Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Jeg tror også prisen er anderledes end de skriver på hjemmesiden.. Sådan gør de nok tit.. Er man fræk nok og opsøger stederne og forsøger hos mange hoteller, så helt sikkert virkeligt få det billigt.. -som du siger så står de med et problem i lavsæsonen.. Der er langt flere hotelværelser end der er turister.. Jeg tør bare ikke løbe den risiko nu jeg tager derned som grøn.. Derudover så kan man også finde rigtigt gode tilbud på Hotel.com.
  2. Nej orker jeg heller ikke.. Og bare det med at man skal stå på i en fremmed lufthavn, så står jeg af.. Her der det dog heldigvis med direkte flyvning (10.5 timer) og man kan indtil videre næsten frit vælge hvilke uger man vil fra April til Maj.. Ha ha sådan heldigvis ikke med mine nære venner Men pt ingen der kan/vil afsted.. For enig det er altid godt at være to.. Personligt er jeg dog nok meget enspænder af natur på sådanne ture.. Jeg elsker det at bare være mig selv og slet ikke skal tænke på eller tage hensyn til andre... Normalt meget social, men nyder bare at kunne koncentrere mig om det jeg mest har lyst til. Husker en tur jeg var på i Polen i Stettin.. Ellers booket hoteller efter samme princip som her, men valgte engang at tage en bustur fra København... Husker tydeligt , at selv om man ikke kendte de andre danskere, så måtte man i starten skjule den her form for aktivitet.. Frygtede de kunne se når jeg fik besøg på hotellet - eller høre det Siden lærte vi hinanden at kende, og når alt kommer til alt , så er vi jo utrolig ens os mænd -og når vi først havde åbnet os så jo ingen grund til at gå og være hemmelig med det.. Dog endte turen mere i druk end det der var planlagt.. Det skal siges det var en skide god tur hvor vi svingede utroligt godt sammen Men det med at bruge tid på opsøgning af piger , -som jeg tidligere i tråd virkeligt nyder - det blev der intet af.. Fra jeg stod op så sad vi nede i baren til sen aften/nat Så også tænkt når jeg skulle finde hotel, så måske ikke så fint hvis der var fyldt med danskere.. Kan godt lide at være en enspænder der når man skal lave den her form for aktivitet Dog er det utroligt godt at være to.. Og dejligt at snakke med nogle i de mange timer man jo er dernede.. 14 dage væk er lang tid for mig
  3. Hej Leif Jeg tager det også stille og roligt Længe overvejet sådan en rejse, men hver gang endt op med at jeg syntes prisen for at komme derned var for høj.. Så heller valgt 2 korte ferier i Danmark eller Polen. Men nu når priserne er så lave for at flyve, så bestemt mig for en tur Og nyder at underøge alle ting så godt man kan på forhånd, så det meste er på plads, og man har undgået dyre lærepenge. Når jeg er dernede så rigtigt slappe af.. Intet jeg skal nå... 14 dage er altså lang tid så nok nå det jeg vil Overvejet oprindeligt også at jeg skulle blive i Bangkok nogle dage først, men tror bare jeg smutter til Pattaya med det samme når jeg ankommer... Bangkok må blive en anden gang Turen bliver tidligst fra April og formodentligt omkring Maj, Juni... Dvs 14 dage i alt.
  4. Takker for alle oplysninger !! Kunne dog ikke åbne linket helt på hotellet, og ligger ikke på Hotel.com , men fandt det via Google.. Det ligger i hvert fald rigtigt godt centralt.. Prisen er dog 650 baht /120 DDK nu. Men jo ikke alverden Tror dog man kan finde rigtigt gode alternativer via Hotel.com hvis man bestiller hotel hele ferien der. Men ligger som sagt rigtigt godt det hotel der.. Men ikke rigtigt med når du skriver Second Road ?. Er det den du mener som hedder Pattayasaisong Road ? Det går jeg ud fra, og se at hvis man ligger i det bælte, og bare benytter Bathbusserne så jo komme virkeligt billigt rundt !! Ville dog gerne vide en ca pris på taxi kørsel i området... For hvis man nu vælger et hotel langt væk fra selve Walkingstreet, så større og billigere udvalg. Men skal jeg så feks betale 4x25 kr pr dag, så ingen mening at tage de hoteller
  5. Så lidt ven Vi er for at hjælpe hinanden. Regner med jeg til slut laver en opfølgning på alle relevante oplysninger, - eller starter en ny tråd, hvor kun det væsentlige står. Vedrørende økonomi, så er jeg selv arbejdsløs men man kan altså gøre det billigt hvis man vil !! Selve rejsen kan man få for lige under 3000 kroner.. Med ingen mellemlandinger, og direkte fra København.. Mange køber så en tillægspakke hvor man får reserveret et specielt sæde, mad om borg og kuffert tillæg, som så koster 2x500 i alt.. Men man kan spare det beløb helt !!... Jeg så en kammi der havde sådan en kuffert som man må tage med i flyet.. Er bestemte mål, og overholder den det så tager man den med i flyet.... -og er altså rimelig stor !!.. Var sådan en der lignede en almindelig kuffert, man kunne rulle osv.. Jeg vil se om jeg kan finde sådan en på nettet og evt lige smide et link..... Flymaden kan man med god grund også undvære.. Den er skod.. Der ville jeg under alle omstændigheder heller selv købe noget jeg kan tage med jeg kan lide.. Så prisen på en direkte flyvning fra København (flyvetid 10,5 timer) kan fås for alt inclusiv for under 3000 kroner Hoteller er også meget billige.. Vil man bo et sted hvor der måske er lidt skod, så ja få priser helt nede fra 50 kroner pr døgn.. Vælger man at bo rimeligt/rigtigt godt så regn med ca fra 150 til 200 kroner pr døgn.. -og vælger man sidst nævnte "dyre" hoteller så er vi altså ikke oppe i et prisleje mere end mellem 2000 til 2500 kroner for hotel i de 14 dage.. Jeg ville super gerne smide en masse link med de hoteller jeg har i mine overvejelser, men lidt bange for at smide dem herinde, da de mange klip, ville medføre at de måske satte priserne op -så venter lige med at smide de link, til jeg har fået bestilt hotel. Så man kan sige for en pris mellem 5000 og 5500 så har man både flyveturen og et rigtigt godt sted at bo i 14 dage.. Nogle kalder det paradis og må indrømme efter utallige youtubsøgninger give dem ret Virkeligt lækkert land !! Du efterspørger hvordan vejret er i den periode jeg overvejer at rejse dertil.. Hvad jeg har læst mig til så starter deres lavsæson der omkring April hvor det bliver meget varmere.. Op til 30 grader i skyggen, og selv thaier syntes at det er varmt... Og omkring Juni så starter en periode hvor der kan komme meget regn.. Så det man i Thailand kalder lavsæson er den periode jeg vil rejse dertil... Ikke så mange turister men stadig masser af piger og måske også økonomisk noget at spare, da mange piger måske i højsæsonen er tilbøjelige til at hæve priserne.. Derudover så helt sikkert noget at spare på alle de hoteller der jo er , når de har færre turister. Så man kan vende det om når du spørger om du er i tvivl om du har råd nu Se det sådan at man kan få 14 dages ferie i et troppeparadis for meget få penge.. Og alt alt andet lige er alt meget billigt dernede.. Jeg er sikker på tager man til de kendte dyre stéder hver dag og lever i en brander alle 14 dage så hurtigt bruge over 1000 eller meget mere pr dag.. Men modsat havde man bare levet rimeligt med god mad og drikke, fundet sig en freelance pige hver dag om eftermiddagen/aftenen og taget hende med hjem og hygge med på hotellet og efterfølgende næste morgen også /-eller valgt 1-2 hurtige pr dag -så kunne man sikkert også have levet for ca 5-600 kroner pr dag.. Der er jo heller ingen der siger man skal have fisse 12 af døgnets 24 timer -så kunne sikkert gøres endnu billigere.. Dog altid vigtigt man har en del mere med end man har planlagt.. Kan meget hurtigt komme ekstra udgifter.. Men sådan havde det nu også været hvis man holdt ferie hjemme i Danmark.. Men pokker til forskel på priserne i Thailland og specielt Pattaya kontra i Danmark Er man ført dernede så billigt.. Det har altid været rejsen derned som har været meget dyr... Nu er den pris i hvert fald så langt nede at jeg ikke kan sige nej Jeg påtænker at have et budget så jeg kan bruge ca 1000 pr døgn til mad, taxi og ikke mindst piger.. Jeg er alt andet end afholdsmand !! -men lysten til øl og druk siger mig faktisk ikke meget.. Der tror jeg faktisk også jeg sparer en del... Derudover tænder jeg meget på det ved freelance pigerne som jo også er en del billigere end dem ved en klub/bar eller massage steder.. Jeg elsker simpelthen det at kunne gå lang tid og til sidst udvælge en så naturlig pige som mulig.. Så jeg er rimelig sikker på med det budget på 1000 kroner burde være mere end rigeligt for at dække mit behov... Har dog ekstra penge stående for en sikkerhedsskyld så budgettet kan overskrides hvis behov.
  6. Bommer lige efter et svar vedr. taxi i Pattaya. Hvis man feks vælger et hotel der ligger 2 km i fuglelinie fra hvor det sner - hvor meget så regne med i pris ? I må meget gerne skrive hvilke hotel i boede på, og så hvis i kan huske ca pris på taxi til feks Walkingstreet... Så kan jeg selv tjekke op på en ca pris fra hvor hotelvalg eventuelt kunne komme på tale. På forhånd tak
  7. Godt link at have Ja den ø må jeg besøge en af dagene jeg er der...
  8. Takker for linket Meget inforigt -dog hovedsagligt vedr Bangkok.. På en måde bekræfter det mig i priserne.. Men ligesom en turist der kommer til Danmark, der vil han typisk møde nogle meget høje priser, sådan vil de fleste turister møde Thailand.. Kun ved kendskab til markedet og ikke bare tage det der bliver smidt i hovedet på en, så finde rigtigt gode priser... Når en thai tager 3000 for 1 time og 5000 baht for en overnatning, -svarer det nogenlunde til at en dansker tog henholdsvis 3000 og 5000 kroner for samme ydelser.. ( I Thailand vil en månedsløn på 30.000 baht være god ligesom en 30.000 kroner ville være det for en dansker) Hele natten der finder du dog næppe danske piger der tilbyder til den pris, men det handler nok om marked og efterspørgsel.. Der er ingen der har råd... Ment alt i alt så priser i den høje ende.. De piger den selvsamme turist ville blive tilbudt hvis han som uerfaren kom til Danmark ville ligge meget højere end det han ville finde hvis han kendte markedet lidt.. Jeg er ikke nærig, ej skummel som ham fra det der link antyder når jeg ikke nødvendigvis vil betale minimum 3000 bath for feks shorttime -eller jeg er ikke det værd, som kunde, som han korrekt skrev Jeg har bare altid søgt hvor jeg fik mest udvalg (man har hver sin smag for en drømmepige) og mest for pengene.. Jeg nægter simpelthen at betale overpris et sted når man et andet sted kan få det meget billigere og mange gange bedre kvalitet.. Mange af de oplagte turiststeder der får man også en mekanisk service... Derfor vil mit marked være i Pattaya og hovedsagelig freelancers.. Og heller forkæle nogle af dem end smide forudbestemte penge væk.. Når det er sagt så selvfølgelig prøve det meste i Pattaya
  9. Og med hensyn til hoteller og afstande.. Der blevet anbefalet ikke i centrum af det hele, da priserne ofte dyre der. Og taxi jo virkeligt billigt.. Ved så ikke om de priser stadig gælder på taxier : http://rejse-til-thailand.dk/paa-rejsen Men hvor langt fra centrum af det sjove vil i mene grænsen går.. Hvis feks 2 km i fuglelinie hvor meget så regne med taxi koster ? Overvejer et par hoteller der ligger meget tæt på walking street og som er i gå afstand.. Men når jeg kigger i alternative, så i tvivl om hvor lang radius jeg kan kigge efter hoteller. For andre der som mig overvejer en tur til Pattaya, og nybegynder som mig, -så anbefale man bruger Hotel.com og Agoda til at finde hotel... Agoda virker umiddelbart billigere, men der er prisen ikke inclusiv skatter og gebyrer. Man kan derfor få mange forskellige resultater når man forsøger at finde ud af hvor man kan få et eventuelt hotel billigst Og derudover svinger priserne også meget hvis man vælger 10 eller 14 dage.. For så har nogle eller langt de fleste hoteller forskellige rabatter.. -men ikke ens på henholdsvis Hotel.com og Agoda. Og for at gøre forvirringen total -så ikke altid samme type værelser de tilbyder.. Og umiddelbart svært at se, men afsløres feks i angivne kvm værelserne har.. Derudover har de forskellige rabatordninger.. Agoda har en hvor man optjener beløb man bruger, hvor Hotel.com har en enkel der hedder at har man bestilt 10 overnatninger, så får man 1 gratis. Det er dog min overbevisning at Hotel.com samlet set er billigst så godt som alle gange... Dog har du valgt et endelig hotel ud, så dobbeltjek eventuelt og se om Agoda kan gøre det billigere når deres skatter og afgifter er medregnet. Enkelte hoteller florerer dog ikke på de 2 søgemaskiner, -men kun hos den ene af dem, så vil man have det fulde udbytte, så bliver man nødt til at bruge begge søgemaskiner fra start. For eget vedkommende nogle krav jeg vil have opfyldt.. Rimeligt flot værelse.. Man opholder sig trods alt måske helt op til 14 dage der, så derfor vigtigt også at læse anmeldelser fra brugere der ligger på henholdsvis Hotel.com og Agora... Derudover som krav at der er godt internet og jeg kan ryge på værelset eller der er balkon.. - der bliver min udvalg af hoteller begrænset meget.. Ved så ikke om når de skriver : ikke ryger, at der bare menes at man kan få et "ikke ryger værelse" , eller der menes med det er helt umuligt så at få et ryger værelse.. Men vil tage kontakt for at sikre mig der.. Sidst men ikke mindst så krav at der er en udendørs pool.. Beliggenhed betyder også en del.. Ville være rart man bare kunne spadsere ud til det sjove.. På anden side ligger det længere væk end gå afstand, så kan man ligeså godt vælge en længere afstand, da priserne på hotellerne falder der. Jeg er fra flere blevet anbefalet fra flere , bare at bestille hotel et par dage, og så købe dernede, da man sikkert kan få dem til en god pris.. Nu hvor det er lavsæson jeg skal derned så sikkert også større chance for at hotellerne vil dumpe deres priser jo tættere de kommer på udsalgsdag.. Men når jeg ikke kender området, så ikke noget jeg tør løbe an på.. Og derudover så får man helt sikkert også en god rabat dels ved at bestille tidligt som her, og dels en stor rabat ved at købe mange dage på samme hotel.. Ulempen er at man så ikke rigtigt kan fortryde, hvis man opdager det er et skodsted -til gengæld ville ulempen at vente med at købe til man kom derned, at man skulle styrte rundt til en masse hoteller og risikere at det var meget dyrere end man kan få dem til nu ved at bestille i god tid. Så som uerfaren i Pattaya vælger jeg det sikre..
  10. Tæt på bestilling af billetter.. Vil dog lige sikre mig at få den bedste periode, af valget mellem April,Maj eller Juni... Det er lavsæson og vist meget varmt der, og regntid der omkring Maj.. Men for mit vedkommende så skal det være 14 dage indenfor den periode.. Så bare hvad der bedst ? hvis der da er forskel.. Derudover spørgsmål vedr hoteller... Er det et must med pool nu når der er så varmt i den periode ?.. Hvad plejer i at vælge når i tager hoteller ? -med eller uden pool ? Jeg vil som tidligere nævnt sætte et lav budget, men man kan virkeligt få meget for pengene her.. Og faktisk finde mange fine hoteller til lav pris hvor der er pool.. Anbefaler i at man får et med en ? Selv nu ikke specielt badedyr, men kan tænke mig det måske var meget rart at kunne køle sig indimellem sex´en
  11. Super tak for oplysning Forsøger lige at undersøge om det er nødvendigt... Og med hensyn til rejseforsikring der helt sikkert være sikker på jeg har en
  12. Okay Overvejer også stærkt at bestille nu.. Lidt i tvivl om hvilken periode.. Du skriver du plejer at tage afsted der omkring sidst i maj og hjem først i Juni.. Er der en speciel grund til det ? -mener grundet der du har ferie, eller fordi den periode er bedre end feks April dernede ? Hvad jeg har læst til mig så være meget varmt der... Men jeg rejser også i den periode.. Bare i tvivl om det skal være April , Maj eller Juni..
  13. Ha ha sådan tænker jeg også Lukker altid siden ned bagefter, og lader den ikke bare stå åben, da bange for de tolker det som en der er ved at bestille og netop der finder på at hæve pris sidenhen. Var lige indenfor dog og kigge.. Er masser af ledige stadige.. Med direkte afgang.. Man skal så betale ca 2x250,- for bagage udover prisen. Og vil man have bagage, mad og reservation på plads så i alt regne med 500 kr ekstra på billet. Maden den kan rende mig.. Hært fra en at det er skod.. Undværer heller eller tager selv noget spiseligt med. Men hvordan skal det der forstås med reservation ? -nogle der ved det ? Er det sådan at man risikere at de har overbooket flyet og pludselig ikke kan komme med planlagte afgang ? Hvis ingen svar -så må jeg lige ringe til deres kundeservice i morgen.. For en vigtig detalje
  14. Nemlig lige mine ord Med smilet og respekt så når man langt.. Og dernede bliver man formodenligt aldrig desperat med alle de piger
  15. Kiggede inde hos thai Airways og pt har de kun en rejse til 5500,- og er kun 11 marts... Måske med bagage men stadig 2000 dyrere
  16. Anbefales det at man tager nogle vaccinationer når man tager til Thailand ? Vedrørende forsikringer, der vil jeg forhøre mig hos mit forsikringsselskab og bank og høre om min indbo forsikring/hævekort dækker -ellers få tegnet en.
  17. Tak for de mange oplysninger tårn !! Vedr. billetter, så netop været inde og kigge igen, da bange for de billige forsvinder.. Men sikker på du så rigtigt med hensyn til mellemlandinger ?.. De afgange jeg har tjekket, der var det direkte fra København.. Og var massevis af de afgange til en samlet pris lige under 3000 kr.. Man kan næsten frit vælge hvilke uger man vil afsted og hjem fra maj måned til juni hvorefter priserne begynder af stige med ca 500 kr.. Undersøgte hvad det kostede i bagage og hvad jeg kunne læse mig frem til ca lige over 530 kr i alt for begge afgange. Mener den afgang jeg kiggede på der var det afgang om eftermiddagen -og kunne det passe de var dernede omkring 07 morgen thaitid ? Men vil helt sikkert undersøge Thai Airways !! Ja glæder mig sku også nu Været lidt i tvivl om jeg skulle, men nu bestemt mig.. Vil dog da der stadig er masser af afgangstider med de der billetter til 3000,. + 500 til bagage, - stadig lige tjekke helt op og se hvor jeg køber fly billetter og helt præcist bestemmer mig for afrejsedag
  18. Jeg kan end ikke kopiere linket.. Ved ikke hvordan man kan gøre det... Okay godt forstå dine valg når du bare er der 3 dage ad gangen.. Dog har jeg ikke trang til 3 gange pr dag mere.. dvs fint hvis jeg kunne men er vel 10 år siden jeg havde den power 2 gange er mere end rigeligt og sikker på når jeg er der 14 dage så nogle dage jeg måske helt springer over.. Men vil selvfølgelig have budget til hvis jeg har lyst Ja meget forskel i de angivne priser.. Havde som sagt også en kammerat der netop var hjemvendt fra det ellers dyre Phuket og han kunne også fortælle om meget lave priser... Tror bare man skal forholde sig sådan, at har man ikke tid eller bare går på de traditionelle turist steder, så forvente priser af den højtangivne art... Mens modsat finder man de mere lokale steder eller benytter freelance piger, så virkelig gøre et kup Men kan være jeg bliver klogere men forholder mig bare til den logik der jo også hersker i Danmark og feks Polen.. Hvor man nødvendigvis sagtens kan komme til at betale kassen for skod piger hvor de virkeligt har et stort rykind og dermed mere ligeglade, kontra amatør pigerne eller enkelte klinikker der virkeligt satser på kvalitet. Men andre må meget gerne dele deres erfaringer med hvor de mener pris niveauet ligger.
  19. Super !!! -det er sådanne priser der virkeligt lokker en til at tage dertil Det jeg så nok vil hovedsagligt gå efter. Ja for det med at betale mange penge et fint sted er bestemt ikke ensbetydende med bedre kvalitet.. Udover de har omkostninger til adresse og fine lokaler, så benytter de så nok af at en del turister er dernede med konen, og der har de kunder kun mulighed for sådan et sted.. Og derfor let skrue prisen op.
  20. Tak for de mange oplysninger. Linket kan jeg desværre ikke åbne.. Ved ikke om det er min pc, men prøver i morgen. Ja nikker genkendende til din beskrivelse af de ekstra udgifter der hurtigt følger med.. Undrede mig også hvorfor der ingen pris stod der under Norwegian.. Vedr. priser i Bangkok, så undrer det mig også efter at have læst nogle beretninger herinde at de betalte mere.. Tænkte det måske var nogle kvali piger, eller fra et sted hvor faciliteter var i top, og måske derfor priserne var højere.. Nu er det efter min mening meget objektivt hvad der er kvali piger.. Man har hver sin smag.. Derfor jeg også nyder at gå lang tid før jeg finder lige den pige jeg vil have en nat fesk.. Og der kan man se fordele ved at vælge freelance.. Syntes i hvert fald det lyder tiltalende.. Der mere uforpligtet kigge på mange, og snakke pris ind kort med dem man finder interesante.. Og er prisen høj eller hun afslører en hæs mandestemme ha ha skynde sig videre Hvad jeg har læst mig til så skulle det være en del billigere i Pattaya.. Det håber jeg på, og kan helt sikkert være medvirkende årsag til jeg vælger langt de fleste af mine 14 dage der.. Jeg er ikke nærig, men vil på den anden side heller ikke betale mere, hvis jeg kan få det billigere andre steder.. Men alt med et gran salt.. Vil selvfølgelig have et bredt udvalg så jeg kan finde en pige jeg finder mest tiltrækkende.. Så tror planlægningen går på, 2 dage i Bangkok.. -der selvfølgelig opsøger alt hvad jeg har energi til og ellers også besøge nogle storby centre.. Det skulle der virkelig være meget af i Bangkok.. Og så tage til Pattaya.. Hvad jeg tror der ville være min interesse, så var det at satse på long time -mest fra freelance piger -og så sikre jeg har et godnatknald og et morgen knald.. Meget mere forlanger jeg ikke -eller kan holde til Holder jeg mig til det, så burde det ikke koste alverden pr dag. Og så ellers nyde den der jagt med at finde den rigtige til hver aften... Det nyder jeg virkelig.. Og så længe det står på , så koster det jo ikke noget Jeg er pt arbejdsløs og kan ikke tillade mig at bruge mere end ca 1000,- pr dag.. Hvor der så også skal være til mad og hotel.. Hotel der er jeg dog ikke særlig krævende.. Håber jeg kan holde det budget.. Ved godt det hurtigt løber op med diverse ting.. Men det jeg vil forsøge.. Jeg har selvfølgelig reserve på kontoen, men kan ikke tillade mig at bruge dem.. Skal være lidt, eller vil jeg ikke syntes jeg kan forsvare at tage på sådan en tur nu.. Men burde man ikke også kunne få longtime for ca 750 kr / 4000 baht hos freelance piger i Pattaya ? På den anden side hvis prisen for shortime er ca 2000 baht i Bangkok, så burde den ikke være højere i Pattaya, -og slet ikke hvis det er hos freelance piger.. Faktisk lyder et budget på 2 x 2000 baht meget tiltalende for mig, da man får sengen for sig selv -og mulighed for at "jagte" en ny til morgenknaldet.. Som i øvrigt er helt fint hvis det først bliver om eftermiddagen.. Og nogle dage så sikker på jeg ikke orker at holde den her plan med 2 knald pr dag.. Men selvfølgelig skal jeg have budgetteret til det..
  21. Nemlig som jeg også havde tænkt.. At det var for ens egen sikkerhed. Vedr. om at skamme sig over at komme med en ny pige : så nej jeg tror også jeg vil være rimelig kold dernede I Polen feks der måske haft sværere på nogle mindre hoteller med reception lige ved indgang og hvor man har hyggesnakket med ejeren først osv ha ha hvor de så ser der ofte kommer besøg hos mig bagefter.. Der følt mig lidt klemt men dernede tror jeg nu jeg er ligeglad. Jeg har endnu ikke bestilt billetter men når jeg får gjort det, så bliver det nok først en tur omkring maj måned.. Men ellers nogle steder der serverer dansk mad så må I meget gerne anbefale dem Jeg er frygtelig kræsen, og meget glad for feks flæskesteg, så er der nogle steder med danske ejere, så meget gerne vide det så jeg ikke helt går sukkerkold dernede uden mad
  22. Ja nemlig også sådan jeg havde tænkt mig For hvis nu der et sted var skod , så bedre at kunne flytte hurtigt. Vedr. de store hoteller, så via booking.com svært at se hvilke der er store Måtte så Google da jeg ikke vidste om Yaba var et hotel eller hvad ha ha Men ser det så er en form for methamfetamin eller bare almindelig amfetamin men Yaba må så være deres slangudtryk ligesom vi feks siger sne Ved så ikke hvor udbredt det er der, men bare læst det var virkeligt et kedeligt sted at blive taget med stoffer -om de så var nok så milde som hash feks så er lovgivningen der meget hård..
  23. Endnu et godt link og alt man kan have godt af at vide hvis man skal til Thailand. -hvis andre der som mig skal på deres jomfrutur. http://rejse-til-thailand.dk/shopping-i-bangkok I øvrigt kigger man fesk på hotel.com -så jo oceaner af hoteller hvor de faktisk ser rimelige ud helt nede fra en dagspris af 100 kroner. -af råd så fået det er en god ide at bestille dobbelt værelse.. Priserne er næsten ens, og man kan så slippe for at betale beløb til hotellet for at få en med op hver nat. Dvs så melder der sig et spørgsmål fra min side.. Et af rådende er nemlig også at altid få pigen indtjekket med pas på hotellet.. Ikke at det er en garanti, men en sikkerhed for en selv. Men her så spørgmålet.. Hvis man ved booking hote med dobbeltværelse og skriver hr og fru.. - skal man så pigen stadig vise pas før hun går med op ? -og hvis ja, slipper man så for betaling der til hotellet ? Derudover hvad er ca prisen hvis man skal betale hotellet for at tage en pige med op ?
  24. Hej Ravnen og tak for råd -det får jeg også noteret.. Jeg er heller ikke meget til det der drikkeri.. På ingen måder alholdsmand, -ryger som en skorsten og prøvet vel alt he he men er sku mere til en ægte kølig Coca cola end sprut.. -og amf i hvert fald ikke noget man skal tage der har jeg læst mig til Så for eget vedkommende vil jeg nok koncentrere mig om Beach Road
  25. Fandt så også det her link. http://www.pattayacity.dk/index.htm For andre der ligesom mig er grønne i forhold til Thailand, så god info man kan finde der.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.