Hop til indhold
Guest Misjo1

GPèr, mænd og impotens

Recommended Posts

Æ´Synderjyde skrev, for 28 minutter siden:

Mange tak for svaret  

Så blev jeg helt rolig igen. Tænkte bare med den prognose for hvor mange som får det. 

Puha - tror lige jeg snupper en cognac og en cigar. 

Tag hellere to – så er du på den sikre side :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Luksusmassage skrev, den 2.3.2019 at 14:42:

Jeg ville ikke have noget imod at hjælpe hvis det var, men på mig lyder det lidt som at det er en del af en slags dominans leg? Hvis det er tilfældet ville jeg ikke kunne, da jeg ikke giver dominans ;)

Jeg tror det gælder med dette, som med andre ting der påvirker sexlegen, at jeg vil gerne vide hvad det er, og hvad forventningerne til mig er, det klæder mig bedst på til at tage imod jer på den bedste måde.

For mig har det ikke en s..., øhh disse at gøre med dominans, det nærmere som en del af forspillet, og selvfølgelig skal/bør man både informerer og høre om det er en mulighed at få pigen til at hjælpe inden besøg, of selvfølgelig skal der lidt instruktion til, men det er nu meget enkelt..., det vil iøvrigt altid kræve lidt god tid hvis man ikke stikker sig hjemmfra, det er jo ikke sådan at du stikker og bum, stådreng :-) , det skal liiige virke..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...