Hop til indhold
Energy

Sprøjteorgasme

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  har  læst  at  alle  kvinder  er  i stand til at få  sprøjte orgasme - men  tror  næppe  der  er  nogen  der  kan  garantere  det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 14 minutter siden:

Jeg  har  læst  at  alle  kvinder  er  i stand til at få  sprøjte orgasme - men  tror  næppe  der  er  nogen  der  kan  garantere  det.  

Har set noget reklamere med at de kan. Vil gerne opleve det enten at være en del af legen eller at hun selv skal kunne gøre det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Energy skrev, for 1 time siden:

Har set noget reklamere med at de kan. Vil gerne opleve det enten at være en del af legen eller at hun selv skal kunne gøre det. 

Nu bor jeg ikke i Jylland, men hvis jeg kunne give mig selv en sprøjte orgasme, så ville jeg aldrig forlade min seng. Så ville de finde mit dehydrede lig med en dildo oppe i mig og et smil på mine læber. Alle 3 sæt. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Nu bor jeg ikke i Jylland, men hvis jeg kunne give mig selv en sprøjte orgasme, så ville jeg aldrig forlade min seng. Så ville de finde mit dehydrede lig med en dildo oppe i mig og et smil på mine læber. Alle 3 sæt. ;)

Hehe fedt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Jeg  har  læst  at  alle  kvinder  er  i stand til at få  sprøjte orgasme - men  tror  næppe  der  er  nogen  der  kan  garantere  det.  

Find den rigtige tunge, så er der garanti.  :wub: <3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Pik sprøjt skrev, for 1 minut siden:

Find den rigtige tunge, så er der garanti.  :wub: <3<3

Tunge? Der er en af os to der har misforstået noget. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Pik sprøjt skrev, for 1 minut siden:

Find den rigtige tunge, så er der garanti.  :wub: <3<3

Har  aldrig  fået  sprøjteorgasme af  en  tunge  - der  skal  finger  til.. og det  er  hårdt arbejde!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Har  aldrig  fået  sprøjteorgasme af  en  tunge  - der  skal  finger  til.. og det  er  hårdt arbejde!!!

En gang skal vel være den første ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Har  aldrig  fået  sprøjteorgasme af  en  tunge  - der  skal  finger  til.. og det  er  hårdt arbejde!!!

Det er det jeg mener. Jeg tror han har misforstået noget. Man kan da ikke få det af en tunge. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

Det er det jeg mener. Jeg tror han har misforstået noget. Man kan da ikke få det af en tunge. :huh:

Lad det komme an på en prøve.Tungen kan også være på hårdt arbejde ( og blive næsten hudløs ). :wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Pik sprøjt skrev, for 4 minutter siden:

Lad det komme an på en prøve.Tungen kan også være på hårdt arbejde ( og blive næsten hudløs ). :wub:<3

Så lang er din tunge ikke. Og du kan ikke give en kvinde en sprøjte orgasme af at lege med hendes klit. Så der er altså noget du har misforstået. 

Undskyld for afsporingen @Energy. Jeg stopper nu. Så må @Pik sprøjt sende en pb hvis han vil lære noget. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 11 minutter siden:

Så lang er din tunge ikke. Og du kan ikke give en kvinde en sprøjte orgasme af at lege med hendes klit. Så der er altså noget du har misforstået. 

Undskyld for afsporingen @Energy. Jeg stopper nu. Så må @Pik sprøjt sende en pb hvis han vil lære noget. :P

Ja så må du sende pb vis du så lære noget hahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Energy skrev, for 1 minut siden:

Ja så må du sende pb vis du så lære noget hahaha

Det er ondt af mig at skrive sådan. Undskyld @Pik sprøjt. Jeg sender dig lige en pb, for en af os har misforstået noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er at de fleste kvinder kan få sprøjteorgasme, men især de første gange kræver det en del af både manden og kvinden. Manden skal helt lavpraktisk kende kvindens anatomi, og kunne finde de forskellige steder på forskellige kvinder. Det er klart at vi taler G-punkt men nogen skal have det hårdt, andre hurtigst, lige på, på den end side osv osv. Derudover kræver det altså at han kan opbygge den rettet tillid så hun tør give sig hen og slappe af, også når det evt føles som om hun skal tisse. Min erfaring er baseret på ca. 15 kvinder jeg har mødt på tinder det sidste års tid (jeg lever i et åbent forhold og har kunne øve mig i mange år på min kone). Det er sjældent jeg går efter det hos en Betalingspige da det bare blive meget vådt og det bestemt ikke er alle der ønsker det. Iøvrigt kan orgasmen også fås næsten uden sprøjt, og omvendt kan kvinden sprøjte uden nogen særlig orgasme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

Det er det jeg mener. Jeg tror han har misforstået noget. Man kan da ikke få det af en tunge. :huh:

Reaaaally??Gav en gang en kvinde 3 sprøjteorgasmer udelukkende med tunge! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en kæreste som elskede at få finger så hun sprøjtede.Der er forskellige måder at gøre dette på.Erfaring de herrer. :D

Også gjort med tungen..Sååå...Nej overdriver ikke.Dette er sket irl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 7 timer siden:

Det er det jeg mener. Jeg tror han har misforstået noget. Man kan da ikke få det af en tunge. :huh:

Min erfaring siger, at det for de flestes vedkommende er nødvendigt at bruge fingrene, når det bliver med stimulering g-punktet. Men jeg har også flere gange oplevet kvinder få det på andre måder. Det har f.eks. været både ved samleje men også kun med brug af tungen. Der var en, som jeg tror fik omkring 10 sprøjteorgasmer i den tid, vi var sammen. Jeg brugte kun min tunge, og hun sprøjtede meget nemt. Det var frækt at være helt tæt på, når hun sprøjtede, så jeg fik det i både mund og ansigt. Jeg skriver meget sjældent om mine besøg herinde, men lige præcis den oplevelse fandt vej til en anmeldelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Energy skrev, for 11 timer siden:

Hvem kan sådan noget i Jylland, nogen der kan hjælpe?

....erfarings mæsigt er det pigens koncept som man skal gå efter, bla kan man møde en pige i Vejle som har en indlevelse hvor man kan opleve lidt af hvert, som du spørger ind til.

Om det er tunge , trefinger knep, eller jernet er lige effektivt, pigen skal nok vejlede.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Når I er flere der har oplevet kvinder komme kun ved brug af jeres tunger, så er det mig der er gået glip af noget. Så jeg undskylder ydmygt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 3 timer siden:

....erfarings mæsigt er det pigens koncept som man skal gå efter, bla kan man møde en pige i Vejle som har en indlevelse hvor man kan opleve lidt af hvert, som du spørger ind til.

Om det er tunge , trefinger knep, eller jernet er lige effektivt, pigen skal nok vejlede.

Må man spørge ind til pigens link? :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest P_Nord
Nemtøs skrev, for 13 timer siden:

Har  aldrig  fået  sprøjteorgasme af  en  tunge  - der  skal  finger  til.. og det  er  hårdt arbejde!!!

Ja, det er hårdt arbejde (Læs: Det giver sved på panden:)), men når det lykkes med dig @Nemtøs så kommer der til gengæld en dejlig belønning i form af et springvand.<3

Kh

P.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Christina ssbbw skrev, den 12/2/2019 at 11:10:

Når I er flere der har oplevet kvinder komme kun ved brug af jeres tunger, så er det mig der er gået glip af noget. Så jeg undskylder ydmygt. 

Det er vel altid godt, at have noget til gode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...