Hop til indhold
Guest Knajten

Hvorfor er priserne i tyskland steget så meget

Recommended Posts

Guest Knajten

Jeg kan da huske at sidst jeg var på Atmos, der kostede en standardomgang

kun 3o euro, men jeg kan læse mig til at idag er det 50 euro, jeg ved godt det

er billigt i forhold til danmark, men man skal jo bruge mange timer på at

komme derned og man kører jo ikke hjem med det samme, så der ryger jo hurtigt

en del euro, hvis man skal prøve en 3-4 piger samt indgang, jeg ved godt at så får

man også en masse oplevelser fremfor en i danmark..

Jeg kan egentlig bedre li f eks wagenfeld hvor jeg har været en 3 gange

fordi du aflevere de 99 eller 120 euro og så kan du knalde indtil du ikke orker mere.

og da jeg var der hver time var der gruppesex på den store seng, eller i baren

hvor mænnerne sad og fik sutte pik, og orkede man ikke sad man bare over..

På atmos og andre fkk steder skal man in the mood inden man træffer aftale

fordi der skal jo betales hvergang..

Dengang jeg var der sidst havde jeg velslet til tiere, og jeg undrer mig idag

har man nu f eks 300 uro med i hundreder, kan pigerne så veksle når

man skal ned og afregne..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udbud og efterspørgsel, stigende omkostninger, ejerne vil tjene mere, fordi de kan.

Frit valg på alle hylder!

Jo stigende omkostninger er sandt (til personale, mad, EL, varme and, håndklæder mm. ), om ejerne tjener er mere tvivlsomt,

pigerne er i princippet selvstændige og er ikke ansat af klubben, så pigerne sætter prisniveauet, dog er der er vejledende huspriser som de forskellige klubber sætter, men i sidste ende er det pigen som bestemmer prisen, så det er en god ide at spørge om hendes priser og undgå overraskelser, specielt på ekstra services.

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Tja så må tyskernes løn jo også være steget for det er vi andres løn

så absolut ikke, så jo højere priser jo sjældnere har man råd.

Vi har jo ikke alle som du råd til at flintre hele eruropa rundt

og knalde til højre og venstre :-)

Nå mindre kan nu også gøre det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

50 euro 30 min er da sindsyg billig. Mange piger herhjemme er oppe på 1100 kr for samme ydelse. Sagt med andre ord, du kan besøge 3 piger i Tyskland, for samme pris, som en i Danmark. Du får ikke 3 gange så meget udbetalt, som en Tysk mand i lignende stilling.

Så Tyskernes Sexkøbekraft, er da noget bedre end Danskernes.

FKK er så noget dyrere pga indgang, men der er jo også en verden til forskel, på at besøge en FKK klub og et dansk bordel. Kvalitet koster

Del dette indlæg


Link til indlæg

50 euro 30 min er da sindsyg billig. Mange piger herhjemme er oppe på 1100 kr for samme ydelse. Sagt med andre ord, du kan besøge 3 piger i Tyskland, for samme pris, som en i Danmark. Du får ikke 3 gange så meget udbetalt, som en Tysk mand i lignende stilling.

Så Tyskernes Sexkøbekraft, er da noget bedre end Danskernes.

FKK er så noget dyrere pga indgang, men der er jo også en verden til forskel, på at besøge en FKK klub og et dansk bordel. Kvalitet koster

Jeg er stort set enig,

Prisniveauet er billigere i Tyskland end DK, dermed går vi tit amok og vi bruger faktisk flere penge på FKK-ture end vi ville have brugt i DK. Så hvis man kan holde fingrene fra de mange piger og nøjes med 1 pige, så er der penge at spare :D

Bilerne er billigere i Tyskland... det er en stor besparelse tyskerne har ifh. til os i DK :(

Så igen bedre købekraft for tyskerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Jeg kan da huske at sidst jeg var på Atmos, der kostede en standardomgang

kun 3o euro, men jeg kan læse mig til at idag er det 50 euro, jeg ved godt det

er billigt i forhold til danmark, men man skal jo bruge mange timer på at

komme derned og man kører jo ikke hjem med det samme, så der ryger jo hurtigt

en del euro, hvis man skal prøve en 3-4 piger samt indgang, jeg ved godt at så får

man også en masse oplevelser fremfor en i danmark..

Jeg kan egentlig bedre li f eks wagenfeld hvor jeg har været en 3 gange

fordi du aflevere de 99 eller 120 euro og så kan du knalde indtil du ikke orker mere.

og da jeg var der hver time var der gruppesex på den store seng, eller i baren

hvor mænnerne sad og fik sutte pik, og orkede man ikke sad man bare over..

På atmos og andre fkk steder skal man in the mood inden man træffer aftale

fordi der skal jo betales hvergang..

Dengang jeg var der sidst havde jeg velslet til tiere, og jeg undrer mig idag

har man nu f eks 300 uro med i hundreder, kan pigerne så veksle når

man skal ned og afregne..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Løninger i Tyskland:

I 2008 fik en kassedame eller frisør i Berlin ca. 6 euro i timen - nu ca. 9 euro - Næsten 70% stigning, - ja, De andre priser følger jo med. Der er "gang i den" i Tyskland

Ja utrolig at den tyske økonomi er så stærk

selvom de også skal hjælpe de andre kriseramte EU-lande.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øhhh vi har altså selv smidt 40 milliarder efter den der pengetank, som skal redde røven på sydeuropæerne. En genistreg fra Helle Thorning.

Nej gutter, stram ballerne sammen og kom ud og knokle! Så sydeuropæerne har råd til siestaen og det søde liv, med meget små skatteindbetalinger :-) god weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja utrolig at den tyske økonomi er så stærk

selvom de også skal hjælpe de andre kriseramte EU-lande.

Tjo, men de har jo kun en stærk økoniomi fordi hele verden engang postede penge i dem i en skala som ikke er set siden 1946, og yderligere eftergav dem enorme regninger. F.eks skyldte de Danmark 18 milliarder i 1950 for kost og logi i 5 år. De stod altså med verdens nyeste produktions apparat, betalt af dem de overfaldt og forbrød sig imod. Såeee, det er vel retfærdigt de deler lidt ud af deres formue? Utroligt at de har den, er det så ikke!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er Marshall-hjælpen fra 1947, du taler om, så var det faktisk sejrherrerne minus Sovjet, der fik broderparten. Ikke Tyskland. Det var også kun 11-13 mia, tyskerne efterlod her i krigsgæld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige tid til eftertanke.

Skal vi ikke glemme den tid, og det forfærdelige som skete.

Og glæde os over den situation, som vi har idag.

Vh Borge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige tid til eftertanke.

Skal vi ikke glemme den tid, og det forfærdelige som skete.

Og glæde os over den situation, som vi har idag.

Vh Borge

Jo Borge. Det er vi enige i. Men når Angela står med pokerfjæs og nægter at redde dem hendes land ødelagde, så hopper min kæde altså. Tyskland har aldrig nogen sinde hjupet nogen, før nu,. Og det kun under hårdt pres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhhh vi har altså selv smidt 40 milliarder efter den der pengetank, som skal redde røven på sydeuropæerne. En genistreg fra Helle Thorning.

Nej gutter, stram ballerne sammen og kom ud og knokle! Så sydeuropæerne har råd til siestaen og det søde liv, med meget små skatteindbetalinger :-) god weekend

Jeg er ikke selv glad for at vi skal smide penge ind for at hjælpe dem der ikke har styr på deres økonomi. På den anden side har Danmark valgt at være en del af et fællesskab hvor vi skal hjælpe hinanden med at komme over krisen. Alternativet er uoverskueligt for verdens økonomien.

Vi som er i arbejde trækker læsset i samfundet og holder hjulene i gang.

Vi trækker for dem som er ledige eller er uarbejdsdygtige...

Det kan jeg brokke mig over men vælger at acceptere det og ser det som en forudsætning for vores velfærdssamfund.

Så prøv at være positiv, selvom det er svære tider :D

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at vende tilbage til udgangspunktet; de 30 vs. de 50 - så har jeg aldrig betalt under 50 EUR, og jeg har vel været aktiv i FKK regi i over 10 år. SÅ jeg ved ikke lige hvor lang tid siden det er du var afsted, eller hvilke discount steder du har været... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at vende tilbage til udgangspunktet; de 30 vs. de 50 - så har jeg aldrig betalt under 50 EUR, og jeg har vel været aktiv i FKK regi i over 10 år. SÅ jeg ved ikke lige hvor lang tid siden det er du var afsted, eller hvilke discount steder du har været... :lol:

Jeg har betalt 40€ som minimum, men aldrig så lav som 30€ hellere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette indlæg er et svar til Knajten, men jeg oprettede egen tråd, hvori svaret også står at læse, fordi jeg koblede betragtninger på svaret, der kunne tolkes som at jeg kaprede tråden med egne kæpheste.

Nu kører debatten lystigt i Knajtens egen tråd, derfor opretter jeg den del af eget indlæg der udgør selve svaret til Knajten.

Hej knajt

Interessant oplæg, som jeg nok må forberede mig på reaktioner på min tilgang til.

30 euro pr solo session på FKK klubber i Tyskland er idag simpelthen for lidt. Også når vi tager det lavere indkomst, skatte og omkostningsniveau i Tyskland i betragtning sammenlignet med Danmark.

Som jeg har læst mig til har priserne ligget nogenlunde stabilt i Tyskland over ca 10 år, og det er derfor kun naturligt, hvis de nu stiger en anelse, særligt hvis det er muligt i konkurrence med de allerbilligste discount koncepter.

I min optik har det aldrig drejet sig om at købesex for kunden bare så skal være så billigt som overhovedet muligt, men at prisen helst skal balancere på et niveau, hvor flest mulige piger kan tjene mest muligt på et grundlag af at så mange mænd som muligt, med almindelige indtægter kan købe så meget sex som muligt.

Købesex bør optimalt udgøre en win win situation for begge parter, ikke kun for den ene eller den anden part i handlen.

I Tyskland bruger jeg derfor gerne 1200 - 2000 kr på en FKK klub, under et besøg af 8 - 12 timers varighed, hvor prisen på entreen kan svinge mellem 50 og 80 euro +, 50 - 60 euro + pr solo session.

Jeg besøger også gerne det rette, for pigerne troværdige gangbang/party koncept for 90 - 100 euro +, såsom Erlebniswohnung i Berlin, hvor der kommer max antal mænd, som kan give x antal piger max omsætning, fordi det er åben gruppesex, med kø til, det kan også være ok med et flatrate all inclusive koncept som hos Pauschal Club til 150 euro, hvor du får solo sessioner med pigerne af max 15 - 20 minutters varighed, men det er betænkeligt med samme koncept til ekstremt lave discount priser på 80 +/- euro, hvor der samtidig er for mange rumænske/bulgarske piger til for få mænd.

Derfor

1. Hav den bedste forretningsmodel, der genererer det højeste flow af gæster, der lægger den største omsætning et sted, til pigerne på stedet, på et grundlag af det mest konkurrencedygtige omkostningsniveau for piger og sted, samt heraf følgende optimale priser på købesex, hvilket ikke pr definition er ensbetydende med den lavest mulige pris.

2. Sørg eksempelvis som FKK klub for at der ikke er overdrevent mange piger, til relativt betragtet for få gæster, sådan at det ikke kun drejer sig om for klubben at få sin entre fra gæster og piger i hus, men også at den omsætning gæsterne lægger, kan fordeles sådan at flest mulige piger tjener mest muligt, og ikke kun den tredje til femtedel mest efterspurgte andel af pigerne i klubben.

Det bedste eksempel jeg har set herpå er Golden Time i NRW, hvor der udmærket kunne være 40 + smukke unge modeller, hvor der måske på Samya i Köln ville være 60 + piger til det samme antal gæster, hvilket gav fuldt hus af gæster, piger nok, der ikke var for mange om at deles om den samme omsætning.

Jævnfør Nille i tidligere indlæg skulle pigerne betale 45 euro for at komme på Goldentime, gæsterne 50, de fik alle den samme service og fortæring for pengene, hvilket velsagtens ofte ville svare til at pigerne har en udgift til deres vagt på 15 - 20 % af danske pigers samlede udgift til egen vagt på et dansk bordel?

3. Samtidig med at legalisere prostitution i alle led, bør der ske en konsekvent politisk styring af rammebetingelserne for drift og konkurrencebetingelserne i branchen.

Sådan at EU's åbne grænser og arbejdskraftens frie bevægelighed ikke fører til en uhæmmet neuliberalistisk tilgang af rumænske og bulgarske piger, der alene i kraft af deres antal fører til et så massivt udbud af købesex, at priserne presses ned i et sådant omfang, at udbudspriserne kommer ud af trit med et nødvendigt højere pris niveau, hvis markedsudbuddet skal være i social og kommerciel balance, på et grundlag af leveomkostningerne ved at bo i og leve i Tyskland som arbejdstager.

4. Relativt betragtet er der ca 4 gange så mange sexarbejdere i Tyskland som der er i Danmark, optimalt reducerede man politisk dette udbud til det halve, så ville der stadig være ca dobbelt så mange sexarbejdere i udbud i Tyskland som i Danmark, samtidig med at en langt fornuftigere lovgivning på området end i Danmark, stadig vil muliggøre at de stærkeste forretningsmodeller kan giver pigerne mulighed for at arbejde til en udgift af ca 15 - 20% af den samlede udgift, der tilsyneladende ofte er tale om for pigerne i Danmark, når de går på arbejde.

Det igen giver stadig flest mulige mænd med almindelige indtægter mulighed for at købe mest mulig sex hos halvt så mange piger, som hidtil der nu potentielt deler den samme omsætning som hidtil.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at trådens titel er noget mystisk.

Nu har jeg ikke været i dette game i så mange år, men jeg har altid hørt prisen 50 euro for en halv time, som det normale i Tyskland. Jeg vidste ikke at det engang var 30 euro på Atmos - det lyder lidt svært at tro på, siden Hamborg er den måske dyreste storby i Tyskland. Artemis Berlin satte prisen op til 60, men de har reelt også monopol i Berlin, hvilket er en speciel situation.

I resten af Tyskland er der så meget konkurrence at priserne ikke er steget. Faktisk er priserne reelt ved at falde i NordRhein Westfallen. På Acapulco er det kun 40 euro for en halv time og selv nogen af top-pigerne tager derhen nu, fordi den lavere pris har tiltrukket så mange kunder, at de kan tjene flere penge der, fordi de konstant bliver booket.

Generelt i økonomi taler man jo om inflation på 2% om året, og lønstigninger på 4% om året under normale forhold. De ekstra 2% skyldes produktionsforbedringer, hvilket vil sige at man kan producere flere varer med den samme arbejdskraft. Med hensyn til sex er det dog umuligt at lave produktivitetsforbedringer i selve "grundydelsen", så alt andet lige burde priserne stige med 4% om året.

Men de er vist ikke steget i 10 år, og ser endda ud til at kunne falde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I resten af Tyskland er der så meget konkurrence at priserne ikke er steget. Faktisk er priserne reelt ved at falde i NordRhein Westfallen. På Acapulco er det kun 40 euro for en halv time og selv nogen af top-pigerne tager derhen nu, fordi den lavere pris har tiltrukket så mange kunder, at de kan tjene flere penge der, fordi de konstant bliver booket.

Denne betragtning er helt rigtig.

Dog varierer pris strukturen fra område til område og fra klub til klub.

Prisen varierer på hele timer og ekstra service.

Så alt i alt er NRW billigst og Hamborg/Berlin er dyrest.

Lige nogle eksempler på 1 time:

Atmos 50+50€+ 20€ for økofransk

Artemis 60+60

Oase, World, Palace (Hessen) 50+50

ACA(NRW) 40+40

GT, VV, LR Samya, PHG 50+25

Anal varierer fra 50-100€ ekstra

CIM/COB varierer fra 25-50€ ekstra

Og hvis man skal have mere en 1 time

f.eks. 1,5 time. Er der nogen klubber som har 50+25+25€

Og entreen varierer også fra 35-80€

I NRW er konkurrencen hård fordi er ligger mange klubber incl. flatrate klubber i området

Klubberne konkurrerer fx. om hvilken klub der servere den bedste mad.

Kunderne køber en helhedoplevelse med flotte piger, god service, gode faciliteter og indretning, god mad og venlige personale og for nogle gæster er det vigtig med fri øl.

Som I kan høre, de tyske kunder er mere krævende eller mere kvalitetsbevidste end bare at gå på bordel og knalde. Selvfølgelig er der også kunder som bare vil have det billigst muligt, men FKK-besøg betragtes som forkælelse og luksus.

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

hvor ligger

wagenfeld

Jeg kan da huske at sidst jeg var på Atmos, der kostede en standardomgang

kun 3o euro, men jeg kan læse mig til at idag er det 50 euro, jeg ved godt det

er billigt i forhold til danmark, men man skal jo bruge mange timer på at

komme derned og man kører jo ikke hjem med det samme, så der ryger jo hurtigt

en del euro, hvis man skal prøve en 3-4 piger samt indgang, jeg ved godt at så får

man også en masse oplevelser fremfor en i danmark..

Jeg kan egentlig bedre li f eks wagenfeld hvor jeg har været en 3 gange

fordi du aflevere de 99 eller 120 euro og så kan du knalde indtil du ikke orker mere.

og da jeg var der hver time var der gruppesex på den store seng, eller i baren

hvor mænnerne sad og fik sutte pik, og orkede man ikke sad man bare over..

På atmos og andre fkk steder skal man in the mood inden man træffer aftale

fordi der skal jo betales hvergang..

Dengang jeg var der sidst havde jeg velslet til tiere, og jeg undrer mig idag

har man nu f eks 300 uro med i hundreder, kan pigerne så veksle når

man skal ned og afregne..

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvor ligger

wagenfeld

Wagenfeld (Club Dolce vita) findes lidt syd øst for Bremen. Motorvej A1 fra Hamborg til Bremen, så er der ca 60 km på landevej til de frække damer.

Rockford

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...