Hop til indhold

thomas 123

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af thomas 123

  1. syntes nu jeg har kommet med et par anmeldelser af dem jeg har været hos…. både gode og dårlige og jeg behøver ikke hører alle detaljer om at bruger har haft fingeren oppe i røven på en pige mens han tog hende doggy-style … jeg vil bare gerne hører om generelle service - smil, venlighed og udsende. men hende i skanderborg var ikke lige …. som man vel kunne forvente … som hun ser ud på billederne …. så jeg gik igen …. da jeg ikke lige følte for den Karma hun udsendte…. om ikke andet er det en god øvelse for mig i at lære at sige : "nej tak " når noget føles forkert igen til jer Pims og Piger der sikkert læser med ……. hvor ville det være forfriskende, hvis i brugte rigtige fotos…. fair nok, hvis i sløre ansigtet …. men brug nu et rigtig foto, et nyt foto, en rigtig beskrivelse, der er ingen grund til at skrive at hun ligner en Porno stjerne eller Miss world fra Puerto Rico - hvis sagen er at hun ikke er der ….. der er helt sikkert kunder til alle ….. og lad dog være med at skifte "kunstner"-navn i tide og Utide…. det er da kun til irritation for pigerne og kunderne, når man kommer til en man måske afviste for 1 måned siden ….samme pige - men nye photos og nyt navn…. og selvfølgelig lige landet i danmark. men det ville spare alle for en masse tid og awkwardness, man som kunde står og skal prøve at komme afsted igen for det var ikke det man var stillet i udsigt.
  2. jo…. men der kom der jo heller ikke nogen svar…... må tro at der har været nogen forbi med jævne mellemrum …. ellers må den stakkels pige jo efterhånden ha tabt sig lidt
  3. det tror jeg vi kan være 112% sikker på …. at det IKKE er har næsten helt lyst til at kører dertil bare for at se hvor langt det er fra virkligheden.
  4. hejsa…. er der nogen der har været forbi den lækre neger tro hun også var i hammel for noget tid siden …. http://side6.dk/resultatside/?q=chanell25 billederne ser næsten for godt til at være sandt …. og i øvrigt vil jeg også gerne hører om hende her …. http://www.escort5.dk/profil-11314-Sexual.html er der virkli ingen der har været der ????
  5. det har du nok ret i nu har desværre ikke selv haft fornøjelsen af hende….. men har seriøst overvejet at ta´ turen derned !
  6. "Hvad havde du egentlig regnet med - til dén pris?" han havde vel regnet med at få det, som var aftalt ….. og hvis hun ikke vil arbejde til den pris … så er hun jo mere end velkommen til at sige nej…. det tror jeg da egentlig alle er bedst tjent med. jeg har haft super gode oplevelser til både 600 og 800 kr … og mega dårlige til 1000 og 1200 - pris og kvalitet hænger desværre ikke altid sammen, slet ikke i denne her branche og mht billeder så er det vel mere en regel end undtagelse at der bliver brugt gamle - photoshop - eller fake photos …. man skal vidst bare være glad, når der er en nogenlunde lighed mellem virklighed og photos
  7. kan kun tilslutte mig det …. har haft den helt samme oplevelse … plus da hun så jeg havde et par ekstra hundrede i min pung ... - blev hun rigtigt pige sur over at jeg ikke bare gave hende 300 ekstra…. da var det nok at jeg bare skulle ha taget mine penge igen og gået …. for alt hvad der var aftalt før, var nu af bordet - for jeg kunne jo lige betale 300 for at få det med…. det gider man bare ikke ligge at forhandle om mens man tager armbøjninger
  8. glem det … du er åbenbart dummere end man har lov at være….. og det er spild af tid. pigen jeg linked til kaldte sig på da værende tidspunkt for Belle ….. og var helt klart en anden end hende som du troede…. så sige du at hendes navn er det …. som står under annoncen …. hvilket jeg så bare sige nej det er det ikke nødvendigvis…. jeg er udemærket klar over som jeg også skrev tidligere at navnet ændre sig ofte … og billeder også ændre sig…. men normalt vis så er der dog stadigvæk forskel på om der står om hun er mulat - altså en anelse mørk eller hun er en kridhvid pige fra øst europa. så igen …. hvis du nu bare havde gidet at se hvem det handlede om … så var det her slet ikke nødvendigt … så bliv endelig ved …. du bekræfter mig bare i at du er et kæmpe fjols der ikke kan indrømme dine fejl - at du ikke vidste hvem efterlysningen gik på inden du skulle belære mig om hvad jeg burde gøre !
  9. jep, det er det gode ved at være princip fast ….. kender det alt for godt fra mig selv !
  10. så hende her hedder "herning i dag" http://www.androidauthority.com/smartphone-bunnies-542710/ eller hende her hedder "odense escort " http://www.escort5.dk/profil-11034-Odense+Escort.html hahahhaha
  11. nu var du jo selv quick ved tasterne til at fortælle mig hvad jeg skulle gøre …. så jeg syntes egentlig jeg har okay styr på hvem pigen er … så hvis du bare have gidet at klikke på linket inden du skulle fortælle mig hvad jeg burde gøre … så var det nok gået ! føler du dig hånet … tá lige en tude kiks og mand dig op! det virker ikke som om du har styr på meget …. hvorfor ikke bare indrømme at du tog fejl ….fjols !
  12. vell …det står oppe i adresse linien….
  13. så når du når de 50 år …. så stopper du med piger under 40 år ? - for ellers er du i din egen opfattelse en gammel gris ? er det så fra din fødselsdag på 50 … eller har du hele året frem til 51 jeg syntes det lyder interessant ….. men nu ved jeg jo ikke hvor længe der til det magiske år rammer dig. …. men tror nok du nok skal finde en ny regel at efterleve til den tid…. lidt ligesom en gut jeg engang mødte i bangkok…. han havde en regel om ikke at være sammen med piger der var yngre end sine egne døtre, de var på det tids punkt omkrin 22 og 25 år ….. men den regel blev også lavet lidt om …. da de jo også blev ældre og unge piger sad tingene bare lidt anderledes på end en dame på 43…. - man har jo et standpunkt til man tager et nyt
  14. måske skulle du prøve at klikke på linked …. måske du skulle lære at læse ….. måske du skulle …. men prøv at trykke på linked …. . så vil du se at der står … Århus …Belle ….Escort …. og at vi her snakker om en lidt anden type en den Belle du snakker om … det er også så forvirrende at der ikke er noget Registeret varemærke på GP'r super …. så lærte du lidt nyt idag, Brandmand09 ….
  15. tak….men det er ikke den samme
  16. ja…. men jeg tænker på …. Cuba … den lille Ø tæt på Miami er der nogle erfaringer derfra ? pris niveau … service … hvordan med hotel osv… (jeg har læst mig til at det ikke er så nemt at tage en gæst med for et par timer …. ) så hvis der er nogen der har været der kunne det være lidt fedt at høre om det …. og stadig væk … er der slet ingen der har besøgt hende pigen i Århus ?
  17. er der slet ingen der kan give lidt info om hende …. foto's - service osv http://www.escort5.dk/profil-11314-Arhus+Belle+ESCORT+%21%21.html ps. hvis det ikke bliver for forvirrende for gennemsnits brugeren herinde ….. er der nogen der har været på Cuba ? i så tilfælde er det sjovt
  18. hvad med hende her ? hun ser meget tillokkende ud …. er der nogle der har slået vej forbi ….? http://www.escort5.dk/profil-11314-Arhus+Belle+ESCORT+%21%21.html
  19. og det er rent faktisk hende som også er på billederne ??? jeg har ladet mig fortælle at Tyskerne …. ikke finder sig i "falsk" markedsføring på samme måde som vi gør her i danmark…. så foto's er i vid udstrækning ægte eller 98% vellignende …. kan du bekræfte det ?
  20. helt fantastisk ….. kan det beskrives lidt mere ?? hvordan ser hun ud …. ? hvor gammel er hun ? ….???
  21. ikke for at smide noget grus i maskinen ….. men husk nu lige at hun ARBEJDER…. det er hendes job at få dig til at føle det godt og sikre sig faste kunder !!! og selvfølgelig er der noget arbejde der er bedre end andet …..sådan er det jo også lige meget om du er tømrer - kassedame i netto eller doctor !
  22. well …. da jeg var der var der ikke en specielt stor pige …. med mindre du hentyder til deres alder. da de nok var sidst i 30' først i 40' …. så det er jo også store piger men kilo mæssigt var de ikke store……
  23. hahhahahahhaha det er nu lidt sjovt ………. det må da indrømme, måske ikke lige mens man står der …. men næste gang du sidder på en bar i thailand …. så har du en god historie
  24. haha nu får jeg helt lyst til at smutte forbi og tjekke ud om det ikke er de samme for det lyder i mine øre …. nøjagtigt som de samme ! men du ved måske bedre ???
  25. med fare for at blive svinet til igen af andre herinde …. da før har beskrevet disse to og tror næsten det er de samme …. '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> jeg oplevede præcist det samme med dem…. telefon samtale hvor jeg blev bedyret at bilderne var 112 % ægte og de var lige i starten af tyverne …. men det skal dog sige at jeg er mere og mere glad for at jeg dengang gik igen ! jeg kan kun sige Tak til dig Captain … du tog en for teamet

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.