Hop til indhold
Bananas

Nancy genopliver døde bananer

Recommended Posts

Jeg havde tillbragt et døgn med en kvinde som avanceret fra GFE til næsten GF og jeg var fuldstændigt gennemkneppet og tømt. Når jeg kyste kvinden farvel, fandtes der ikke et gram sex kvar i min krop. Det var helt sikkert. Eller mer poetiskt: Bananen var død.

På min vej hjem fra dette intensive døgn kom jeg at passere Gammel Køge Landevej, og ved 505 standsede bilen. I swear. I did nothing. Bilen bare standsede, smukt og ordentligt på en fri p-plads, 20 meter fra indgangen. Jeg sat der, måske 5 minutter og sagde til bilen og mig selv at: der går jeg fanden i mig ikke ind. Jeg har ikke noget der at gøre. Jeg har haft sex i et døgn. Forget it!

Sagde jeg meget bestemt, og gik ind. Nuvel, lidt relax er der jo ingen fejl med. Kun massage. Kun en halv time.

Men jeg fik Nancy. Har i mødt Nancy? Hun er flot. Hun er sexet. Hun er sjov. Og hun kan finde sex i den allermest sextømte mand. Det ved jeg nu.

Jeg sagde til hende allerede fra begyndelsen at: Just good old plain massage please. Nothing else!

Ok. Sagde hun og gav mig massage og meget else.

Jeg viste det ikke var muligt at genoplive døde bananer. Men Nancy viste noget andet.

t1516.gif

Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, jeg har mødt Nancy et par gange i sommer og har også anmeldt hende. Her får man ganske rigtigt smæk for skillingen. Din karakteristik er ikke helt ved siden af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OMG.... er der vist kun at sige til det :shock:

Sån en bil vil jeg osse ha :lol: , hva mærke er det?

Måske skulle jeg osse ha en Nancy, det ene medfører åbenbart det andet.

Og meget mer.....

Gently.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva' mærke det er? Sikket et spørgsmål... Der findes da kun en bil der klarer den slags: Merc selvfølgelig. smileys-bananas-447565.gif

Hvis nogen stor og almægtig en dag skulle tvinge mig at vælge mellem kvinder og Mercedes, så skulle jeg uden tvivl vælge .....

girl-mercedes-pictures-18.jpg

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåååååh så forstår jeg bedre. Din bil brød altså sammen ude foran sawadee.

Mercedes = taxa skrammel.

Mere interesseret i hvem den pige var der gennemp..... Dig en hel weekend er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som inkarneret cyklist, foretrækker jeg da "køretøjet" til højre på billedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Men jeg fik Nancy. Har i mødt Nancy? Hun er flot. Hun er sexet. Hun er sjov. Og hun kan finde sex i den allermest sextømte mand. Det ved jeg nu.

Jeg har lige kortet anbefalingen ned, så Nancy kan få det med på sit visitkort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåååååh så forstår jeg bedre. Din bil brød altså sammen ude foran sawadee.

Nej, nej. Min bil bryder altså ikke sammen. Men ved dette tilfælde, var den sagtens tæt på:

Den har dog et sjette sind vedrørende hvad jeg subliminalt vil. Uden at jeg selv ved jeg vil det. Det har sket før.

Mere interesseret i hvem den pige var der gennemp..... Dig en hel weekend er.

Sorry, men det er top secret. Med hensyn til nationens sikkerhed.

smileys-3d-719038.png

@stump

Jeg tror Nancy bliver meget glad for sit nye visitkort. Hvis hun også må ha billedet med, bliver det jo success!

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er efterhånden blevet rigtig glad for Nancy. Hun er sød og dejlig, altid i godt humør og så har hun den strammeste røv på 505. Var forbi forrige weekend og snuppede to timers tantra massage. Jeg ved ikke helt hvad der skete for hende, men efter ca. 1 times massage blev hun blev nærmest besat af min røv. Jeg lå på maven og hun satte sig på min ryg med front mod røven og så fingerkneppede hun den så hårdt, dybt og længe at jeg til sidst måtte bede hende give den en pause. Normalt er jeg ikke sart, men jeg skulle jo også gerne kunne gå dagen efter ;) Efter halvanden time var hun så opstemt at hun "angreb" mig. Det endte med tungekys og den skønneste oplevelse i laaaang tid. Hun ville ikke engang have ekstra ud over de 800,- massagen havde kostet, men jeg gav 300,- ekstra og synes faktisk det næsten var lidt for fedtet oven på den skønne tur. Hun er helt klart min "nye" favorit på 505 nu hvor On åbenbart ikke er der mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

hvor er hun i verden ? har du et link

Jeg er efterhånden blevet rigtig glad for Nancy. Hun er sød og dejlig, altid i godt humør og så har hun den strammeste røv på 505. Var forbi forrige weekend og snuppede to timers tantra massage. Jeg ved ikke helt hvad der skete for hende, men efter ca. 1 times massage blev hun blev nærmest besat af min røv. Jeg lå på maven og hun satte sig på min ryg med front mod røven og så fingerkneppede hun den så hårdt, dybt og længe at jeg til sidst måtte bede hende give den en pause. Normalt er jeg ikke sart, men jeg skulle jo også gerne kunne gå dagen efter ;) Efter halvanden time var hun så opstemt at hun "angreb" mig. Det endte med tungekys og den skønneste oplevelse i laaaang tid. Hun ville ikke engang have ekstra ud over de 800,- massagen havde kostet, men jeg gav 300,- ekstra og synes faktisk det næsten var lidt for fedtet oven på den skønne tur. Hun er helt klart min "nye" favorit på 505 nu hvor On åbenbart ikke er der mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...