Gå til indhold

Billede

Alicia - Flensborg

• Venligst log ind for at besvare
5 svar på dette emne

#1 Lange

Lange

Advanced Member

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 293 Beskeder:

Skrevet 17 april 2012 - 18:54

Så gik turen atter engang til Flensborg og jeg havde i dag lyst til at prøve en ny pige. Jeg har gode erfaringer med Engelsburgs piger og havde udvalgt Alicia - en rigtig sød polsk pige sidst i tyverne.

Jeg foretrækker at have god tid og bookede en time inkl. fransk natur til 150 euro. Alicia er som man kan se på billederne en køn slank mørkhåret pige vel omkring 170 cm høj. Hun har små men faste bryster og en god røv. Hun taler rigtig glimrende tysk og er sød og imødekommende.

Det er altid lidt specielt den første gang med en ny pige og man skal lige bruge lidt tid på at lære hinanden at kende. Hun er dejlig berøringsvenlig og jeg får også nogen dejlige kys uden det dog er direkte tungekys. Hendes franske er lidt forsigt men stadig en nydelse. Hendes fisse er dejlig glat og smagsneutral og hun virker til at nyde at blive slikket, men orgasme bliver det desværre ikke til.

Alicia er fint medlevende i flere forskellige stillinger. Hun slutter af med en kombination af hånden og munden.

Engelsburgs steder er som altid ganske fine. Man får tilbudt noget at drikke og mulighed for bad både før og efter sex. Alt i alt var Alicia en oplevelse lidt over middel. Hun skal besøges igen når hun vender tilbage om en måneds tid. Hun når dog ikke helt op på siden af Jessica og Vivian som er mine to favoritter i Flensborg.

Træt af reklamer? Opret dig gratis her og slip for reklamerne.

#2 olemadsen

olemadsen

Advanced Member

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 504 Beskeder:

Skrevet 17 april 2012 - 19:06

Hej Lange

Lækkert at en ny pige kan være så god en oplevelse, vi deler så absolut favoritter i FL, men lidt nyt fra tid til anden er også rart. Tak for en god anmeldelse.

#3 guka

guka

Advanced Member

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 114 Beskeder:

Skrevet 17 april 2012 - 20:39

Tak for fin beskrivelse. Hvordan er hendes ansigt?

#4 Lange

Lange

Advanced Member

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 293 Beskeder:

Skrevet 17 april 2012 - 20:42

Jeg synes hendes ansigt er kønt. Hendes hår er osse rigtig flot.

#5 guka

guka

Advanced Member

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 114 Beskeder:

Skrevet 17 april 2012 - 21:42

Tak for det :)

#6 sjovert

sjovert

Newbie

• Medlemmer
  • Pip
  • 2 Beskeder:

Skrevet 17 februar 2013 - 23:21

Så er Alicia tibage... fantastisk pige, prøv at bestille Lingam massage, FN og AV, det spiller :roll:

0 bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere