Hop til indhold
Proxy

Reeperbahn Hamburg

Recommended Posts

Hejsa

 

Vi er nogle gutter der skal på tur til Hamborg. Der plejer at være et par stykker af os (singler) der gerne vil slutte aftenen af med et knald når vi er afsted.

Eftersom jeg ikke kommer til Hamborg så tit og kun har 1 erfaring dernede (Harmony) vil jeg høre om der er nogen der kan anbefale et sted på eller tæt ved Reeperbahn (hvor vi smutter i byen) som ikke flår dig for penge for hver eneste ydelse. Kort sagt hvor er chancen størst for en god oplevelse !? :)

 

Håber på lidt input..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs denne anmeldelse :)

 

Geiz Club - Hamburg m.m.

Startet af MadDogAarhus, sep 21 2014 19:09

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

------------------

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Ja, start der - eller endnu bedre hos Fantasy Girls, FKK Atmos, Harmony mv. - inden i bevæger jer ind på Reeperbahn, Herbertstrasse og div. Laufhäusern.

 

NB. på Geiz Club, må man ikke sætte sig ned til pigerne - sofaen er forbeholdt pigerne - men ellers et meget reelt sted uden alt for megen optrækkeri. Men har I tiden, vil jeg dog ubetinget anbefale en FKK-club eller Fantasy - afhængig af pengepung.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sct. Georg bag Hovedbanegården er et kvarter á la Vesterbro for år tilbage.

 

Der er mange små listige værtshuse, hvor prostitutionen stortrives, efter at det er blevet forbudt at udøve gadeprostitution i kvarteret,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...