Hop til indhold
Elsker Piger

Et par ting der ikke virker i Firefox

Recommended Posts

Der er et par ting, som ikke fungere for mig når jeg bruger Firefox.

 

For det første, når jeg skriver indlæg og pm'er, så virker smiley funktionen ikke ordentligt. Jeg kan sagtens få smiley listen frem forneden, men når jeg trykker på pilen ude til højre for at få vist flere smileys sker der intet.

 

Nummer to er like tingen. Hvis jeg vil se listen over hvem der har liket, springer Firefox bar op til toppen af siden.

 

Jeg vil tro, at det måske er en eller anden opsætning jeg skal ændre i Firefox. Men jeg ved så ikke hvilken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan prøve og gå ind under "Funktioner" - "Tilføjelser" se under fanbladet "Udvidelser" i Firefox,-  for at se om du evt. sat noget til at blockere.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lyder mystisk.. De omtalte problemer opstår ikke i min firefox.

Prøv evt. at opdatere til seneste version.

Det kan også være, at du har spyware/virus på din computer, så jeg vil anbefale dig at installere et anti-spyware/virus program.

Selv bruger jeg bitdefender, som er det bedste på markedet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er meget mystisk. Min Firefox er opdateret til seneste version.

 

Har også bitdefender installeret, så er ret sikker på at jeg ikke har noget spyware.

 

Det er ogå kun i Firefox disse ting ikke virker, I både Chrome og IE virker de fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan du gøre noget andet, og det er at slette dit Firefox helt fra computeren. Når du har gjort dette installere du det igen fra Mozilla's hjemmeside.

 

 

Du kan også prøve at "Genstarte Firefox med "tilføjelser deaktiveret" under menuen Hjælp. Huske du også en gang imellem at "Slette Historik".

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er et par ting, som ikke fungere for mig når jeg bruger Firefox.

 

For det første, når jeg skriver indlæg og pm'er, så virker smiley funktionen ikke ordentligt. Jeg kan sagtens få smiley listen frem forneden, men når jeg trykker på pilen ude til højre for at få vist flere smileys sker der intet.

 

Nummer to er like tingen. Hvis jeg vil se listen over hvem der har liket, springer Firefox bar op til toppen af siden.

 

Jeg vil tro, at det måske er en eller anden opsætning jeg skal ændre i Firefox. Men jeg ved så ikke hvilken.

 

Jeg bruger Firefox og har ikke de problemer du beskriver, så jeg tror det er noget i din opsætning af Firefox...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...