pdrhan 1100 Skrevet 21. Februar, 2019 Hej,vil lige dele en utrolig oplevelse jeg lige har fået , set i bak spejlet - lidt syrrealistisk …. Jeg swipede som sædvanligt på Tinder , kom til en profil hvor der var en 25årig latino girl og en 33 årig fyr , der stod lidt om hun var sub og han var dom og deres billeder var rimeligt uskyldige som ikke bar præg af noget som helst andet hun var utroligt smuk , De var fra Amsterdam - jeg tænkte WTF de får en superlike stjerne, kunne se de var ca 10km fra mig.... Fik så et match....WTF tænkte jeg....jeg skrev : wow nice match we have here….fik så svar tilbage at han ville være ligeud af posen: de søgte en fyr der ville komme og ordne hans tøz , på den betingelse af at han måtte filme det! Hmm der ringede der én eller anden alarm klokke , men noget fangede mig alligevel da jeg ikke er sart på det område....skrev tilbage at det lyder da ok , hvad er hun til og hvad skal der evt foregå , hvad er jeres tanker? Han skrev så tilbage at hun var til deep throat,gagging, anal - ja alt!! Jeg skulle bare komme og lægge tøjet samt et symbolsk beløb for den billige tøz hun var på 50kr!!! Pis tænkte jeg , det får man sgu ikke meget for....tro mig det er DEN fedeste oplevelse jeg længe har været ude for! Vi aftalte at mødes i går aftes kl 2100 på et hjørne ved en pizzabar for derefter at gå til lejligheden, også der tænkte jeg hmmm , der er sgu nok noget galt...men jeg GØR det SGU! Jeg mødtes med ham (vi havde skrevet derefter sammen på WhatsApp) kl 2100 i går og vi gik op (jeg havde på forhånd fået ham til at sende mig et billede hvor jeg bad om et billede af hende , holde et par sorte nylonstrømpebukser op foran sig , for at være sikker på de var seriøse....(jeg er jo besat af nylonstrømpebukser , så jeg havde forlangt hun havde dem på når jeg kom...) - kommer op i lejligheden som de havde hyret gennem RBNB ( de tager desværre hjem i aften torsdag...) hun ligger blindfoldet på sengen med de lækreste bryster bundet op i en speciel form for BH , og iført sorte nylonstrømpebukser som jeg havde bedt om! - jeg måtte slikke hende og der har hun så en buttplug i røven , så blev jeg endu mere liderlig....så herfter gik det bare derudaf med DP anal , og meget mere i næsten en halvanden times tid!! eneste krav var at jeg skulle komme i munden på hende og at hun ville sluge efterfølgende men det blev foreviget på video fra hans mobil! - Puha det var den fedeste oplevelse jeg nogensinde har haft! Han fortalte at de kom i tirsdags og skulle hjem igen torsdag aften , de havde haft kontakt med to andre , den ene meldte afbud efter at have fået kolde fødder og den anden dukkede aldrig op , så jeg var the lucky one!! Tænker nu tilbage på at jeg var skeptisk også og var da ved at aflyse , men holdt stand - og tro mig hun var gudesmuk med den lækreste krop og fisse jeg nogensinde har smagt! Det her går aldrig i glemmebogen... - sýntes lige jeg vile dele det med jer , hvis andre kommer i samme situation , så tag springet - vær ikke bange for at prøve noget nyt!! Go dag derude.... 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg