Hop til indhold
Guest Slemme Line

Betyder alder så meget ?

Recommended Posts

Slemme Line skrev, for 13 timer siden:

Det er så absolut ik min oplevelse at gp'er har behov for at lyve omkring vores/deres alder. Hverken gøre os yngre eller ældre....

Hvorfor er det en steriotyp opfattelse hos jer mænd at der lyves ?

Det er vist almen viden, at man på specielt klinikker har en opfattelse af:

• Man skal oplyse pigens alder, ellers kan man ikke tiltrække gæster
  • Mænd tænder kun på unge piger, hvorfor der fifles med alder. 

Emnet har efterhånden været oppe og vende adskillige gange, og det er egentligt utroligt så meget sludder og vrøvl der kan skrives om det.  Vender man blikket væk fra de efterhånden få klinikker der igennem mange år, har skabt forskellige markedstrend, prissætninger osv osv, og kigger på de mange annoncer hvor pigerne mere arbejder under privat/diskret-lignende koncepter så er det faktisk mit indtryk, at man har en meget mere lavpraktisk tilgang til alder, højde, vægt, bryststørrelse m.v.   

Det finder rigtig mange annoncer hvor man slet ikke angiver alder, vægt m.v.  Personligt synes jeg det klart er at fortrække, forstået således, at hvis man alligevel ikke vil oplyse sin rigtige alder, så lad vær.   Kan man så ikke tiltrække gæster ?  Det går vist ganske fint :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

@TheVoice Hvor ærlig skal man være før det er godt nok ? 

Det er alligevel lidt tankevækkende at en pæn anmeldelse af mig skal medføre en debat om alder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

@TheVoice Hvor ærlig skal man være før det er godt nok ? 

Det er alligevel lidt tankevækkende at en pæn anmeldelse af mig skal medføre en debat om alder.

Jeg tror du læser mit indlæg anderledes end det er tiltænkt.  Jeg mener jo blot, at der ikke er nogen grund til at nævne forhold eller fakta i sin annonce, som ikke stemmer overens med virkeligheden.   For mig er det således ikke en debat om hvor ærlig skal man være før det er godt, nok snarere en debat om, hvorfor skaber branchen nogle "problemer" for sig selv, når det er fuldstændigt unødvendigt - man kan jo bare undlade at oplyse fakta, som man af den ene eller anden grund ikke ønsker oplyst. 

Når du spørger hvor ærlig skal man være, før det er godt nok, så ligger der jo også en undertone af "Jamen indenfor rimelighedens grænse er det vel ok at være uærlig ?".  Det er min erfaring at det giver ris til egen røv, at hvis man bevist fifler med fakta, herunder også billeder.   Og jo, jeg har forståelse for at ens annoncering også skal virke lækker og tiltrækkende. Det mener jeg sagtens man kan gøre uden, at det behøver at rejse et spørgsmål som "Hvor ærlig skal man være for, at det er godt nok". 

Tja, om det er tankevækkende, at tråden er startet på baggrund af en flot anmeldelse af dig, ved jeg såmænd ikke.  Det er jo et emne der kommer fra tid til anden.  Er man EG bruger, ved man jo godt, at du er en flot og voksen kvinde. Man ved ligeledes også, at du været i branchen i en årrække, samt at der sidder et godt hovedet på dig.  For de fleste af os, er din alder nok en umådelig ligegyldig oplysning. 

I øvrigt tror jeg så heller ikke at pigerne har et problem med deres alder, det er nok snarere klinikkerne der hænger fast i et gammelt syn på, at man skal udstråle og sende signaler om, at her møder du hovedsagelig meget unge og sexede piger.   Det er så mit indtryk, at vi nok mere lever i en tid, hvor gæsterne har større fokus på totaloplevelsen og ikke så meget på pigens alder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alder betyder ingenting.

De yngre lyver sig ældre (for at postulere erfaring), og ældre lyver sig yngre (for at fastholde indbildt tiltrækningskraft).

Trine indrykkede en klog kundeinformation om en forestående "nedbabsning". Beslutningen om at offentliggøre dette har næppe været helt uden overvejelser, men efter kommentarerne at dømme, er der kun sket det, at hun nu har ramt andre segmenter, som ikke bryder sig om store bovspryd.

På samme måde med alder. Jeg ved ikke, om I husker Sisse, som var en skattet og skarp debattør herinde? Hun skrev, at hun var 29, og derved havde hun aldersmæssigt set ikke min store interesse. Men i en PB afslørede hun længe efter sin entré i branchen så det sædvanlige træk med, at hun havde løjet sig yngre for at tiltrække kunder. I virkeligheden var hun på det tidspunkt 35, og så blev hun pludselig interessant for mig, omend jeg aldrig nåede at opleve hende.

Så det med alder er et forhold, som glædespigerne skal lære at være åbne om. Der sker jo ikke andet, end at nogle kunder falder af i det første sving, mens andre til gengæld stiger på i det næste.

Skrevet af en, der har rundet et sekel, kommer i rullestol og taler et dansk, som yngre født efter krigen ikke forstår, men som alligevel aldrig er blevet afvist ved døren til et glædeshus.

PS: Jeg har oplevet bedre sex med en 53-årig end med en 23-årig.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 22 minutter siden:

Og jeg har oplevet bedre sex med en 21 årig end med en 40 årig. Og sådan er verden så forunderlig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Slemme Line skrev, for 17 timer siden:

Det er så absolut ik min oplevelse at gp'er har behov for at lyve omkring vores/deres alder. Hverken gøre os yngre eller ældre....

Hvorfor er det en steriotyp opfattelse hos jer mænd at der lyves ?

Du tager fejl, når du mener, at GPer ikke lyver om deres alder.  Det er simpelthen en forkert opfattelse du har. Jeg har selv erfaringer fra flere hundrede besøg og anmeldelserne fra andre taler også deres sprog. 

Så du burde nok vende spørgsmålet til dine kollegaer - hvorfor lyver GPerne så meget om deres alder ? 

Jeg skriver det direkte og pakker ikke noget ind, for der er ingen grund at tegne en romantiseret virkelighed der ikke er.

Generelt betragtet, jeg ved godt, at der er undtagelser, og at der også er nogle GPer der skriver deres rigtige alder. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 22 minutter siden:

Og jeg har oplevet bedre sex med en 21 årig end med en 40 årig. Og sådan er verden så forunderlig :) 

Ja, det er den. Og Gudskelov da for det.

Mange har imidlertid den opfattelse, at sex bliver mindre attraktivt med sexpartnerens alder – men jeg er derimod af den opfattelse, at den bliver bedre. Bevares, der kan da være enkelte fejlskud med en 40-årig, men jeg er ikke i tvivl om, hvad jeg foretrækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra man læser annoncen, møder pigen, har sex og smutter igen, kan man ikke være sikker på noget som helst. At tro andet er naivt. Man kan selvfølgelig komme i en situation, hvor man rent faktisk kan have en del tillid til hinanden men så er man også udover en normal GP/kunde relation.

Alt er uforpligtende med et minimum af konsekvenser. Der kan lyves om alt, og det forventes endda, at der lyves om eller i hvert ikke spørges indtil nogle ting. Alderen er blot endnu en attribut, der skal filtrere potentielle kunde til eller fra. Og når det ikke umiddelbart kan verificeres, så kan der selvfølgelig lyves.

Alderen er bare en af mange parametre, der skal bringe kunden til døren. Så i den forstand er den vigtig.

Løgn er, som tidligere nævnt, blot en indgroet og accepteret del af branchen.

Redigeret af Virgil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator
Borende X skrev, 1 time siden:

Skrevet af en, der har rundet et sekel, kommer i rullestol og taler et dansk, som yngre født efter krigen ikke forstår

Var der da et liv før 1864 ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Ja, det er den. Og Gudskelov da for det.

Mange har imidlertid den opfattelse, at sex bliver mindre attraktivt med sexpartnerens alder – men jeg er derimod af den opfattelse, at den bliver bedre. Bevares, der kan da være enkelte fejlskud med en 40-årig, men jeg er ikke i tvivl om, hvad jeg foretrækker.

