21 cm 105 Skrevet 29. Juli, 2014 Var en smut i Herning i går, hvor jeg troede jeg skulle kneppe hende her https://annoncelight.dk/annonce/142746/ny-studenter-jomfru-i-Herning Fik en adresse meget centralt i byen men da jeg kom frem, var der mange lejemål for studerende. Blev hentet ved døren og skulle gå forbi andre lejere. Hende der hentede mig kunne et meget dårligt engelsk og troede det var en telefonpige/veninde. Da vi kom til det lille hummer, var det hende jeg skulle kneppe. Talte med hende et minut, på gebrokkent engelsk, inden jeg gik igen. 1) Hun var grim og ikke hende på billederne. 2) Plus 5-10 år 3) Plus 15-20 kilo Havde det været gratis havde jeg også takket nej. Bare man dog kunne komme fakes til livs. Hvis vi nu alle gik igen når vi fandt ud af billederne var fakes, kunne det måske flytte noget på det. Nogle med løsnings forslag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 29. Juli, 2014 det første billede er også af kelly brook chek billeder på google Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kongen 122 Skrevet 29. Juli, 2014 506 resultater på Google, selvfølgelig fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 29. Juli, 2014 kan man på få minutter finde billederne på nettet, så kan man sige at du selv intet gider for at komme fake til livs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
21 cm 105 Skrevet 29. Juli, 2014 Wayfarer. jeg havde ikke tænkt tanken i dette tilfælde da hun ser lidt bedre ud en gennemsnittet. Men gør det frem over hver gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 329 Skrevet 29. Juli, 2014 At man kan finde pigen på google, betyder ikke nødvendigvis at der er tale om fake. Et par gange har jeg kunnet finde billeder af piger på nettet, som f.eks har lavet film eller arbejdet på bordeller rundt omkring i verdenen, uden at der var tale om snyd. Men selvfølgelig er det med at være vågen:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 29. Juli, 2014 At man kan finde pigen på google, betyder ikke nødvendigvis at der er tale om fake. Et par gange har jeg kunnet finde billeder af piger på nettet, som f.eks har lavet film eller arbejdet på bordeller rundt omkring i verdenen, uden at der var tale om snyd. Men selvfølgelig er det med at være vågen:-) jowjow.... men med 530 resultater på google er hun nok fake 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 30. Juli, 2014 Var en smut i Herning i går, hvor jeg troede jeg skulle kneppe hende her https://annoncelight.dk/annonce/142746/ny-studenter-jomfru-i-Herning Fik en adresse meget centralt i byen men da jeg kom frem, var der mange lejemål for studerende. Blev hentet ved døren og skulle gå forbi andre lejere. Hende der hentede mig kunne et meget dårligt engelsk og troede det var en telefonpige/veninde. Da vi kom til det lille hummer, var det hende jeg skulle kneppe. Talte med hende et minut, på gebrokkent engelsk, inden jeg gik igen. 1) Hun var grim og ikke hende på billederne. 2) Plus 5-10 år 3) Plus 15-20 kilo Havde det været gratis havde jeg også takket nej. Bare man dog kunne komme fakes til livs. Hvis vi nu alle gik igen når vi fandt ud af billederne var fakes, kunne det måske flytte noget på det. Nogle med løsnings forslag. Måske det var hende her https://annoncelight.dk/annonce/141791/absolut-vaad-og-liderlig-lisa da de bruger samme mobil-nr på AL. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg