Hop til indhold
Gangnam

Luxus massage på Østerbro

Recommended Posts

BM29 skrev, 1 time siden:

Hvorfor er adressen så hemmelig, at man ikke en gang må antyde hvor lokalerne er ? 

Der blev svaret på mine SMS på korrekt dansk, og hurtigt . 

Da jaeg udbad mig adressen måtte jeg sende flere SMS inden svaret kom . 

 

Ok ok bare glem det

 blir træt af den lige gyldig snak

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor er adressen så hemmelig, at man ikke en gang må antyde hvor lokalerne er ? 

Der blev svaret på mine SMS på korrekt dansk, og hurtigt . 

Da jaeg udbad mig adressen måtte jeg sende flere SMS inden svaret kom . 

 

Hvis pigerne ikke reklamerer med adresse, skal den ikke skrives på nettet. Det er der rigtig mange gode grunde til bl.a. sikkerhed og diskretion for både piger og gæster. Spørg pigen, hvis du vil besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 7 timer siden:

Hvorfor er adressen så hemmelig, at man ikke en gang må antyde hvor lokalerne er ?

Annoncen antyder det da så rigeligt. "Nær Lyngbyvej" anføres, og der tales også om "parkeringsforhold ved Meny". Jeg vil vove den påstand, at stedet ud fra dette vil kunne indkredses inden for 3-400 m. Og det rækker vel, selv hvis man ankommer med det offentlige?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mia er nok noget af det skønneste jeg har prøvet herinde.... Jeg tror at de lidt harske ord der ind imellem er, skyldes at kontakt kan være lidt besværlig, og at Mia's veninde ikke lever op til hendes tårnhøje standard (har dog ikke selv prøvet hende). Mia og jeg har ihvertfald haft vores ''moments'', og jeg blev så glad for hende, at jeg altid havde blomstrer med til hende (deraf navnet ;)).

Som i nok kan forstå er det dog et stykke tid siden jeg har set Mia, hvilket skyldes kontaktbesværet, afstanden og timingen....

Never the less..... STØRSTE ANBEFALING HERFRA <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlowerPower skrev, for 6 timer siden:

Mia er nok noget af det skønneste jeg har prøvet herinde.... Jeg tror at de lidt harske ord der ind imellem er, skyldes at kontakt kan være lidt besværlig, og at Mia's veninde ikke lever op til hendes tårnhøje standard (har dog ikke selv prøvet hende). Mia og jeg har ihvertfald haft vores ''moments'', og jeg blev så glad for hende, at jeg altid havde blomstrer med til hende (deraf navnet ;)).

Som i nok kan forstå er det dog et stykke tid siden jeg har set Mia, hvilket skyldes kontaktbesværet, afstanden og timingen....

Never the less..... STØRSTE ANBEFALING HERFRA <3

Redigeret af mia.massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlowerPower skrev, for 8 timer siden:

Mia er nok noget af det skønneste jeg har prøvet herinde.... Jeg tror at de lidt harske ord der ind imellem er, skyldes at kontakt kan være lidt besværlig, og at Mia's veninde ikke lever op til hendes tårnhøje standard (har dog ikke selv prøvet hende). Mia og jeg har ihvertfald haft vores ''moments'', og jeg blev så glad for hende, at jeg altid havde blomstrer med til hende (deraf navnet ;)).

Som i nok kan forstå er det dog et stykke tid siden jeg har set Mia, hvilket skyldes kontaktbesværet, afstanden og timingen....

Never the less..... STØRSTE ANBEFALING HERFRA <3

Det lyder bestemt ikke til Mia, som jeg har besøgt så ...

Jeg er jo lidt bange for at møde op igen og blive skuffet, så ved ikke helt.

Hvis det er en blodine - fuldblods dansker kunne det måske godt ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dolken21 skrev, for 2 minutter siden:

Det lyder bestemt ikke til Mia, som jeg har besøgt så ...

Jeg er jo lidt bange for at møde op igen og blive skuffet, så ved ikke helt.

Hvis det er en blodine - fuldblods dansker kunne det måske godt ske.

Nej jeg er ikke fuldblods dansker :D

så håber jeg at du finder din fuldblods dansk -blondine - massøse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...