Hop til indhold
ppd

Ny uniform til Sygeplejeskerne.

Recommended Posts

Slemme Line skrev, den 22.2.2019 at 08:27:

De bukser vi får i regionsyddanmark er der ingen lommer i. Vi får den norske model- total campinghabit som @Master Bator så fint beskriver.

En anden problematik, er at vi skal trække tøjet i automater der "gud hjælpe mig" aldrig har de rigtige str. 

Selvfølgelig skal vi ik gå rundt og ligne sexmonstre......men for søren altså. Sygeplejersker må da gerne være klædt i hvidt. Det fremstår nobelt i min optik. Men jeg er måske nok af den gamle skole.

England er vejen tit på danske hospitaler ved man ikke hvem der er læge eller potør

Piger må gerne være piger i uniformer som England klasse og stil endvidere et smil fra en sød pige på gangen er vel noget af det bedste medicin, hvis man ikke kan smile tilbage ved man selv " dét er helt galt "

Håber at se Line i den nye uniform men dét bliver mere og mere kønsløs uden egentlig identitet hvor alle skal ligne hinanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BM29

Den sygeplejeuniform der bruges i Region Hovedstaden er om muligt endnu mere sexet end den gamle , omend knap så gennemsigtig . 

Jeg bliver ihvertfald tændt . 

thumbnail_IMG_20170420_072617.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...