Hop til indhold
21 cm

Fake i Herning

Recommended Posts

Var en smut i Herning i går, hvor jeg troede jeg skulle kneppe hende her https://annoncelight.dk/annonce/142746/ny-studenter-jomfru-i-Herning

Fik en adresse meget centralt i byen men da jeg kom frem, var der mange lejemål for studerende. Blev hentet ved døren og skulle gå forbi andre lejere. Hende der hentede mig kunne et meget dårligt engelsk og troede det var en telefonpige/veninde. Da vi kom til det lille hummer, var det hende jeg skulle kneppe. Talte med hende et minut, på gebrokkent engelsk, inden jeg gik igen.

1) Hun var grim og ikke hende på billederne.

2) Plus 5-10 år

3) Plus 15-20 kilo

 

Havde det været gratis havde jeg også takket nej.

 

Bare man dog kunne komme fakes til livs. Hvis vi nu alle gik igen når vi fandt ud af billederne var fakes, kunne det måske flytte noget på det. Nogle med løsnings forslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

kan man på få minutter finde billederne på nettet, så kan man sige at du selv intet gider for at komme fake til livs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wayfarer.

jeg havde ikke tænkt tanken i dette tilfælde da hun ser lidt bedre ud en gennemsnittet. Men gør det frem over hver gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

At man kan finde pigen på google, betyder ikke nødvendigvis at der er tale om fake. Et par gange har jeg kunnet finde billeder af piger på nettet, som f.eks har lavet film eller arbejdet på bordeller rundt omkring i verdenen, uden at der var tale om snyd. Men selvfølgelig er det med at være vågen:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

At man kan finde pigen på google, betyder ikke nødvendigvis at der er tale om fake. Et par gange har jeg kunnet finde billeder af piger på nettet, som f.eks har lavet film eller arbejdet på bordeller rundt omkring i verdenen, uden at der var tale om snyd. Men selvfølgelig er det med at være vågen:-)

 

 

jowjow.... men med 530 resultater på google er hun nok fake ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en smut i Herning i går, hvor jeg troede jeg skulle kneppe hende her https://annoncelight.dk/annonce/142746/ny-studenter-jomfru-i-Herning

Fik en adresse meget centralt i byen men da jeg kom frem, var der mange lejemål for studerende. Blev hentet ved døren og skulle gå forbi andre lejere. Hende der hentede mig kunne et meget dårligt engelsk og troede det var en telefonpige/veninde. Da vi kom til det lille hummer, var det hende jeg skulle kneppe. Talte med hende et minut, på gebrokkent engelsk, inden jeg gik igen.

1) Hun var grim og ikke hende på billederne.

2) Plus 5-10 år

3) Plus 15-20 kilo

 

Havde det været gratis havde jeg også takket nej.

 

Bare man dog kunne komme fakes til livs. Hvis vi nu alle gik igen når vi fandt ud af billederne var fakes, kunne det måske flytte noget på det. Nogle med løsnings forslag.

Måske det var hende her https://annoncelight.dk/annonce/141791/absolut-vaad-og-liderlig-lisa da de bruger samme mobil-nr på AL.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...