Hop til indhold
pdrhan

Tinder oplevelse af de rigtigt gode....

Recommended Posts

Hej,vil lige dele en utrolig oplevelse jeg lige har fået , set i bak spejlet - lidt syrrealistisk ….

Jeg swipede som sædvanligt på Tinder , kom til en profil hvor der var en 25årig latino girl og en 33 årig fyr , der stod lidt om hun var sub og han var dom og deres billeder var rimeligt uskyldige som ikke bar præg af noget som helst andet hun var utroligt smuk ;-) , De var fra Amsterdam - jeg tænkte WTF de får en superlike stjerne, kunne se de var ca 10km fra mig....

Fik så et match....WTF tænkte jeg....jeg skrev : wow nice match we have here….fik så svar tilbage at han ville være ligeud af posen: de søgte en fyr der ville komme og ordne hans tøz , på den betingelse af at han måtte filme det! Hmm der ringede der én eller anden alarm klokke , men noget fangede mig alligevel da jeg ikke er sart på det område....skrev tilbage at det lyder da ok , hvad er hun til og hvad skal der evt foregå , hvad er jeres tanker? Han skrev så tilbage at hun var til deep throat,gagging, anal - ja alt!! Jeg skulle bare komme og lægge tøjet samt et symbolsk beløb for den billige tøz hun var på 50kr!!! Pis tænkte jeg , det får man sgu ikke meget for....tro mig det er DEN fedeste oplevelse jeg længe har været ude for! Vi aftalte at mødes i går aftes kl 2100 på et hjørne ved en pizzabar for derefter at gå til lejligheden, også der tænkte jeg hmmm , der er sgu nok noget galt...men jeg GØR det SGU! Jeg mødtes med ham (vi havde skrevet derefter sammen på WhatsApp) kl 2100 i går og vi gik op

(jeg havde på forhånd fået ham til at sende mig et billede hvor jeg bad om et billede af hende , holde et par sorte nylonstrømpebukser op foran sig , for at være sikker på de var seriøse....(jeg er jo besat af nylonstrømpebukser , så jeg havde forlangt hun havde dem på når jeg kom...) - kommer op i lejligheden som de havde hyret gennem RBNB ( de tager desværre hjem i aften torsdag...)

hun ligger blindfoldet på sengen med de lækreste bryster bundet op i en speciel form for BH , og iført sorte nylonstrømpebukser som jeg havde bedt om! - jeg måtte slikke hende og der har hun så en buttplug i røven , så blev jeg endu mere liderlig....så herfter gik det bare derudaf med DP anal , og meget mere i næsten en halvanden times tid!! eneste krav var at jeg skulle komme i munden på hende og at hun ville sluge efterfølgende men det blev foreviget på video fra hans mobil! - Puha det var den fedeste oplevelse jeg nogensinde har haft! Han fortalte at de kom i tirsdags og skulle hjem igen torsdag aften , de havde haft kontakt med to andre , den ene meldte afbud efter at have fået kolde fødder og den anden dukkede aldrig op , så jeg var the lucky one!!

Tænker nu tilbage på at jeg var skeptisk også og var da ved at aflyse , men holdt stand - og tro mig hun var gudesmuk med den lækreste krop og fisse jeg nogensinde har smagt!

Det her går aldrig i glemmebogen... ;-) - sýntes lige jeg vile dele det med jer , hvis andre kommer i samme situation , så tag springet - vær ikke bange for at prøve noget nyt!!

Go dag derude....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...