Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle.

 

Nu er det jo ikke fordi Jasmin mangler lovprisninger, men jeg melder mig lige i koret alligevel.

 

Jeg har oprindelige spottet hende herinde, hvor jeg har skulket rundt i et års tid.

 

Da jeg aldrig havde prøvet fisting eller oplevet sprøjteorgasmer var kimen lagt (nysgerrighed er jo som bekendt roden til alt godt :)

 

Jeg skrev til hende i starten af ugen, og vi lavede en aftale idag. Jeg ankom på stedet og efter den tæt på obligatoriske mængde problemer med at lokalisere et privat sted, man aldrig har været før - så kom jeg ind til hende og kort efter var produktionsudstyret pakket ud af hylsteret (wink, wink....)

 

Jeg vælger ikke at skrive så meget om selve aktiviterne, men hvis man skulle beskrive Jasmin som et stykke legetøj i dag, så var hun en blanding mellem en hånd-dukke og en SuperSoaker... jeg er stadigvæk målløs.... (men med et ekstrabredt dumt grin)....

 

Jasmin er supersød, sjov, lattermild og interessant at tale med.  Hun er desuden en strålende lærerinde ud i disse teknikker - og det er åbenlyst at hendes forkælighed for at lege hånd-dukke/supersoaker ikke er professionelt påtaget reklame....

 

Så alt i alt en singulær imponerede oplevelse, selvom hun ikke kysser, hvilket under normale omstændigheder ellers er et krav for mig...

 

Jeg er sikker på at min indlæringsevne har været så hårdt påvirket af hendes dejlige væsen, og at jeg derfor bliver nødt til at have nogle hjælpelektioner i fremtiden... :)

 

/OJ

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@ Oraljoy.

Super beretning fra en, sikkert, udmarvende time med Jazz.

Du er virkelig læsværdig, så vil du ikke godt blive her, besøge nogle flere piger, og skrive om det? Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Aarhuselsker

Jeg skal prøve.

 

Jeg er ikke helt ny i faget som kunde til de professionelle kvinder, men har hidtil ikke skrevet om dem (mest fordi jeg synes det er privatsag)....

 

Jeg vil i fremtiden fra gang til gang afgøre om jeg skriver om mine besøg - udfra devisen, hvis du ikke har noget at skrive hjem om, så lad være...

 

Jeg har en enkelt pige i "posen" her fra KBH, som jeg kunne anmelde i dag, men det bliver først efter næste besøg.

Jeg har også skrevet dagbog om en frankfurt-tur (FKK Oase + FKK World) som sikkert kunne pudses af og puttes op her.. måske senere....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Oraljoy.

 

Meget lækker beretning, du her fremkommer med.  Kan godt lide dine betragtninger, din emperi overfor Jasmin. Og ikke mindst den ting du ikke kommer med (de grå sider) historier om hvad i to lavede. Se de billeder, kan jeg sagtens selv få  :-P

 

jasmin lyder som en ren nydelse, at være sammen med. Hun lyder oprigtig glad for de ting hun laver, og gør sine kunder glade og tilfredse. me like that. Nå ja hun er i den grad serviceminded.

 

Jeg vil da glæde mig, til flere indlæg fra din hånd OralJoy. 

 

Ha en fantastisk god fredag i det varme vejr.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for de meget fine ord om vores oplevelse idag... jeg kan kun tilslutte mig - det var en afsindig god oplevelse :) 

 

og du er helt sikkert en af de nemmeste elever jeg nogensinde har haft - de 3 håndklæder jeg lå på forslog som en skrædder i helvede så "SuperSoaker" er faktisk slet ikke noget dårligt term :) 

 

 

Jeg vil glæde mig meget til at byde dig velkommen igen... den mængde orgasmer af både den ene og den anden slags skulle jeg da være et skarn hvis jeg sagde nej tak til *gg*

 

smileyhug.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...