Guest Lady C Skrevet 21. Februar, 2019 Hunting for beaver skrev, for 5 minutter siden: Fifty Shades of Grey,,,han er da også psyko,,ham Hr. Grey,men har da ok god smag for damer,,det skal han da ha,, Ja det er vildt frustrende det du beskriver vedr. voldtægten man føler bare så meget afmagt,men stort cadeau til instr.,,, Har set V.C. i andre film han er en rigtig dygtig skuespiller ,,tror faktisk den ene var han en russisk gangster og talte flydende russisk,,, Fifty shades of grey er en dårlig film baseret på en dårlig og dårligt skrevet bog ( efter min mening ) Jeg så kun filmen fordi jeg blev inviteret i bio og da nr 2 kom blev jeg gudhjælpemig også inviteret ind at se den. Så jeg har set både 1 og 2 af og kedede mig hele vejen igennem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 21. Februar, 2019 Lady C skrev, for 5 minutter siden: Fifty shades of grey er en dårlig film baseret på en dårlig og dårligt skrevet bog ( efter min mening ) Jeg så kun filmen fordi jeg blev inviteret i bio og da nr 2 kom blev jeg gudhjælpemig også inviteret ind at se den. Så jeg har set både 1 og 2 af og kedede mig hele vejen igennem ok næste gang skal jeg nok slæbe dig ind og se en gyser ,,så keder du dig vel forhåbentlig ikke,,,,fik du set A Star Is Born Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 21. Februar, 2019 For mig vil det altid være den første Hannibal the Cannibal film som er topmålet af uhygge - havde mareridt i flere uger efter - føj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 21. Februar, 2019 Milf GFE skrev, 1 time siden: For mig vil det altid være den første Hannibal the Cannibal film som er topmålet af uhygge - havde mareridt i flere uger efter - føj. I så fald er der rigtigt mange film du nok skal holde dig fra. Regner med det er "Silence of the Lambs"/"Ondskabens Øjne" du mener. Den er ren "børnefilm" i forhold til mange af de film der er nævnt her i tråden. Men selvfølgelig er der forskel på hvordan man reagere på forskellige film. I øvrigt holder jeg rigtigt meget af nævnte film. Ligesom de andre film der er lavet over samme tema. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 22. Februar, 2019 En morder går stuegang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 22. Februar, 2019 Lady C skrev, for 15 timer siden: ok - nu nævner jeg det så alligevel - en af de film jeg ville ønske jeg aldrig havde set. Den er godt filmet og der står en god produktion bag. Den er fransk . Og den hører også under "disturbing movies " Den er ond og modbydelig men med et tankevækkende budskab alligevel. Det er "martyrs " . Se den hvis du tør men du kommer ikke ud med en behagelig følelse efter. Den gjorde så stort et indtryk at jeg simpelthen blev nødt til at google skuespillerinderne bagefter og læse om dem og vide at de havde det godt. https://www.imdb.com/title/tt1029234/ Jeg fandt "den" på YouTube film i går og startede med at se den. Et par minutter inde i filmen tænkte jeg, at det var da underligt de talte engelsk. Det viser sig så at der er lavet et remake på amerikansk. Egentlig en ok uhyggelig film som, hvis det ikke var et remake, havde stået rigtig fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 22. Februar, 2019 22 cm and thick skrev, for 19 timer siden: I så fald er der rigtigt mange film du nok skal holde dig fra. Regner med det er "Silence of the Lambs"/"Ondskabens Øjne" du mener. Den er ren "børnefilm" i forhold til mange af de film der er nævnt her i tråden. Men selvfølgelig er der forskel på hvordan man reagere på forskellige film. I øvrigt holder jeg rigtigt meget af nævnte film. Ligesom de andre film der er lavet over samme tema. Det er præcist den film, du nævner. Og ja, der er mange filmgenre, som jeg slet ikke der. Så også 2-eren. Men den var ikke nær så god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 22. Februar, 2019 Milf GFE skrev, 1 time siden: Det er præcist den film, du nævner. Og ja, der er mange filmgenre, som jeg slet ikke der. Så også 2-eren. Men den var ikke nær så god. 2-eren,” Hannibal”, jeg glemmer aldrig den kvalmefremkaldende scene hvor “Lector” serverer Ray Liotta noget af sin egen hjerne til middag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 22. Februar, 2019 Jolly Roger skrev, for 6 minutter siden: 2-eren,” Hannibal”, jeg glemmer aldrig den kvalmefremkaldende scene hvor “Lector” serverer Ray Liotta noget af sin egen hjerne til middag Ja, jeg har for vane at se film eller serier mens jeg spiser, men det er så ikke lige en af dem der går sammen med aftensmaden. Men stadig en ufattelig god film. Man skal også onde sig selv at se "Hannibal Rising"/"Hannibal Vågner" der er fortællingen om hans barndom og ungdom og om hvorfor han er blevet som han er. Mellem den "Silence of the Lambs" ligger "Manhunter" eller "The Red Dragon"/"Den røde Drage" der er to filmmatiseringer af samme roman. Den er også et must see hvis man er vild med de andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 23. Februar, 2019 Annabelle 2 ,,shit nogle seriøse chok Sinister frit oversat skummel ,,det er meget mere en det den røde drage er ret fed ja,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 26. Februar, 2019 Mine favoritter må være. Sinister Human centapede Saw Blairwitch project. Paranormal activity. Og en i mine øjne en skjult perle som ikke er ret kendt er the fourth kind. Føj den er fed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 26. Februar, 2019 Den første uhyggelige film jeg så var “de 39 trin” så kom Belphegaarde, og i 70eren vistnok i 74/75 var det motorsavsmassakren, den var grim... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 26. Februar, 2019 Badehotellet - Nu er der også helt umotiverede knivoverfald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 26. Februar, 2019 Alkoholikeren skrev, for 15 timer siden: Den første uhyggelige film jeg så var “de 39 trin” så kom Belphegaarde, og i 70eren vistnok i 74/75 var det motorsavsmassakren, den var grim... De 39 trin er et mesterværk, Belphegor fra midt tresserne, blev sendt for sent, så jeg måtte ikke se den. Fik sneakpeaked et afsnit hos mine bedsteforældre og syntes det var vildt uhyggeligt. Et gensyn på DRk for nogle år siden, viste et gys, der var blevet noget fesent. Af klassiske gys overgår intet Psycho, selvom Frenzy er stærkt med i opløbet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg