Hop til indhold
1973

Kristine -mandag-fra-9-18-1-time-700kr

Recommended Posts

Hun går vist under flere navne. Tror jeg besøgte hende for 2 år siden. Hun er meget sød og forstående. Kan huske jeg fik min første prosta massage der. Lejlighed var ikke noget særligt bare en madras på gulvet. Men til prisen tja så var der ikke noget at klage over, som jeg husker det. Hvis det er hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 18 minutter siden:

Ja det er hende,hun kan fiste en så man bliver fuldstændig vild! Det er bare at komme afsted!

Men er det god sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
1973 skrev, for 1 time siden:

Men er det god sex?

Har ikke andet end slikket hende , hvilket hun var fuldstændig vil med , jeg kom der for at blive fistet og dildo fucked , hvilket hun gjorde til UG+++ ;-)

har læste hun også selv er vild med at blive taget analt mm så mon ikke det kan lade sig gøre....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er de to billeder, der ikke er et modelfoto, af hende?

Og er det virkelig kun en madras på gulvet? Kunne godt tænke mig at blive bundet spreadeagle til seng, mens jeg bliver fistet, men det bliver nok svært, hvis der kun er madras.

Redigeret af fistfyr39

Del dette indlæg


Link til indlæg
fistfyr39 skrev, den ‎18‎-‎02‎-‎2019 at 12:29:

Er de to billeder, der ikke er et modelfoto, af hende?

Og er det virkelig kun en madras på gulvet? Kunne godt tænke mig at blive bundet spreadeagle til seng, mens jeg bliver fistet, men det bliver nok svært, hvis der kun er madras.

Det er en alm seng der er der.... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt hende for nogle år siden, husker det som en god oplevelse, som jeg husker det snakkede hun også ok dansk, men er ikke sikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 1 time siden:

Har mødt hende for nogle år siden, husker det som en god oplevelse, som jeg husker det snakkede hun også ok dansk, men er ikke sikker.

Hun taler ok dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg
1973 skrev, den ‎18‎-‎02‎-‎2019 at 10:11:

Men er det god sex?

Som jeg skrev har jeg ikke haft sex med hende andet end at jeg slikkede hende hvilket hun var vild med , derefter blev jeg brugt og fistet , hvilket hun kan finde ud af til UG ++ !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...