Guest Agetha Skrevet 12. Februar, 2019 Der var en tråd om en pige der var blevet *voldtaget* eller udsat for en form for overgreb. Hun skrev noget om en anmeldelse ville få betydning hos Skat. Vil nogle fortælle mig hvordan det gik med den pige? Eller hvor tråden er? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 12. Februar, 2019 Maxi90 skrev, Lige nu: Hvordan kommer jeg ind på den? Skal jeg bare trykke på det billede du har sendt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 12. Februar, 2019 Tak. Jeg har trykket på dit link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 12. Februar, 2019 Jeg synes faktisk folk har været rigtig søde, omsorgsfulde og oprigtige i den tråd. Gad vide hvor ofte nogle piger møder den slags mænd, og gad vide om netværket bagved støtter pigen fremfor kunden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 12. Februar, 2019 Kan I forestille jer en sød, uskyldig ung, naiv pige starter et sted og vagten falder i en weekend, hvor et sammenspist hold af pige og telefondame oplever pigen løbende ud fra rummet grundet grænseoverskridende adfærd som betragtes som voldtægt uanset Pigens arbejde. Og disse gamle rotter i faget direspekterer Pigens oplevelse trods anmeldelse til politiet og psyker pigens oplevelse. Det er kun et tænkt eksempel, men muligheden for den slags kan forekomme. Det kræver empati, for de stakkels piger og deres historier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 12. Februar, 2019 Problematikken i denne tråd er faktisk, jeg havde lovet mig selv aldrig at bevæge mig herind nogensinde igen. Jeg føler mig ikke godt behandlet herinde trods jeg er den som kæmper mest for retfærdighed hos pigerne, sådan føler jeg det. Det som om jeg mødes med en murstensmur, trods jeg støtter velfungerende steder som moncherie eller hvad det hedder. Mit problem er mit alene opråb mod en verden som kunne blive så meget bedre for alle parter. Det er oldfashion tankevirksomhed. Hvad der adskiller gode steder er opbakningen i sådan ovenstående situation, det nedgør alle mine inderste celler når en pige skal opleve en situation som denne uden mental opbakning. Dette er ikke nogle opdigtet historie. Men en historie en dansk pige måtte opleve et sted i Storkøbenhavn for mindre end 2 år siden. Det er ikkeok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 12. Februar, 2019 Agetha skrev, for 18 minutter siden: Problematikken i denne tråd er faktisk, jeg havde lovet mig selv aldrig at bevæge mig herind nogensinde igen. Jeg føler mig ikke godt behandlet herinde trods jeg er den som kæmper mest for retfærdighed hos pigerne, sådan føler jeg det. Det som om jeg mødes med en murstensmur, trods jeg støtter velfungerende steder som moncherie eller hvad det hedder. Mit problem er mit alene opråb mod en verden som kunne blive så meget bedre for alle parter. Det er oldfashion tankevirksomhed. Nårh, hvor er det synd for stakkels lille dig... Snup du bare en tudekiks. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 12. Februar, 2019 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: Nårh, hvor er det synd for stakkels lille dig... Snup du bare en tudekiks. Hvem siger jeg er lille mig? Hvis du skal klippe det væsentlige ud uden omtanke for de piger der rent faktisk udsættes for overgreb med dine intetsigende og følelsesstumme kiks, så æd dem selv. Velbekommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 12. Februar, 2019 Agetha skrev, for 40 minutter siden: trods jeg støtter velfungerende steder som moncherie eller hvad det hedder Det må du gerne forklar hvad du mener med at støtte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 12. Februar, 2019 Frodige Ida skrev, Lige nu: Det må du gerne forklar hvad du mener med at støtte? Det vil jeg rigtig gerne forklare. Jeg mener der findes steder som varetager pigernes interesse, et helt segment med støtte i pigernes vagter. De har deres faste vagter som respekteres, pigerne er selvstændige og alt fungerer i den enhed uden nogle misbruges. Det er hvad jeg mener med støtte og samarbejdspartnere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 12. Februar, 2019 Agetha skrev, 1 time siden: Det vil jeg rigtig gerne forklare. Jeg mener der findes steder som varetager pigernes interesse, et helt segment med støtte i pigernes vagter. De har deres faste vagter som respekteres, pigerne er selvstændige og alt fungerer i den enhed uden nogle misbruges. Det er hvad jeg mener med støtte og samarbejdspartnere. Du lyder meget rolig og afbalanceret i dag. Det kan jeg godt lide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 12. Februar, 2019 Privatmail skrev, for 1 minut siden: Du lyder meget rolig og afbalanceret i dag. Det kan jeg godt lide Tak. Jeg er faktisk et roligt menneske og ved bare der findes en ubegribelig kærlighed til mit indre som er overset. Mit frø er plantet, langt om længe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 166 Skrevet 13. Februar, 2019 Agetha skrev, for 10 timer siden: Kan I forestille jer en sød, uskyldig ung, naiv pige starter et sted og vagten falder i en weekend, hvor et sammenspist hold af pige og telefondame oplever pigen løbende ud fra rummet grundet grænseoverskridende adfærd som betragtes som voldtægt uanset Pigens arbejde. Og disse gamle rotter i faget direspekterer Pigens oplevelse trods anmeldelse til politiet og psyker pigens oplevelse. Det er kun et tænkt eksempel, men muligheden for den slags kan forekomme. Det kræver empati, for de stakkels piger og deres historier. JA!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 13. Februar, 2019 Ahhh. Det godt lige og få drikkedunken fyldt op med lidt @Agetha. Den var næsten tom 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 13. Februar, 2019 underdog40 skrev, for 13 timer siden: Ahhh. Det godt lige og få drikkedunken fyldt op med lidt @Agetha. Den var næsten tom Jeg har tillid til at folk laver deres egen selektiv læsning, og formår at skelne mellem vores drikkedunke som tydeligvis er forskellig. Spildevand er jeres motto - det gider jeg ærlig talt ikke spilde min tid på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg