Hop til indhold
Seductiongirls

Sex / Juleparty hos Seductiongirls den 27/11 kl 17 til 21.. Tør du ?

Recommended Posts

KÆRE ALLE.

 

SÅ ER VI KLAR IGEN TIL AT ÅBNE OP FOR GODTEPOSEN I FORM AF ET BRAGENDE JULE / SEXPARTY, HVOR VI TAGER IMOD MED SPREDTE BEN, ÅBNE ARME OG SPRØJTENDE SAFTER FRA VORES VIRILE GÆSTER.

4 FRÆKKE NISSEPIGER / SEXKILLINGER VIL SERVICERE DIG MED SEX A:LIBITUM OG DER VIL SOM ALTID BLIVE DISKET OP MED LÆKKER HJEMMELAVET JULEBUFFET.

 

FORRET: DIV JULE DELIKATESSER.

 

HOVEDRET: FLÆSKESTEG, MORMORS FRIKADELLER, LUN LEVERPOSTEJ MED BACON OG CHAMPIGON, FRISKBAGT BRØD OG DIV TILBEHØR.

 

DESSERT: RIS A LA MANDE ( DER VIL VÆRE MANDEL GAVE TIL VINDEREN )

 

DER ER OGSÅ MASSER AF KILDEVAND, SODAVAND, RØDVIN, HVIDVIN OG ROSEVIN.

 

DU VIL OPLEVE LESBISK SHOW, DILDO SHOW, STRIPSTEASE, SPRØJTEORGASMER OG MEGET ANDET. 

GLÆD DIG, FOR PIGERNE ER SÅ KLAR  :wink:  

SEDUCTION TØR, HVOR ANDRE SAMLER BENENE  :-P

 

PRISEN VIL VÆRE 2600 KR FOR 4 TIMER OG TILMELDING KAN SKE PÅ TLF 36727360.

?DEPOSITUM PÅ 1300 KR FORUDBETALES SENEST MANDAG DEN 24 NOVEMBER ENTEN PERSONLIGT I HUSET ELLER PÅ BANK KONTO (HUSK AT MEDBRING KVITTERING ) OG VI TAGER FORBEHOLD FOR AFLYSNING OG ÆNDRINGER.

DATO ER TORSDAG 27 / 11 KL 17 - 21.

 

GUDINDERNE ER: ANNA - SIANNA - KIMMIE OG MILLE  :)

 

OBS. DETTE ER ÅRET SIDSTE, MEN OGSÅ BRANCHENS BEDSTE PARTY, SÅ SKYND DIG AT FÅ EN AF DE EFTERTRAGTET PLADSER.

 

YOU DON`T WANNA MISS THIS  B)

http://seductiongirls.dk/juleparty/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange "plejer" der, at deltage i sådan et her arrangement? Og hvad "plejer" aldersgruppen at være cirka?

I skriver også, at det varer i 4 timer, men går ud fra at middagen er inkl i de 4 timer? Hvor mange timers sjov og spas er der så?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne være festlig hvis i tage lidt billeder, og bruger dem på jeres webside om hvordan festen har forløbet kh. Makild

 

Vi tager ikke billeder denne aften, ønsker man har få frække billeder på nethinden, så må man deltage  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange "plejer" der, at deltage i sådan et her arrangement? Og hvad "plejer" aldersgruppen at være cirka?

I skriver også, at det varer i 4 timer, men går ud fra at middagen er inkl i de 4 timer? Hvor mange timers sjov og spas er der så?

Hejsa Banditten..

 

Du kan søge på vores parties herinde og læse om folk anmeldelser.

 

Der er sat et maks på 18-20 stykker, bliver der flere, kaldes en ekstra pige ind.

Pt er vi oppe på 16 deltager nu.

Aldersgruppen er fra ca 30 år og opefter, flere er faste deltagere og Svenskere.

 

Vi holder spisepause ved maden og ellers giver i den bare gas, der kommer ikke til at mangle noget, heller ikke på tiden eller sex  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Banditten det er jo 4 timer og med mad  minus en time, så er der 3 timer  = 180 minutter pr. 5 mænd ca. 36 minutter pr. mand. i de 36 minutter er der 4 kvinder, man kan skifte imellem hvis du er ledig :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Banditten det er jo 4 timer og med mad  minus en time, så er der 3 timer  = 180 minutter pr. 5 mænd ca. 36 minutter pr. mand. i de 36 minutter er der 4 kvinder, man kan skifte imellem hvis du er ledig :smile:

 

4 timer - 1 times spisning = 3 timer = 180 minutter

20 mænd i 180 minutter = 9 minutter pr. mand.

4 kvinder i 9 minutter = 2 minutter og 15 sekunder pr. GP pr. mand :)

 

Deltagerne får altså (matematisk set) 2 min. og 15 sek. pr. pige pr. mand ;)

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

4 timer - 1 times spisning = 3 timer = 180 minutter

20 mænd i 180 minutter = 9 minutter pr. mand.

4 kvinder i 9 minutter = 2 minutter og 15 sekunder pr. GP pr. mand :)

 

Deltagerne får altså (matematisk set) 2 min. og 15 sek. pr. pige pr. mand ;)

 

Det var dog trist at sætte sådan et regnstykke op til et fantastisk arrangement, hvor folk går op i at have en super aften med dejlige piger og lækkert mad..

 

Og sex er der aldrig nogen der har manglet på denne aften, du kunne jo prøve fremfor at lave dette til en gætteleg / regnstykke i stedet  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var dog trist at sætte sådan et regnstykke op til et fantastisk arrangement, hvor folk går op i at have en super aften med dejlige piger og lækkert mad..

 

Og sex er der aldrig nogen der har manglet på denne aften, du kunne jo prøve fremfor at lave dette til en gætteleg / regnstykke i stedet  :-P

 

Der var nu ikke noget negativt ment ved regnestykket. Det var blot, så folk kunne se, hvor meget tid de (matematisk set) får til arrangementet.

Hvis I afholder et arrangement med færre deltagere og den samme pris (ikke højere pga. et lavere deltagerantal), og har I piger med, der falder i min smag, så kan det godt være, jeg er interesseret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

4 timer - 1 times spisning = 3 timer = 180 minutter

20 mænd i 180 minutter = 9 minutter pr. mand.

4 kvinder i 9 minutter = 2 minutter og 15 sekunder pr. GP pr. mand :)

Deltagerne får altså (matematisk set) 2 min. og 15 sek. pr. pige pr. mand ;)

Du skal vist have læst lidt op på matematikken :-)

Hvordan kan det at der er 4 kvinder give endnu mindre tid?

Du skal gange minutterne med de 4 kvinder, de er der jo på samme tid. 9 min gange 4 = 36 min. Og noget af tiden serviceres 2 eller flere mænd på samme tid, så det nok mere nærmer sig en time. Så med en times sex og julemad så er det vel ikke så skidt endda :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skal vist have læst lidt op på matematikken :smile:

Hvordan kan det at der er 4 kvinder give endnu mindre tid?

Du skal gange minutterne med de 4 kvinder, de er der jo på samme tid. 9 min gange 4 = 36 min. Og noget af tiden serviceres 2 eller flere mænd på samme tid, så det nok mere nærmer sig en time. Så med en times sex og julemad så er det vel ikke så skidt endda :smile:

 

Mit regnestykke er 100% korrekt.

Hver mand har (matematisk set) 9 minutter i alt til alle 4 GPer.

Når vi fordeler de 9 minutter ud på de fire GPer, får vi 2 minutter og 15 sekunders tid til hver GP.

Nogle kan måske have sex med 4 kvinder samtidigt, og dermed kan man selvfølgelig (matematisk set) have sex i 9 minutter i træk :)

Og nej, jeg skal ikke gange 9 med 4.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit regnestykke er 100% korrekt.

Hver mand har (matematisk set) 9 minutter i alt til alle 4 GPer.

Når vi fordeler de 9 minutter ud på de fire GPer, får vi 2 minutter og 15 sekunders tid til hver GP.

Nogle kan måske have sex med 4 kvinder samtidigt, og dermed kan man selvfølgelig (matematisk set) have sex i 9 minutter i træk :)

Og nej, jeg skal ikke gange 9 med 4.

 

Øhhhhh, vi står altså ikke i kø og venter på at hver mand har sine 2 minutter og 15 sekunder med hver pige før den næste går i gang :-)

 

Prøv regnestykket således:

Hvis vi holder fast i at der er spisepause i 1 time, så er der ialt 3 timers leg = 180 minutter. Og hvis så hver pige går i hvert sit eget rum, og hvis mændene fordeles lige, så må vi vel kunne blive enige om at hun tager 5 mænd med sig i de 3 timer.

