, at de fleste mænd foretrækker jævnaldrende piger eller piger der er yngre, hvilket også lidt afspejles i pigernes egen markedsføring. Der er også mænd der finder meget kraftige piger meget tiltrækkende og de GPer der er det, har for nogles vedkommende også masser af henvendelser fra mænd. Det betyder bare heller ikke, at vi mænd generelt ser det som et attraktivt eller tiltrækkende tegn hos en pige, at hun er meget kraftig, tror jeg.

Der et låg til enhver gryde, siger et gammelt ordsprog. 

Det er min overbevisning at man ikke generelt kan sige hvilke kvinder der tiltrækker mænd - og modsat. 

Der er også stor forskel på hvem man kigger efter, og hvem man går i seng med. Jeg kigger da efter de høje strutbarmede piger med den livlige attitude, men det er ikke dem jeg opsøger når jeg ønsker erotiks intimitet. Sådan tror jeg mange har det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

Det er min overbevisning at man ikke generelt kan sige hvilke kvinder der tiltrækker mænd - og modsat. 

Det du skriver der. Det tror jeg ikke helt på.  Men jeg ved godt, at det jeg skriver ikke er så politik korrekt eller kradser lidt i overfladen, hvad jeg skriver. 

Undersøgelser har faktisk vist, at mænd generelt bliver tiltrukket af visse unikke træk hos kvinden..

Hvis du i ramme alvor vil sætte spørgsmålstegn ved om mænd generelt f.eks. foretrækker

slanke piger fremfor meget kratiftige piger

piger der er noget  yngre end dem selv, fremfor piger der er noget ældre end dem selv

Så tror jeg ikke helt du kender hvad dit eget køn mest går efter.

Jeg ved godt, at vi taler generelt, og at der er undtagelser, det gør jeg også opmærksom på, men jeg ser ærlig talt ingen grund til at vi skal tegne et billede af vores eget køn, som kan være ligeså skønmalet og ude af trit med virkeligheden som visse må GPers markedsføring er ;) Jeg foretrækker at man er ærlig om forholdene.

Du er selv pænt oppe i årerne, har du skrevet, men jeg har endnu ikke set en anmeldelse fra dig, hvor du har besøgt en jævnaldrende dame, selvom de også findes, men du har besøgt en masse, der er meget yngre end dig ;) 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Det du skriver der. Det tror jeg ikke helt på.  Men jeg ved godt, at det jeg skriver ikke er så politik korrekt eller kradser lidt i overfladen, hvad jeg skriver. 

Undersøgelser har faktisk vist, at mænd generelt bliver tiltrukket af visse unikke træk hos kvinden..

Hvis du i ramme alvor vil sætte spørgsmålstegn ved om mænd generelt f.eks. foretrækker

slanke piger fremfor meget kratiftige piger

piger der er yngre end dem selv, fremfor piger der er ældre end dem selv

Så tror jeg ikke helt du kender hvad dit eget køn mest går efter.

Jeg ved godt, at vi taler generelt, og at der er undtagelser, det,gør jeg også opmærksom på, men jeg ser ærlig talt ingen grund til at vi skal tegne et billede af vores eget køn, som kan være ligeså skønmalet og ude af trit med virkeligheden som visse må GPers markedsføring er ;) Jeg foretrækker at man er ærlig om forholdene.

Jo du kan da have ret. Det jeg ville sige var at vi nok oftests føler os tiltrukket af de unge og slanke, men når vi skal til at knalde er det ofte ikke dem vi tiltrækkes af :) 

Jeg vil f. eks. langt hellere have en lidt blødt fyldigt bryst i hånden, end en hårdpumpet grapefrugt agtig ting. Men jeg vil hellere kigge på grapefrugten på stranden. Jeg kan godt forstå pigerne er forvirrede - det er jeg faktisk også selv :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Jo du kan da have ret. Det jeg ville sige var at vi nok oftests føler os tiltrukket af de unge og slanke, men når vi skal til at knalde er det ofte ikke dem vi tiltrækkes af :) 

Jeg vil f. eks. langt hellere have en lidt blødt fyldigt bryst i hånden, end en hårdpumpet grapefrugt agtig ting. Men jeg vil hellere kigge på grapefrugten på stranden. Jeg kan godt forstå pigerne er forvirrede - det er jeg faktisk også selv :D

Du har da ret i, at jeg godt kan f.eks. synes at en nyudsprungen student er særdeles attraktivt, men at jeg alliegevel kan føle, at det er for akavet at have sex med hende. Men det har heller ikke været min pointe. 

For jeg tror ikke det ændrer så meget ved, at vi mænd nok for flertallets vedkommendes gerne gerne vælger de GPer der er jævnaldrende eller lidt yngre end os selv, fremfor dem der er ældre end os selv, samt at flertallet af os nok foretrækker en pige af slank eller normal bygning fremfor det modsatte. 

Jeg har også endnu til gode, at se en anmemdelse fra dig selv om besøg hos en GP der har cirka samme alder som dig selv eller ældre, selovm de også findes, men der er jo masser af beretninger fra dine besøg hos GPer der er noget eller meget yngre end din alder ;)

Og hvis det slet ikke skulle passe hvad jeg tror, så undrer det mig, at pigerne ofte har travlt med at lyve sig lidt slankere og yngre end de i virkeligheden er ;)

Men jeg ved godt, at jeg taler generelt, og at der er plads til enhver smag, og at en del mænd også har præferencer som flertallet af mænd ikke har. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige haft fødselsdag, og har justeret min alder derefter. Det har jeg gjort hvert år, siden jeg blev 23. Jeg gjorde det også på klinik... Bare for at være anderledes og for at provokere den dér fjollede alders-kultur på klinikkerne lidt :DB) 

Jeg har forståelse for, at man oplyser en alder, der er +/- et par år for diskretionens skyld og at man pynter, hvis man alligevel ser meget yngre ud...

Men fordommen om at fordi alle andre lyver på klinikken, så er man også selv nødt til det, for ellers taber man, vil jeg gerne mane til jorden. Det var helt og aldeles omkostningsfrit for mig at bryde med den tradition. Jeg fik faktisk kun klap på skulderen over det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Jeg har lige haft fødselsdag, og har justeret min alder derefter. Det har jeg gjort hvert år, siden jeg blev 23. Jeg gjorde det også på klinik... Bare for at være anderledes og for at provokere den dér fjollede alders-kultur på klinikkerne lidt :DB) 

Jeg har forståelse for, at man oplyser en alder, der er +/- et par år for diskretionens skyld og at man pynter, hvis man alligevel ser meget yngre ud...

Men fordommen om at fordi alle andre lyver på klinikken, så er man også selv nødt til det, for ellers taber man, vil jeg gerne mane til jorden. Det var helt og aldeles omkostningsfrit for mig at bryde med den tradition. Jeg fik faktisk kun klap på skulderen over det :) 

Det spiller nok også ind for dit vedkommende at du vitterlig er ung.

Hvis du skulle lyve dig 10 år yngre ville du jo være ulovlig at nalde med ;) 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...