Hop til indhold

Kristine -mandag-fra-9-18-1-time-700kr

Featured Replies

Skrevet

Hun går vist under flere navne. Tror jeg besøgte hende for 2 år siden. Hun er meget sød og forstående. Kan huske jeg fik min første prosta massage der. Lejlighed var ikke noget særligt bare en madras på gulvet. Men til prisen tja så var der ikke noget at klage over, som jeg husker det. Hvis det er hende!

Skrevet

Sjov annonce, der viser mere legetøj end pige.

Tror ikke, at det er noget for mig.

Skrevet
  • Author
pdrhan skrev, for 18 minutter siden:

Ja det er hende,hun kan fiste en så man bliver fuldstændig vild! Det er bare at komme afsted!

Men er det god sex?

Skrevet
1973 skrev, for 1 time siden:

Men er det god sex?

Har ikke andet end slikket hende , hvilket hun var fuldstændig vil med , jeg kom der for at blive fistet og dildo fucked , hvilket hun gjorde til UG+++ ;-)

har læste hun også selv er vild med at blive taget analt mm så mon ikke det kan lade sig gøre....

Skrevet

Er de to billeder, der ikke er et modelfoto, af hende?

Og er det virkelig kun en madras på gulvet? Kunne godt tænke mig at blive bundet spreadeagle til seng, mens jeg bliver fistet, men det bliver nok svært, hvis der kun er madras.

Redigeret af fistfyr39

Skrevet
fistfyr39 skrev, den ‎18‎-‎02‎-‎2019 at 12:29:

Er de to billeder, der ikke er et modelfoto, af hende?

Og er det virkelig kun en madras på gulvet? Kunne godt tænke mig at blive bundet spreadeagle til seng, mens jeg bliver fistet, men det bliver nok svært, hvis der kun er madras.

Det er en alm seng der er der.... ;-)

Skrevet

Har mødt hende for nogle år siden, husker det som en god oplevelse, som jeg husker det snakkede hun også ok dansk, men er ikke sikker.

Skrevet
pdrhan skrev, for 38 minutter siden:

Det er en alm seng der er der.... ;-)

Nice. Tak. :)

Skrevet
Hulbror skrev, for 1 time siden:

Har mødt hende for nogle år siden, husker det som en god oplevelse, som jeg husker det snakkede hun også ok dansk, men er ikke sikker.

Hun taler ok dansk

Skrevet
1973 skrev, den ‎18‎-‎02‎-‎2019 at 10:11:

Men er det god sex?

Som jeg skrev har jeg ikke haft sex med hende andet end at jeg slikkede hende hvilket hun var vild med , derefter blev jeg brugt og fistet , hvilket hun kan finde ud af til UG ++ !!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.