 

Hvis ingen bytter rundt, og de kun er 1 hos pigen af gangen, så har hver mand en femtedel af de 180 minutter, og da 180 divideret med 5 er 36, så må der vel være 36 min. alene med pigen for hver mand, det kan du vel ikke være uenig I.

 

Men nu fungerer gangbang slet ikke sådan, der er ofte mere end een om pigen af gangen (fordør og bagdør, eller front og bag osv), og det giver jo kun mere samlet tid til hver enkelt mand. Og min erfaring er, at der altid er nogen som kun har et enkelt skud i bøssen, så jeg har prøvet at have mere end 2 aktive timer hos pigerne, og været noget øm og brugt dagen efter :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øhhhhh, vi står altså ikke i kø og venter på at hver mand har sine 2 minutter og 15 sekunder med hver pige før den næste går i gang :smile:

 

Prøv regnestykket således:

Hvis vi holder fast i at der er spisepause i 1 time, så er der ialt 3 timers leg = 180 minutter. Og hvis så hver pige går i hvert sit eget rum, og hvis mændene fordeles lige, så må vi vel kunne blive enige om at hun tager 5 mænd med sig i de 3 timer.

 

Hvis ingen bytter rundt, og de kun er 1 hos pigen af gangen, så har hver mand en femtedel af de 180 minutter, og da 180 divideret med 5 er 36, så må der vel være 36 min. alene med pigen for hver mand, det kan du vel ikke være uenig I.

 

Men nu fungerer gangbang slet ikke sådan, der er ofte mere end een om pigen af gangen (fordør og bagdør, eller front og bag osv), og det giver jo kun mere samlet tid til hver enkelt mand. Og min erfaring er, at der altid er nogen som kun har et enkelt skud i bøssen, så jeg har prøvet at have mere end 2 aktive timer hos pigerne, og været noget øm og brugt dagen efter :smile:

 

Du er helt forkert på den(!), men du må PM mig, hvis du vil tage den yderligere, da jeg ikke vil ødelægge tråden for TS.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er helt forkert på den(!), men du må PM mig, hvis du vil tage den yderligere, da jeg ikke vil ødelægge tråden for TS

Det er da til at forstå du vil have den i PM. Du skal tydeligvis have skolepengene tilbage. I hvert fald for matematiktimerne.

 

Der er 4 GP'er, som hver har 180 minutter. I alt 720 minutter.

720 minutter delt med 20 mænd = 36 minutter pr. mand.

Vi kan også dele den op i kvarter. Efter 3 kvarter(45 minutter), har alle mænd haft 9 minutter med en GP.

4 gange 45 minutter = 180. Så har alle mænd haft 9 minutter med hver af de 4 GP'er.

 

Nå, men så snorlige foregår det ikke, men en udregning der foregiver at der er ca 18 gange så lidt tid som der reelt er, må dementeres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Mr. Ness, så må det vist være uddebateret :-)

 

Glæder mig nu meget, og er ret sikker på at det ender med mere end 36 minutter ialt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er da til at forstå du vil have den i PM. Du skal tydeligvis have skolepengene tilbage. I hvert fald for matematiktimerne.

 

Der er 4 GP'er, som hver har 180 minutter. I alt 720 minutter.

720 minutter delt med 20 mænd = 36 minutter pr. mand.

Vi kan også dele den op i kvarter. Efter 3 kvarter(45 minutter), har alle mænd haft 9 minutter med en GP.

4 gange 45 minutter = 180. Så har alle mænd haft 9 minutter med hver af de 4 GP'er.

 

Nå, men så snorlige foregår det ikke, men en udregning der foregiver at der er ca 18 gange så lidt tid som der reelt er, må dementeres.

Tak for de pæne ord - mange tak!

Du tager desværre fejl, men hvis du vil tage den i PM, så vi ikke forstyrrer tråden endnu mere, så skal du være velkommen :)

 

Tak Mr. Ness, så må det vist være uddebateret :smile:

 

Glæder mig nu meget, og er ret sikker på at det ender med mere end 36 minutter ialt.

 

På ingen måde - Vi kan tage den i PM, hvis du tør :)

Ja, praktisk set kan det sagtens ende med meget mere, men det var heller ikke det jeg skrev.

Du skal læse det jeg skriver, og ikke det du tror/vil have jeg skriver ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle gutter med al den useriøse snak. Har I nogensinde deltaget i et GB. Hvis I har, vil I vide at det hele handler og sex på alle ledder og kanter og de fleste af kvinderne kan tage "livet" af mere end en fyr af gangen. Jeg har deltaget i mange GB og oplevet en pige gøre mere end 12 mand total udmattede inden for 2 timer, hvor hun bare bad om flere mænd med stive pikke. Jeg kommer og jeg glæder mig vildt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej alle gutter med al den useriøse snak. Har I nogensinde deltaget i et GB. Hvis I har, vil I vide at det hele handler og sex på alle ledder og kanter og de fleste af kvinderne kan tage "livet" af mere end en fyr af gangen. Jeg har deltaget i mange GB og oplevet en pige gøre mere end 12 mand total udmattede inden for 2 timer, hvor hun bare bad om flere mænd med stive pikke. Jeg kommer og jeg glæder mig vildt

 

Jep, det har jeg og jeg taler stadigvæk om tiden set matematisk ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, det har jeg og jeg taler stadigvæk om tiden set matematisk ;)

 

 

PrinceCharming har du et horn i siden på Seduction Girls, siden du fortsætter dit flueknepperi om et sexparty, som du alligevel ikke vil deltage i?

 

Mvh

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

PrinceCharming har du et horn i siden på Seduction Girls, siden du fortsætter dit flueknepperi om et sexparty, som du alligevel ikke vil deltage i?

 

Mvh

:geek:

 

Det er nu ikke mig der fortsætter, men derimod er det dem der kommenterer på min udregning, der fortsætter, selvom jeg beder dem sende mig en PB.

Hvordan kan det være, du ikke sender mig en PB i stedet for at skrive i tråden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

4 timer - 1 times spisning = 3 timer = 180 minutter

20 mænd i 180 minutter = 9 minutter pr. mand.

4 kvinder i 9 minutter = 2 minutter og 15 sekunder pr. GP pr. mand :)

 

Deltagerne får altså (matematisk set) 2 min. og 15 sek. pr. pige pr. mand ;)

 

 

Jeg bliver simpelthen nød til at tage denne op i nærværende tråd. Denne tråd starter med en reklame for et gangbang-arrangement. På grundlag af dette, bliver der foretaget nogle matematiske beregninger, med et temmelig opsigtsvæggende resultat i forhold til det pågældende arrangement (på den negative måde). Jeg mener derfor, at det er ganske rimeligt, at en afklaring på hvad der er rigtigt og forkert i denne beregning i forhold til det pågældende arrangement, skal udredes i pågældende tråd, og ikke via PM, da dette jo netop kan have betydning for annoncørens annoceringsværdien i forhold til det pågældende arrangement.

 

Til selve beregningen, har jeg følgende:

 

PrinceCharming forudsætter, at hver deltager har 4 piger i 9 minutter FOR SIG SELV!

 

Men forudsætningen for et gangbang er, at én mand maksimalt har 1 pige for sig selv (reelt 2-4 deltager ad gangen pr. pige) ad gangen, og IKKE 4 piger for sig selv i 9 minutter.

 

Det kan godt være, at de matematiske beregninger er korrekte, men de implicitte forudsætninger for regnestykket er forkerte.

 

De andre beregninger her i tråden er mere korrekte, i forhold til den teoretiske alene-tid en deltager kan forvente. Dvs. 9 minutter med hver af de 4 piger, eller i alt 36 minutters alene-tid.

 

Men da forudsætningen for et gang-bang, netop ikke er alene-tid, men derimod fælles-tid hvor pigerne servicerer flere ad gangen, samt i det hele taget stemningen og hyggen til et gangbang, er det fuldkommen misvisende at lave sådanne beregninger.

 

 

Hvis man har fokus på alene-tiden med den enkelte pige, så skal man iøvrigt holde sig fra gangbangs, og derimod få sig en reel alene-tid på de almindelige vagter....

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan godt være, at de matematiske beregninger er korreke

 

Tak, det var bare det jeg ville vide og det eneste jeg har ytret mig om her i tråden :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...