Frodige Ida 5326 Skrevet 11. Februar, 2019 Jeg overvejer at kigge forbi Fyn i vinterferien, men vil da først have antennerne ude om i besøger gp'er i ferien, eller bliver hjemme med familien? Knus Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 11. Februar, 2019 Jeg har planlagt at besøge gp i uge 7. Er så også single men alligevel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os Skrevet 11. Februar, 2019 Vi plejer hoppe uden om ferie perioder, men reklame er altid godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 11. Februar, 2019 Jeg skal bestemt ud og besøge et par GPer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 11. Februar, 2019 Gang Bang med Os skrev, for 26 minutter siden: Vi plejer hoppe uden om ferie perioder, men reklame er altid godt Det er da en ok forespørgsel? ingen grund til at tage til Fyn hvis fynboerne ikke gider at kneppe i vinterferien? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os Skrevet 11. Februar, 2019 (edited) Jolly Roger skrev, for 8 minutter siden: Det er da en ok forespørgsel? ingen grund til at tage til Fyn hvis fynboerne ikke gider at kneppe i vinterferien? Man må ikke køre vagt plan her inde, hvis der var blevet spurgt, om nogen ville besøge gp i vinterferie, så var det noget andet, annonce på al koster ikke meget, lige annonce op, du har svaret Redigeret 11. Februar, 2019 af Gang Bang med Os Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Februar, 2019 Frodige Ida skrev, for 45 minutter siden: Jeg overvejer at kigge forbi Fyn i vinterferien, men vil da først have antennerne ude om i besøger gp'er i ferien, eller bliver hjemme med familien? Knus Ida Mener at folkene på fyn har vinterferie i uge 8. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 11. Februar, 2019 Gang Bang med Os skrev, for 7 minutter siden: Man må ikke køre vagt plan her inde, hvis der var blevet spurgt, om nogen ville besøge gp i vinterferie, så var det noget andet, annonce på al koster ikke meget, lige annonce op, du har svaret Nå nå, der er så meget man ikke må, hr og fru betjent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 11. Februar, 2019 Den dag min pikkemand begynder og holde ferier, begraver jeg mig selv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Februar, 2019 Jolly Roger skrev, for 1 minut siden: Nå nå, der er så meget man ikke må, hr og fru betjent @Frodige Ida har efter min mening ikke lavet reklame for sig selv og jeg har kun hørt god omtale af hende. Hvis jeg var en mand ville jeg i den grad aflægge Ida et besøg eller to indtil hun har tømt min pung. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 11. Februar, 2019 underdog40 skrev, for 3 minutter siden: Den dag min pikkemand begynder og holde ferier, begraver jeg mig selv Ha. Vent du bare, min er gået på efterløn, glæder sig vist bare til folkepensionen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 11. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: @Frodige Ida har efter min mening ikke lavet reklame for sig selv og jeg har kun hørt god omtale af hende. Hvis jeg var en mand ville jeg i den grad aflægge Ida et besøg eller to indtil hun har tømt min pung. Lige mine ord. At dømme efter hendes skriv, en gæv pige med sine meningers mod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 11. Februar, 2019 Jolly Roger skrev, for 2 minutter siden: Ha. Vent du bare, min er gået på efterløn, glæder sig vist bare til folkepensionen Her kan vi max tale om lidt afspadsering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 11. Februar, 2019 Gang Bang med Os skrev, for 23 minutter siden: Man må ikke køre vagt plan her inde, hvis der var blevet spurgt, om nogen ville besøge gp i vinterferie, så var det noget andet, annonce på al koster ikke meget, lige annonce op, du har svaret Det er da et fuldstændigt Ok spørgsmål. Faktisk er det da super smart at spørge køberne af sex, hvilke tidspunkter de benytter sig af købe sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os Skrevet 11. Februar, 2019 Hvis vi har tolket forkert, så heder det undskyld her