Hop til indhold

Recommended Posts

Har også været forbi Emily, og til kr. 600.- fik jeg hvad jeg kom efter.

jeg vil så sige, at jeg ikke ved om det er hende på billeder, syntes hun ser lidt slidt og brugt ud, dog med en lækker krop. Tror hun normalt er meget behåret og derfor barberer både ben, lår og baller, da hun stak alle de steder med små stubbe. Det tændte mig lidt af, men fik dog fyret kanonen af.

gentagelse, nej skal vist prøve en anden pige med blød hud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Har også været forbi Emily, og til kr. 600.- fik jeg hvad jeg kom efter.

jeg vil så sige, at jeg ikke ved om det er hende på billeder, syntes hun ser lidt slidt og brugt ud, dog med en lækker krop. Tror hun normalt er meget behåret og derfor barberer både ben, lår og baller, da hun stak alle de steder med små stubbe. Det tændte mig lidt af, men fik dog fyret kanonen af.

gentagelse, nej skal vist prøve en anden pige med blød hud

Tror du er blevet snydt
Der var intet behåret, eller slidt over Emily. Ved jo selfølgelig ikke hvor hårde i fyre har været ved hende siden mit besøg :)  Men tvivler på du ville være i tvivl om billedernes ægthed ved det rigtige pigebarn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 2 timer siden:

Har også været forbi Emily, og til kr. 600.- fik jeg hvad jeg kom efter.

jeg vil så sige, at jeg ikke ved om det er hende på billeder, syntes hun ser lidt slidt og brugt ud, dog med en lækker krop. Tror hun normalt er meget behåret og derfor barberer både ben, lår og baller, da hun stak alle de steder med små stubbe. Det tændte mig lidt af, men fik dog fyret kanonen af.

gentagelse, nej skal vist prøve en anden pige med blød hud

Mange tak, men hvordan var indretningen? ;)

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlBondy skrev, for 8 timer siden:

Tror du er blevet snydt
Der var intet behåret, eller slidt over Emily. Ved jo selfølgelig ikke hvor hårde i fyre har været ved hende siden mit besøg :)  Men tvivler på du ville være i tvivl om billedernes ægthed ved det rigtige pigebarn

Lyshåret pige, fin krop og hende som jeg havde SMS og talt med i tlf. Så det må jo være Emily, men ansigtet på billederne er meget kønnere end det jeg mødte, måske hun bare var helt uden makeup. Og jeg garanterer hun KRADSER, meget. Har aldrig før mødt en pige som stikker sådan når man nusser hende på lår.

 

NoobGPexplorer skrev, for 7 timer siden:

Mange tak, men hvordan var indretningen? ;)

Ja lad os da åbne for den igen, da jeg godt kunne koncentrere mig om at “nyde” indretningen. Rummet er fyldt med gamle møbler, og sengen er rigtig dårlig, og larmer når man dunker igennem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for nylig i Odense. Det er helt sikkert hende på billederne i annoncen.

Små ungpigebryster man bliver helt skør af at se på. Jeg varmede hende godt op med at slikke hendes lækre ungpigefisse - så var hun sgu ellers helt klar på god sex. Bagefter spurgte hun et par gange til, om jeg var tilfreds. Jeg tror hun er en pige, der er en smule genert og sky - så man skal tage det roligt med hende. Køb 45 min, så er chancen for god sex meget større.

Stedet i Odense er ikke særlig pænt. Men det var pigen - og det var jo det jeg kom efter at opleve.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til Dealmaker:

Jeg har været en tur i analen m hende på en tidligere tur hun havde til Odense. Hun tager godt imod og har en meget smuk røv,- et godt show. Det eneste er at hun tydeligvis ikke var begejstret for den store størrelse ( måske meget forståeligt ) jeg er nu ellers meget gennemsnitlig for en Kongdong.

Håber det ar svar nok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...