Hop til indhold
deralte

Nikita Darling i Randers

Recommended Posts

For næsten en måned siden mailede jeg til Nikita Darling, om hun nogensinde havde tider i Jylland. Jeg fik hurtigt det svar, at hun var i Passion Club i Randers i dag den 6.11. Vi aftalte, at jeg kunne komme på hendes første tid kl. 11:00. Alle tiders – jeg havde set hendes billeder og læst hendes skriverier her på Eroguide. Begge dele tiltalte mig, dejlige billeder og en frisk lige ud af landevejen tone i indlæggene. Den pige måtte jeg besøge, også fordi andre her har beskrevet oplevelserne med Nikita meget positivt.

GPSén blev indstillet på Steen Blichersgade 28, og efter en lille times kørsel var jeg der. Indgangen til klinikken er i gavlen af en almindelig beboelsesejendom. De har det almindelige system med en yderdør, der ikke er låst, hvor man går lige ind, og en anden aflåst dør, hvor man skal ringe på for at komme længere ind.

Samværet med Nikita var, som andre også har beskrevet det. Hun er smilende, åben og imødekommende og meget let at snakke med, en sød pige. Med hensyn til det seksuelle oplevede jeg en pige, der var let at varme op, og specielt var det dejligt, at hun åbenbart er flittig med knibeøvelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal også snart ha taget mig sammen, til at komme et lille smut til Randers. Men lige med at få det hele til at passe, når hun kun er i det jyske to gange om måneden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Steen Blichersgade er et pænt diskret sted, med gode parkeringsmuligheder - for et par år siden lå der et supermarked lige ovenfor, der kunne man diskret parkere også liste ned til glædeshulen. Jeg må også se at nosse mig sammen og finde ned i Steen Blichersgade. Når nu den beskrevne kvinde får så fine anmeldelser ville det være skammeligt ikke lige at tjekke selv, for vi ved jo, at tillid er godt, kontrol er bedre men ransagning er langt at foretrække :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm så var det dig der nuppede tiden igår kl 11.. øv øv. he he

Håber du fik en super oplevelse ;)

Jeg er godt trængene, men ikke mange pæne piger i byen der kan træffes :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Randersfyr.

Det er jeg da ked af - eller er jeg ikke - man skal jo ikke lyve.

Hellere mig end dig. Sådan må jeg indrømme, jeg har det i den her sag.

Jeg kan kun sige bedre held næste gang.

Du får helt sikkert en dejlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den pige får så meget ros...... og det er berettiget :D

Naturlig at være sammen med. Lydhør. Fræk.

Lad være med at lade chancen gå forbi - hvis den skulle byde sig drenge. Det er en oplevelse, der huskes ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid haft stor glæde af samvær med intelligente piger. De er simpelthen bedre elskerinder - subjektiv vurdering!

Nikitas indlæg her på forum fangede mig derfor, og efter lidt logistik problemer kom daten i hus.

Igår besøgte jeg så Nikita. Egentlig kan jeg ikke tilføje noget til andres begejstrede beretninger. Men alligevel.

Første indtryk da døren går op: Glad pige, varmt smil og en flot krop med dejlige kurver. Jeg havde kun bestilt en halv time, for lige at føle mig lidt frem. Nikita timede alt perfekt, så meget small talk blev det ikke til i starten. Kors hvor hun fik mig til at nyde. Aldrig er jeg blevet så liderlig ( undskyld det vulgære udtryk) på så kort tid. Det hele foregår stille og roligt, med meget nærvær og godt med lyd :) Det er helt umuligt at holde fingre osv væk fra Nikitas krop. Meget velplejet, ægte blondine :) meget veltrænet. Godt oppe i årene, er jeg begyndt at lave knibeøvelser for gamle mænd. Nikita må have lavet knibeøvelser for piger fra teenage årene. Uhm det er lækkert. Dygtigt, kærligt og vanedannende førte hun mig helt op på bjergtinden, inden jeg rutchede ned i et langt glædesfyldt sug. WAW. Under legen, og især bagefter fik vi også snakket lidt. Og min formodning var helt rigtig. Lige så smuk Nikita er udvendig er hun inde i hovedet. Det er simpelthen en lise for sjælen at tale med hende. Velovervejet, humoristisk og indsigtsfuld.

Er der noget negativt. Ikke om Nikita, men jeg er mere til en nøgtern indretning, end de der spejle og røde lamper. Ikke at det er overdrevet hos Passion Club, det er set meget, meget, meget værre. Og hvad søren når man ligger der med en lækker pige, har man ikke øjne for andet end den bløde hud osv.

Ja, jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har ikke selv besøgt Nikita Darling, men hvordan er hun i forhold til piger som f.eks. Trine Tease og Sandra Sommer som også tilbyder "kærestesex" med kys (og som også har fået gode anmeldelser)?

Ved godt at der er forskel på højde, vægt, hårfarve og især størrelsen på brysterne (med Trine og Sandra som to modsætninger) - jeg tænker mest på indlevelse, kemi og følelsen af en "ægte oplevelse".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig besøgt sandra sommer

Trine T har jeg besøgt en del gange

Jeg har også besøgt andra gfe piger også dem der er omtalt her på eroguiden

Men nikita er i klasse for sig selv det som gør nikita særligt spicielt er at hun får en til at føle sig som den eneste ene noget som jeg ikke har prøvet med nogle andra piger

Der er sikert nogle som har lige så gode oplevelser med andra piger en nikita

Men søger man kæreste sex og indlevelse er der ikke nogle tvivle for mig

Der er kun en Nikita Darling :D

Mvh bager 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

OK - bager - takker for svar. Anerkender, at Nikitas "former" er særdeles flotte. Men er billederne ægte og/eller er de hjulpet plasitik og silikone?

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK - bager - takker for svar. Anerkender, at Nikitas "former" er særdeles flotte. Men er billederne ægte og/eller er de hjulpet plasitik og silikone?

Hvis det er Nikitas billeder, du mener, så kan jeg love dig for, at de er ægte. De svarer nøje til den helt silikonefri virkelighed. Jeg undersøger for en sikkerheds skyld gerne sagen igen i allernærmeste fremtid. ;) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Pmikelsen.

Jeg var her til formiddag på et saftigt besøg hos Nikita Darling på Vandtårnsvej :D . Jeg var der i små to timer, så jeg havde rig lejlighed til at studere hver kvadratmillimeter af hendes krop, hvilket jeg gerne gjorde for bl.a. at kunne opdatere dig.

Jeg kan – stadig – berolige dig :P .

Disse fotos svarer ganske nøje til virkeligheden. De er ganske rigtigt lettere retoucheret, men det er alene for at anonymisere et par tatoveringer samt ansigtet. Du finder ikke et eneste silikonemolekyle her. Det skriver Nikita også på hjemmesiden. Faktisk yder billederne hende ikke retfærdighed – også her overgår virkeligheden billederne ;) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som bordene x skiver det et ikke noget silikone ved nikita

Kun en masse dejlige hyge sjov og masser af lækker sex

Så være ikke bange for noget falsk ved nikita

Hvis du er en Gentelman for du en behandlig som er en konge værdigt

Mvh bager 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal det siges,at jeg ikke har besøgt nikita,og aldrig kommer til det,hun er overhovedet ikke min type.

Men det der under mig er,når man læser denne tråd,og ander tråde både her inde,og på ander forums,er at der kun og jeg mener kun er positive indlæg om nikita,det er da utroligt at der ikke er en eller anden som ikke syndes det samme som alle de ander.

Man skulle næste tro,at der er tale om en sammensværgelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita http://www.nikitadarling.dk/ har jeg besøgt mange gange. Første gang 16 januar i år. Jeg er slet ikke på omgangshøjde med Borende X, men han har også hjemmebane fordel.

Når man kigger på Nikitas hjemmeside, vil man nok mene det er manipulerede fotos, at hendes krop har fået hjælp osv. Det du ser er det du får - med garanti. Jeg har undersøgt hver eneste kvadrat millimeter af den krop, og den er real. Det eneste der er lavet ved hendes fotos er at der er fjernet et par tatoveringer, som iøvrigt er af høj klasse. Og så er hun akkurat så sød og ligetil som det fremgår af teksten på hjemmesiden. Den har hun med garanti også selv skrevet. WYSIWYG

Det er så dejligt at besøge Nikita. Der er smil, varme, nærhed og dejlig kæreste sex. Hun er smuk, både på krop og sjæl. Hun dufter altid lækkert, dels af noget en har købt til hende på flaske, men i særdeleshed af sig selv. Man skal bare finde de attraktive steder. Dejlig smag forresten. Det har jeg skrevet før! Hvorfor så igen.

Jo, i går fik jeg set en anden side af Nikita.

Alle tror at Nikita kun er GF elskov. Det troede jeg også, men i et anfald af overmodighed sendte jeg hende en forsigtig forespørgsel. Nikita har før hjulpet mig vej til en kollega som tilbyder det Nikita ikke gør i. Sådan er hun også. Hjælper gerne, helt uden skelen til at hun måske går glip af noget omsætning.

Lige siden jeg blev introduceret til prostata massagens euforiske nydelse, er jeg gang på gang vendt tilbage til piger der tilbyder denne sublime service. Og det var emnet i min forespørgsel. Til min store overraskelse svarede Nikita, at det havde hun leget med, men ikke ret meget på jobbet. Den oversolgte hun bestemt ikke. Glad blev jeg, og bekræftede at den tid det endelig var lykkedes os at finde sammen, skulle bruges på det. Skulle det vise sig at vi ikke klingede sammen i denne min lille perversitet, kunne vi jo bare elske og gøre hinanden glade, som så ofte før.

Lad det være sagt med det samme. Jeg kom op at ringe, DING,DING og dobbelt DONG.

Jeg blev vist ind i rummet, og bemærker straks de 4 manchetter der lå klar i hvert sit hjørne af sengen. Nikita kommer lidt efter ind i rummet. Smuk og smilende som altid. Flot og lækkert klædt af,i lfristende lingere, som jeg bedst kan lide det. Ingen G streng, og ikke for mange sorte blonder. Der er tilsat sorte stilletter og åhhhh sorte selvsidden strømper. Dejlig velkomst, kysse, kysse, pille pille. Jeg får pillet BHen af hende, for jeg kan ikke vente. Sætter mig på hug, og vil fjerne trusserne. Min næse vibrerer allerede ved forventningen og tungen dirrer. NIX, hen på sengen og så bliver jeg fikseret. Ikke stramt, jeg kan bevæge mig, men jeg kan ikke få armene ind til kropppen. Da går det op for mig at jeg heller ikke kan komme til at røre Nikitas æggende krop. De der ikke har rørt ved hende, mangler en oplevelse her i livet. Nu bliver jeg blindfoldet. Så kan jeg heller ikke se hende?? Nej, og det er et savn. Jeg ved dog at hun er der. Hendes varme krop stråler mod min krop, blød hud stryger mod mig, og finger spidser, tungen, læber der kysser, napper og driller. Bryster, mave og lår presses mod mig, og............. næh, næh mine herrer. En anmelder af en film afslører aldrig hele handlingen, det gør min anmeldelse af denne helt specialle oplevelse med Nikita heller ikke. Det må i selv opleve.

Dog, i har fået indledningen, i får også afslutningen - noget af den i alt fald.

Da jeg er dirrende lidderlig og dampende tændt, forbarmer Nikita sig, og selve prostata massagen starter. Hvordan den blev udført skal i også selv opleve, men resultatet var forrygende. Det var en orgasme af dimensioner. Ikke en lille udløsning, efterfulgt af et grynt og et suk. Den varede i flere minutter - det føltes sådan, selv om det jo nok var væsentligt kortere - og da hun jo virkelig er engageret og indfølende under samværet, kunne Nikita helt nøjagtigt afgøre hvor lang tid hun skulle vedblive at stimulere under min orgasme, og hvornår hun skulle stoppe, så underfuld fryd ikke gik over i ubehagelig berøring.

Bagefter er der tid til at nusse og kæle, og gøre lidt for Nikita som tak. Det blev til alt for lidt jeg fik givet i modydelse, men det er altid rart at have noget tilgode. Jeg skylder et par stykker Nikita :P

Vi fik snakket om oplevelsen, og mange andre ting. Det er sådan det er der, når man ligger med al den skønhed i armene, så flyder snakken, og fælles interesser og emner finder vi altid - uden at snage i hinandens privatsfære.

Hu´ vil nogen sige. Hvad så næste gang?. Kan der blive en efterfølger, eller var det det? Nej, Nikita og jeg har allerede lagt planer for den videre rejse ud i nydelsens kæmpe univers.

Hvad, ved jeg ikke helt, for i denne situation er det ikke mig der bestemmer. Det er SÅ ophidsende en gang imellem, bare at give los og n y d e. Det gjorde jeg - nød. Hold da helt kæver og kaje hvor jeg nød. Det gør jeg stadig, når flashbacks kommer til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita http://www.nikitadarling.dk/ har jeg besøgt mange gange. Første gang 16 januar i år. Jeg er slet ikke på omgangshøjde med Borende X, men han har også hjemmebane fordel
Hold da helt op, Århuselsker.

Ja, her overhaler du mig altså inden om, både med oplevelsen og indlægget. Jeg vil her have lov til at udtrykke min uforbeholdne misundelse :D:D.

Den behandling vil jeg altså også gerne udsættes for.

Jeg har prøvet at blive bundet en enkelt gang af Cecilie L til tantrapirring og en enkelt gang af Gina til pirringsbondage. De oplevelser var lidt fremmede, men fremragende, og med Nikita må de da blive helt i top.

Jeg tror, det er værd at finde ud af ;);).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...