fra, syntes bare vi kan huske, når gp omtaler her hvor de vil være i næste uge,så for de at vide det ikke er ok, men ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 11. Februar, 2019 Jeg synes det er godt hun spørger, så jeg ved om jeg skal booke et sted mere i denne uge eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2019 Vinterferie for fynboerne er uge 7 men mon ikke der er nogen friske liderlige fyre derude der alligevel kigger forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os Skrevet 11. Februar, 2019 (edited) Jolly Roger skrev, for 1 time siden: Nå nå, der er så meget man ikke må, hr og fru betjent Nu er det faktisk ikke for at være Hr. og Fru betjent. Vi er overhovdet ikke i tvivl om, at Frodige Ida er en super GP. Problemet er, at andre (alle køn) lægger noget op herinde for at efterspørge og straks er der 10 handles der stemmer det hjem. Reglerne må være lige for alle (og ja, der kom betjenten til) Så om 10 minutter laver vi en tilsvarende forespørgsel. Så ser vi, hvor den lander. Redigeret 11. Februar, 2019 af Gang Bang med Os Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 11. Februar, 2019 Gang Bang med Os skrev, for 29 minutter siden: Nu er det faktisk ikke for at være Hr. og Fru betjent. Vi er overhovdet ikke i tvivl om, at Frodige Ida er en super GP. Problemet er, at andre (alle køn) lægger noget op herinde for at efterspørge og straks er der 10 handles der stemmer det hjem. Reglerne må være lige for alle (og ja, der kom betjenten til) Så om 10 minutter laver vi en tilsvarende forespørgsel. Så ser vi, hvor den lander. Gang Bang med Os skrev, for 2 timer siden: Man må ikke køre vagt plan her inde, hvis der var blevet spurgt, om nogen ville besøge gp i vinterferie, så var det noget andet, annonce på al koster ikke meget, lige annonce op, du har svaret Denne tråd er også en hjælp til andre piger der overvejer at jobbe i ferien og skal ikke ses som reklame. Det klare AL ganske fint for mig dagligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 297 Skrevet 11. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: @Frodige Ida har efter min mening ikke lavet reklame for sig selv og jeg har kun hørt god omtale af hende. Hvis jeg var en mand ville jeg i den grad aflægge Ida et besøg eller to indtil hun har tømt min pung. @Frodige Ida er også rigtig fræk - ligesom dig @Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 12. Februar, 2019 Frodige Ida skrev, for 16 timer siden: Jeg overvejer at kigge forbi Fyn i vinterferien, men vil da først have antennerne ude om i besøger gp'er i ferien, eller bliver hjemme med familien? Knus Ida Det er meget op og ned, synes jeg, nogle ferier er der helt dødt, andre ikke.... netop vinter- og efterårsferie er ikke så slemme, som fx Påske, hvor nærmest alle er sammen med familien. Det hjælper også, at vinterferien er forskudt i nogle kommuner. Går det helt galt, så giver jeg gerne en kop kaffe på lørdag @Frodige Ida 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheSilentOne Skrevet 12. Februar, 2019 Liv skrev, for 36 minutter siden: op og ned fniiis. sorry, den lå bare lige til højrebenet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1083 Skrevet 14. Februar, 2019 Nemtøs skrev, den 11/2/2019 at 20:47: @Frodige Ida har efter min mening ikke lavet reklame for sig selv og jeg har kun hørt god omtale af hende. Hvis jeg var en mand ville jeg i den grad aflægge Ida et besøg eller to indtil hun har tømt min pung. Hvilken pung hentyder du til den ene er hurtigere fyldt end den anden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. Februar, 2019 SpankingSub skrev, 1 time siden: Hvilken pung hentyder du til den ene er hurtigere fyldt end den anden Helt klart begge punge der skal tømmes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 14. Februar, 2019 Maria Din Gudinde skrev, den 11/2/2019 at 22:19: Vinterferie for fynboerne er uge 7 men mon ikke der er nogen friske liderlige fyre derude der alligevel kigger forbi Nej det er i uge 8 sammen med nordjyderne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg