Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Hvor mange gange har i besøgt den samme GP?

Recommended Posts

Helt seriøst, hvordan kan i huske om i har været sammen med en GP'er præcis 18 eller 26 gange!? Fører i notater i en kalender? hihi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Hvem tæller ????, finder jeg noget godt, bliver jeg til det ikke er muligt længere, (pigen flytter/lukker ændre koncept ect.) en enkelt besøgte jeg gennem ca 20 år før hun stoppede..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Muggi skrev, for 54 minutter siden:

Helt seriøst, hvordan kan i huske om i har været sammen med en GP'er præcis 18 eller 26 gange!? Fører i notater i en kalender? hihi

Sætter en streg på pikken med tuch hver gang. Hver pige har sin egen farve :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Sætter en streg på pikken med tuch hver gang. Hver pige har sin egen farve :D

Med en MEGET tynd tuch. kan jeg MÅSKE klare tre streger, så duer ikke for mig mig :huh::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 4 timer siden:

. PS sysler med tanken om at lave en MC "fælles tur"  tourdefis i det tyske, har gjort det utallige gange alene. God dag.

Lad os lave en tourdefis til Sverige og besøge Tekla @Tekla når hun er i sin vold:wub:, så er der da lidt der er forbudt. Uhm. ungdommens BAD-BOY. Vi kunne jo finde et passende rygmærke.

"MC KNALD I RØRET"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Misjo1 skrev, for 4 timer siden:

Med en MEGET tynd tuch. kan jeg MÅSKE klare tre streger, så duer ikke for mig mig :huh::mrgreen:

Nå nu løb jeg tør for forskellige farver. Der var hjælp hos Panduro Hobby. 

De har glimmer tusch, så nu har jeg en glimmerpik :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Muggi skrev, for 19 timer siden:

I starten førte jeg faktisk en slags logbog over mine besøg. Stoppede da jeg havde besøgt ca. 50 piger. Men den er lidt sjov at kigge tilbage på.

Nå men i forhold til trådstartes spørgsmål: Den pige jeg har besøgt mest er ungarske Sarah fra Randers. Det er blevet til mere end 50 besøg gennem ca. 7 år. 

Afhængighed? Tjooh, Jeg gik på købesex detox gennem en længere  periode i 2018. Ville gerne vise mig selv at jeg godt kunne lade være.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Muggi skrev, for 21 timer siden:

Det kan de se på deres kontoudtog :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv

Ved at læse jeres indlæg kommer jeg til at tænke på da jeg var helt ny i dette her frække univers. 

Alle mine gæster var nye for mig og jeg anede intet om en fast kundekreds. Da en gæst kom på besøg, anden gang, blev jeg faktisk overrasket og naturligvis glad. 

Jeg tænkte og tænker stadigvæk på det skal være en rigtig god og fræk oplevelse, også denne gang.

Nu har jeg holdt pause i henved et år. Endda skiftet tlf nummer. Det forhindrer ikke tidligere gæster i at opdage mig igen. Jeg oplever en glæde fra deres side og ja det gør mig ydmyg. 

Mine faste gæster, er lidt 'mine' mænd og de er bare søde og dejlige, og skal bare have det godt hos mig. Der vises foto af forskellige ting, oplevelser eller arbejdssituationer. 

Det er bare så dejlig :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kiki Kongerøv skrev, for 15 timer siden:

Ved at læse jeres indlæg kommer jeg til at tænke på da jeg var helt ny i dette her frække univers. 

Alle mine gæster var nye for mig og jeg anede intet om en fast kundekreds. Da en gæst kom på besøg, anden gang, blev jeg faktisk overrasket og naturligvis glad. 

Jeg tænkte og tænker stadigvæk på det skal være en rigtig god og fræk oplevelse, også denne gang.

Nu har jeg holdt pause i henved et år. Endda skiftet tlf nummer. Det forhindrer ikke tidligere gæster i at opdage mig igen. Jeg oplever en glæde fra deres side og ja det gør mig ydmyg. 

Mine faste gæster, er lidt 'mine' mænd og de er bare søde og dejlige, og skal bare have det godt hos mig. Der vises foto af forskellige ting, oplevelser eller arbejdssituationer. 

Det er bare så dejlig :wub:

Meget fint skrevet Kiki, tak. Så har jeg også det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, den 18.2.2019 at 14:01:

Lad os lave en tourdefis til Sverige og besøge Tekla @Tekla når hun er i sin vold:wub:, så er der da lidt der er forbudt. Uhm. ungdommens BAD-BOY. Vi kunne jo finde et passende rygmærke.

"MC KNALD I RØRET"

Sådan, nu har jeg baget kage til jer alle sammen og er klar med kaffe - og andet ;)

Det med forbudt er jeg ikke sikker på at jeg forstår, men der lyder som typiskt Sverige...

MC KNALD I RØRET - FIRST STOP HERLEV TODAY

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tekla skrev, 1 time siden:

Sådan, nu har jeg baget kage til jer alle sammen og er klar med kaffe - og andet ;)

Det med forbudt er jeg ikke sikker på at jeg forstår, men der lyder som typiskt Sverige...

MC KNALD I RØRET - FIRST STOP HERLEV TODAY

Det forbudte i Sverige, er kun hvis vi køber sex af dig deroppe.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg finder en sød gp, hvor kemien er rigtig god, ja så hænger jeg ved til hun stopper. 

Min oplevelse er, at det kun bliver bedre og bedre fra gang til gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I mine unge dage var der én, jeg kom hos rigtigt mange gange

hun var bare skide hamrende fræk og så havde hun de Flotteste & Dejligste Bryster, jeg nogensinde har set.

Hun var også helvedes god til at forføre mig, faktisk var det ikke fordi, jeg fik ret lang tid hos hende for standardprisen, men hun gav mig også lidt opmærksomhed efter udløsningen, hvor mange synes, så er det overstået, UD

Selvom det var en quicky, så hang jeg ved hende i mange år.

Men der er også andre jeg har besøgt flere gange, når man finder noget der er godt, så kommer man jo gerne igen, hvis ellers det er til at betale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Muggi skrev, den 18.2.2019 at 10:35:

Fordi jeg har oplevet nogen, der har givet rabat hver 10. gang, så det har været nemt at holde regnskab med – selvom det løb op :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Fordi jeg har oplevet nogen, der har givet rabat hver 10. gang,  :D

Er du nordjyde :P:rolleyes:B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...