Det kommer vel også an på ens egen alder ofte.

I øjeblikket har jeg selv sex med piger der er jævnaldrende med mig og så - 10-15-20 år maks fra min alder. Sådan har det altid været næsten med GPer for mit vedkommende. Så jo ældre jeg er blevet så har jeg også været mere motiveret til at have sex med GPer i en ældre aldersklasse.

Men jeg forstår godt at en ung gut omkring de 30, måske ikke tænder vildt på en pige medio 40'erne f.eks.

Og dybest set så handler det nok også for mange mænd noget omkring hvad man visuelt er tiltrukket af. Og her kan jeg jo også se, at jo ældre jeg er blevet, så bliver jeg pludselig tiltrukket af kvinder i en aldersklasse jeg før har ment var alt for gamle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Master Bator skrev, for 10 minutter siden:

Var der da et liv før 1864 ?

Ja, men ikke efter 1914.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 39 minutter siden:

Det kommer vel også an på ens egen alder ofte.

I øjeblikket har jeg selv sex med piger der er jævnaldrende med mig og så - 10-15-20 år maks fra min alder. Sådan har det altid været næsten med GPer for mit vedkommende. Så jo ældre jeg er blevet så har jeg også været mere motiveret til at have sex med GPer i en ældre aldersklasse.

Men jeg forstår godt at en ung gut omkring de 30, måske ikke tænder vildt på en pige medio 40'erne f.eks.

Og dybest set så handler det nok også for mange mænd noget omkring hvad man visuelt er tiltrukket af. Og her kan jeg jo også se, at jo ældre jeg er blevet, så bliver jeg pludselig tiltrukket af kvinder i en aldersklasse jeg før har ment var alt for gamle.

Det har du da fuldstændig ret i. Alt er relativt.

Efterhånden, som jeg er blevet ældre, er min "GP-alder" også rykket nordpå. For ti år siden var milfere i 30'erne mine foretrukne, men i dag er piger i fyrrene bestemt inden for skiven, og de i halvtresserne, jeg har mødt, har der intet været at udsætte på. De har bare været glade for sex og ville udleve det. 

Så du har helt ret.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Alder betyder ingenting.

De yngre lyver sig ældre (for at postulere erfaring), og ældre lyver sig yngre (for at fastholde indbildt tiltrækningskraft).

Trine indrykkede en klog kundeinformation om en forestående "nedbabsning". Beslutningen om at offentliggøre dette har næppe været helt uden overvejelser, men efter kommentarerne at dømme, er der kun sket det, at hun nu har ramt andre segmenter, som ikke bryder sig om store bovspryd.

På samme måde med alder. Jeg ved ikke, om I husker Sisse, som var en skattet og skarp debattør herinde? Hun skrev, at hun var 29, og derved havde hun aldersmæssigt set ikke min store interesse. Men i en PB afslørede hun længe efter sin entré i branchen så det sædvanlige træk med, at hun havde løjet sig yngre for at tiltrække kunder. I virkeligheden var hun på det tidspunkt 35, og så blev hun pludselig interessant for mig, omend jeg aldrig nåede at opleve hende.

Så det med alder er et forhold, som glædespigerne skal lære at være åbne om. Der sker jo ikke andet, end at nogle kunder falder af i det første sving, mens andre til gengæld stiger på i det næste.

Skrevet af en, der har rundet et sekel, kommer i rullestol og taler et dansk, som yngre født efter krigen ikke forstår, men som alligevel aldrig er blevet afvist ved døren til et glædeshus.

Skal det forstås således at din alder er trecifret?

Ikke at det gør mig noget, jeg er bare ekstremt forundret, da du virker ekstraordinært klart tænkende af en mand i din alder. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 1 minut siden:

Skal det forstås således at din alder er trecifret?

Ikke at det gør mig noget, jeg er bare ekstremt forundret, da du virker ekstraordinært klart tænkende af en mand i din alder. :)

Ja, jeg oplevede Pompeii, men det er ikke alle aldrende, der bliver senile. Godtnok gammeldags, men ikke altid senile.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Har du besøgt mig:huh:.? Hvis ikke er du vel ikke den rette til at udtale dig om det;):P..

Tænkte sådan mere generelt.:P Er sikker på 18 ville være mere passende hvis det var dit udseende det handlede om:P Kunne også være lavere, men så ville du måske tiltrække den forkerte slags kunder.:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

@TheVoice Det er ikke alle annoncesteder man kan undlade at oplyse alder. Derudover er jeg helt på linje med @Trinetease

Det skal nok passe. Spørgsmålet er så bare, er det disse annoncesite der har skabt fænomenet omkring at oplyse misvisende alder eller aktive personer i branchen ?.  Det er nok svært at finde belæg for, at det skulle være alle andre der har skabt det underlige fænomen, at man dels skal angive en alder og dels at denne alder i de fleste tilfælde skal være væsentligt mindre end den ægte.

Det er såmænd ikke noget der kan bringe mit pis i kog, men hvis man ikke branchen får det skidt med at blive præsenteret for dette fænomen, kan man jo bare  gøre som  jeg skriver. altså Enten oplyse rigtige fakta eller blot undlade at nævne dem.   I øvrigt kunne jeg så godt komme i tanke om ting og sager i branchen der er et større problem end fiflen med alder.  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 7 minutter siden:

Tænkte sådan mere generelt.:P Er sikker på 18 ville være mere passende hvis det var dit udseende det handlede om:P Kunne også være lavere, men så ville du måske tiltrække den forkerte slags kunder.:razz:

Og den slags kunder tiltrækker jeg selvom min alder er opført som 21:mellow:.. 

Igen så tænker jeg det er min lavde der spiller ind:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Generelt er det en uvane at oplyse usandt. Nu har jeg fuld forståelse for at GPere i branchen har et incitament til at pynte på billeder og beskrivelser af dem selv.

Det er jo en form for sminkning af ens annonceprofil. Jeg synes at det er ok at pynte lidt, dog til en vis grænse. Man skal fx. nok undlade at bruge billeder der er mere end 5 år gamle, ellers vil de normalt være misvisende i forhold til udseende. Hvad angår retouchering og filtrering af billeder, er der nok ikke nogen faste eller klare grænser for hvad der er rimeligt. Personligt synes jeg at der bliver manipuleret med billederne lige lovlig meget, men hvornår det er for meget, er nok svært at afgøre. I sidste ende må det falde tilbage på den enkeltes dømmekraft og samvittighed.

Når det kommer til alder er der dog ingen gråzoner. Her har man kun en sand kronologisk alder, og ikke en særlig "arbejdsalder" eller "annoncealder". I et marked som er mere reguleret lovgivningsmæssigt, ville falske oplysninger om alder højst sandsynligt bliver vurderet til at være falsk markedsføring, henført under markedsføringsloven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er iøvrigt interessandt at bemærke det ændrede alders tryk som præger de mandlige gæster: 

Vi slæber os værkbrudne, med åndenød og udslukt livsgnist hen til bordellet. Noget sker derinde for en stund senere springer en syngende ungersvend med strålende øjne, øre til øre smil og halvfed ud af døren hvor den søde står og sender luftkys efter ham <3:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 21 minutter siden:

Det skal nok passe. Spørgsmålet er så bare, er det disse annoncesite der har skabt fænomenet omkring at oplyse misvisende alder eller aktive personer i branchen ?.  Det er nok svært at finde belæg for, at det skulle være alle andre der har skabt det underlige fænomen ....  

Det har du helt ret i. Selv er jeg tromlefed, men oplyser nødigt om det. Lyver mig ca. 20 kg mindre på konkret forespørgsel, og ved tidsbestilling vover jeg sgu' det ene øje og ser, hvad der sker. Bliver jeg sparket ud, så var det dét

PS: Ironi kan forekomme – jeg er ikke tromlefed, men bare almindeligt fed :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...