Guest Nemtøs Skrevet 14. Februar, 2019 Frodige Ida skrev, for 34 minutter siden: Nej det er i uge 8 sammen med nordjyderne. Nordjyderne har været totalt tavse i går og i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 14. Februar, 2019 Er der sne i Nordjylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. Februar, 2019 norisk skrev, for 1 minut siden: Er der sne i Nordjylland. Ikke i Ålborg City Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest P_Nord Skrevet 14. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Nordjyderne har været totalt tavse i går og i dag Øv. Jeg kunne godt have ondt dig en ordentlig omgang pik Man skal da også ordne alt selv Kh P. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewBear 73 Skrevet 14. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 15 minutter siden: Nordjyderne har været totalt tavse i går og i dag Der var vel en enkelt undtagelse Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. Februar, 2019 NewBear skrev, for 2 minutter siden: Der var vel en enkelt undtagelse Nemtøs Ja det var der heldigvis og tak for din tålmodighed med din tunge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1276 Skrevet 15. Februar, 2019 Trinetease skrev, den 11/2/2019 at 20:58: Det er da et fuldstændigt Ok spørgsmål. Faktisk er det da super smart at spørge køberne af sex, hvilke tidspunkter de benytter sig af købe sex. Tror jeg kan svare for 99,783 % af mine medbrødre på EG : Når vi har penge... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg