Elsker Piger 187 Skrevet 26. Januar, 2015 Der er et par ting, som ikke fungere for mig når jeg bruger Firefox. For det første, når jeg skriver indlæg og pm'er, så virker smiley funktionen ikke ordentligt. Jeg kan sagtens få smiley listen frem forneden, men når jeg trykker på pilen ude til højre for at få vist flere smileys sker der intet. Nummer to er like tingen. Hvis jeg vil se listen over hvem der har liket, springer Firefox bar op til toppen af siden. Jeg vil tro, at det måske er en eller anden opsætning jeg skal ændre i Firefox. Men jeg ved så ikke hvilken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 26. Januar, 2015 Du kan prøve og gå ind under "Funktioner" - "Tilføjelser" se under fanbladet "Udvidelser" i Firefox,- for at se om du evt. sat noget til at blockere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Januar, 2015 Du kunne også bruge Chrome Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elsker Piger 187 Skrevet 26. Januar, 2015 Har nu prøvet at gøre som asspassion foreslog. Kan ikke se der skulle være noget der er slået fra. Til titman, er fuldt tilfreds med Firefox tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Januar, 2015 Lyder mystisk.. De omtalte problemer opstår ikke i min firefox. Prøv evt. at opdatere til seneste version. Det kan også være, at du har spyware/virus på din computer, så jeg vil anbefale dig at installere et anti-spyware/virus program. Selv bruger jeg bitdefender, som er det bedste på markedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elsker Piger 187 Skrevet 26. Januar, 2015 Ja det er meget mystisk. Min Firefox er opdateret til seneste version. Har også bitdefender installeret, så er ret sikker på at jeg ikke har noget spyware. Det er ogå kun i Firefox disse ting ikke virker, I både Chrome og IE virker de fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 26. Januar, 2015 (edited) Så kan du gøre noget andet, og det er at slette dit Firefox helt fra computeren. Når du har gjort dette installere du det igen fra Mozilla's hjemmeside. Du kan også prøve at "Genstarte Firefox med "tilføjelser deaktiveret" under menuen Hjælp. Huske du også en gang imellem at "Slette Historik". Redigeret 26. Januar, 2015 af asspassion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 26. Januar, 2015 Der er et par ting, som ikke fungere for mig når jeg bruger Firefox. For det første, når jeg skriver indlæg og pm'er, så virker smiley funktionen ikke ordentligt. Jeg kan sagtens få smiley listen frem forneden, men når jeg trykker på pilen ude til højre for at få vist flere smileys sker der intet. Nummer to er like tingen. Hvis jeg vil se listen over hvem der har liket, springer Firefox bar op til toppen af siden. Jeg vil tro, at det måske er en eller anden opsætning jeg skal ændre i Firefox. Men jeg ved så ikke hvilken. Jeg bruger Firefox og har ikke de problemer du beskriver, så jeg tror det er noget i din opsætning af Firefox... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elsker Piger 187 Skrevet 26. Januar, 2015 Jeg har nu prøvet at "Genstarte Firefox med "tilføjelser deaktiveret". Virkede desværre ikke. Til Ratata, det tænker jeg også. Nå der er nok ikke andet at gøre en at prøve og afinstallere og derefter geninstallere Firefox. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Januar, 2015 Fik du løst dit problem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elsker Piger 187 Skrevet 27. Januar, 2015 Fik du løst dit problem ? Nej, desværre ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg