Hop til indhold
anderjensen

FKK ved den hollandske grænse

Recommended Posts

Gode FKK klubber tæt på den hollandske grænse. Der tænkes på byen som Münster, Dortmund, Köln osv. Der tænkes på hele pakken. Gratis mad, gode piger, god atmosfære. Hvad kan i anbefale. Vi er tre venner der skal afsted 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg formoder at I er bil, og på trods af at line up af piger på dagen, ikke bestod af rene top modeller, så var der under mit besøg nogle få af dem.

Og jeg fik mig en pragtfuld oplevelse på denne hollandske klub, lige på den anden side af grænsen:

Venlig hilsen og god tur

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 24.2.2019 at 15:40:

Jeg formoder at I er bil, og på trods af at line up af piger på dagen, ikke bestod af rene top modeller, så var der under mit besøg nogle få af dem.

Og jeg fik mig en pragtfuld oplevelse på denne hollandske klub, lige på den anden side af grænsen:

Venlig hilsen og god tur

Rejsenetværk

 

Tyvärr stängde Yin Yang igår efter krav från myndigheter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg kan forstå på google translate, drejer det sig om at kommunen har forlangt klubben lukket, på grund af et nakotika fund 2,5 år tilbage, men at der ifølge klubbens advokat ikke har fundet handel med narkotika sted, og at klubben siden fundet har gjort meget for at forebygge at det vil kunne finde sted.

Personligt skal jeg ikke forsvare klubben, hvis der kan påvises nogen sammenhæng mellem ejerskabet bag klubben, og fund af narkotika i klubben, men det er da det dummeste en ejer, ledelse eller medarbejdere vil kunne foretage sig i en klub, som er lovlig i Holland.

Hvis der derimod er tale om et politisk påskud, til at lukke en ellers lovlig virksomhed, fordi man politisk ikke ønsker den form for virksomhed i kommunen, er det sørgeligt.

I første omgang havde retten besluttet, at klubben ikke skulle lukke.

Jeg har gode minder fra mit besøg i den klub, og jeg håber at den genåbner, og ikke lukker for bestandig.

Saunaclub Yin Yang in Roermond moet op slot
06-02-2019 om 12:31 door Remco Koumans
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20190206_00091397/burgemeester-roermond-sluit-saunaclub-yin-yang-wegens-drugsvondst 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klubben skal holde lukket i et år. Med mindre deres advokat finder en måde at få omstødt afgørelsen.

Man kunne godt få grimme tanker om at den kvindelige borgmester nyder anledningen, uden at der er nogen logisk sammenhæng mellem "forseelse" og sanktion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, 1 time siden:

Klubben skal holde lukket i et år. Med mindre deres advokat finder en måde at få omstødt afgørelsen.

Hvem kan bære at holde et sted lukket i 1 år, som til daglig har 40 ansatte, og flere hundrede gæster.

Mon ikke det i de fleste tilfælde vil udgøre et fallitbo, som andre kan overtage for en slik, og føre videre, hvis klubben må genåbne 1 år efter.

For ikke at tale om, at få både piger og mænd til at vende tilbage.

Hvis det ender sådan, og hvis der falder dom for at lukningen var uretmæssig, håber jeg at ejer får en klækkelig erstatning.

Enhver der driver klub, hotel eller anden servicevirksomhed, vil jo kunne komme ud for, at der vil kunne findes narkotika på ens område.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seneste udvikling:

On 25 February 2019, the mayor of Roermond closed Saunaclub YinYang for a period of one year. YinYang has reasons to disagree with this closure and is therefore challenging the mayor’s decision at law. The ‘s-Hertogenbosch Court of Appeal, with which YinYang filed an application for preliminary relief, has stated that a judgment in respect of YinYang’s claim for cancellation of the closure by the mayor can only be given in proceedings on the merits (judgment of 30 April 2019). We will continue to fight for our rights and are confident that the proceedings on the merits that will follow will be successful. We will keep you informed of the developments.

YinYang management. Roermond, 30 April 2019

https://yinyang.nl/?lang=en

Venlig hilsen

Rejsenteværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seneste udvikling.

Borgmesteren prøver stadig at hindre en genåbning af klubben, som ellers var planlagt.

Jeg undrer mig mest over, hvis den samme ejer er i stand til at genåbne en klub, der har været lukket i mere end 1 år.

Mayor refuses permits: Yin Yang will go to court again

https://yinyang.nl/

Jeg har gode minder fra mit besøg i klubben, og besøger den gerne igen, hvis den genåbner.

Hvis jeg kommer på FKK igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

For 12 år siden havde jeg et fantastiske aften/nat på Villa Vertigo i Grefraht. Jeg havde et par "konsulent dage" i Eindhoven,  og besøgte klubben to gange. Jeg kan se, at den nu har ændret navn til Villa Vanilla, og det kunne også tyde på, at kvaliteten måske er så som så. Men det er en klub tæt på grænsen til Holland, så den kvalificerer sig vel til at blive nævnt i tråden :)

http://villa-vanilla-saunaclub.de

Jeg giver INGEN garanti for kvaliteten, så det bliver altså uden gevær (ohne gewähr) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asmodeus skrev, for 18 minutter siden:

Men det er en klub tæt på grænsen til Holland, så den kvalificerer sig vel til at blive nævnt i tråden :)

Absolut :)

Besøgte selv klubben for nogle år siden, sammen med en nu forhenværende bekendt fra forum.

Vi kørte i en lejet bil, og jeg blev dårlig under besøget.

Tilbragte flere timer på bagsædet i bilen, uden pige sjov :(

Men jo det var en flot mindre klub, med flotte piger som jeg husker huset :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, den 27.2.2019 at 21:15:

Klubben skal holde lukket i et år. Med mindre deres advokat finder en måde at få omstødt afgørelsen.

Man kunne godt få grimme tanker om at den kvindelige borgmester nyder anledningen, uden at der er nogen logisk sammenhæng mellem "forseelse" og sanktion.

"In de saunaclub werden tijdens de inval 2,55 gram cocaïne, zestien [16 stk.] xtc-pillen en 4,5 gram softdrugs (hash ?) aangetroffen. "

Ja, hun må da være noget våbenliderlig, sådan at skyde gråspurve med kanoner ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 8 timer siden:

Ja, hun må da være noget våbenliderlig, sådan at skyde gråspurve med kanoner ;-)

Der er vistnok en historik for klubben, der har påkaldt sig myndigheds fokus, men uden hidtil at lukke klubben.

At bruge et perifert fund af stoffer i et omklædningsskab, til at lukke klubben virker meget søgt.

Noget ethvert fitnesscenter kunne komme ud for, uden at blive lukket af den grund.

Jeg frikender ikke klubben, men uden konkrete vægtige anklager, og domsfældelser, så forekommer det mig at motivet til lukke klubben er politisk, og ikke juridisk.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 19 timer siden:

Hvis jeg kommer på FKK igen.

Sig til, hvis det ikke vedkommer mig, men hvorfor skulle du ikke komme på FKK igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...