Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Smeden!

Wow! Ma-Li ser næsten for godt ud til at det kan være sandt ....:eek::eek:

Nogen der vil oplyse om hvor ca. i Glostrup de ligger? Der er efterhånden et par thai bikse i Glostrup.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet er kendt for at notoriskt snyde med billederne. Ved dog ikke med lige Ma-Li. Men de har mindst tre annoncer, og i hvert fald en ny pige om dagen. 

Her er noget af hvad som skrevets tidligere. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden! skrev, for 40 minutter siden:

Wow! Ma-Li ser næsten for godt ud til at det kan være sandt ....:eek::eek:

Nogen der vil oplyse om hvor ca. i Glostrup de ligger? Der er efterhånden et par thai bikse i Glostrup.

Fabriksparken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså der må jo komme en del der for at det kan løbe rundt med 4 piger ansat, så ville være nice hvis nogen havde set Ma-li, tænker hendes billeder kunne være ægte, måske de har oppet sig efter kritik,? Men hvis ingen af dem som holder stedet kørende snart kommer og siger noget, så kigger jeg selv forbi, men det bliver helt sikkert ikke denne uge jeg får tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spyt så ud, nogen af jer der har været forbi på det seneste, jeg nægter at tro de sidder og ser Netflix uden chill hele dagen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, 1 time siden:

Spyt så ud, nogen af jer der har været forbi på det seneste, jeg nægter at tro de sidder og ser Netflix uden chill hele dagen :D

 

Selv er jeg meget i tvivl om det sted, men du har jo lovet at du skal kigge forbi, så vi sidder og venter på din rapport.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, ja bliver nød til at tjekke om Ma-li kan mødes, men ville nu være rart hvis en der allerede kommer der, kunne løfte sløret, der er jo ingen som gider spilde sin tid for sjov :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!
Hulbror skrev, for 2 timer siden:

Haha, ja bliver nød til at tjekke om Ma-li kan mødes, men ville nu være rart hvis en der allerede kommer der, kunne løfte sløret, der er jo ingen som gider spilde sin tid for sjov :)

Linket virker ikke længere, så det var nok bare en and.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden! skrev, for 39 minutter siden:

Linket virker ikke længere, så det var nok bare en and.

Det virker da fint nok for mig.

Ma-Li er nok den eneste af de afbillede piger jeg umiddelbart ville give en chance for at man rent faktisk kunne møde der. Men hendes tatoverede look er bare mega turn-off hos mig, så det bliver ikke mig der kommer med en rapport fra stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

HVIS der var noget om de billeder, og man rent faktisk kunne møde dem i Glostrup, så ville der jo være konstant kø på motorringvej 3. Men da det kun er i morgen og eftermiddagstimerne, samt det ville betyde at SÅ mange skønne asiatiske piger havde valgt at slå sig ned i Glostrup...., så tror jeg ikke en meter på noget af det, indtil en respektable ven herfra aflægger rapport.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...