Hop til indhold

Recommended Posts

Fuck hvor er hun altså bare dejlig :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

 

Ja jeg måtte jo lige forbi og hilse på hende igen og det bliver ikke sidste gang, for den skønne tøs, hun drager mig, som en super magnet tiltrækker jern.

Dem af jer der kender hende, ved sikkert hvad jeg mener og dem af jer der ikke kender hende, kan jeg kun sige, se at få noget gjort ved det, for hun er en ener.

Jeg ville sgu ønske at der var flere af hendes slags, for så havde jeg beslaglagt en af dem, men det er der bare ikke.

Hendes humør og hendes sind, kan gøre selv den sureste stodder glad og smilende og jeg ville ønske at alle mænd, bare en gang i deres liv, får lov til at opleve en tøs som hende.

 

Hilsen Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck hvor er hun altså bare dejlig :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

 

Ja jeg måtte jo lige forbi og hilse på hende igen og det bliver ikke sidste gang, for den skønne tøs, hun drager mig, som en super magnet tiltrækker jern.

Dem af jer der kender hende, ved sikkert hvad jeg mener og dem af jer der ikke kender hende, kan jeg kun sige, se at få noget gjort ved det, for hun er en ener.

Jeg ville sgu ønske at der var flere af hendes slags, for så havde jeg beslaglagt en af dem, men det er der bare ikke.

Hendes humør og hendes sind, kan gøre selv den sureste stodder glad og smilende og jeg ville ønske at alle mænd, bare en gang i deres liv, får lov til at opleve en tøs som hende.

 

Hilsen Toddy

Lyder sku godt ;) Har du et link til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck hvor er hun altså bare dejlig :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

 

Ja jeg måtte jo lige forbi og hilse på hende igen og det bliver ikke sidste gang, for den skønne tøs, hun drager mig, som en super magnet tiltrækker jern.

Dem af jer der kender hende, ved sikkert hvad jeg mener og dem af jer der ikke kender hende, kan jeg kun sige, se at få noget gjort ved det, for hun er en ener.

Jeg ville sgu ønske at der var flere af hendes slags, for så havde jeg beslaglagt en af dem, men det er der bare ikke.

Hendes humør og hendes sind, kan gøre selv den sureste stodder glad og smilende og jeg ville ønske at alle mænd, bare en gang i deres liv, får lov til at opleve en tøs som hende.

 

Hilsen Toddy

 

Nu er din anmeldelse blevet brugt i en artikel om EroGuide i Information. http://www.information.dk/519411#kommentarer

 

Kæresteoplevelser

»Den skønne tøs drager mig, som en supermagnet tiltrækker jern. Hendes humør og hendes sind kan gøre selv den sureste stodder glad og smilende. Jeg ville ønske, at alle mænd bare en gang i deres liv får lov til at opleve en tøs som hende,« skriver Toddy om Jasmin ledsaget af en masse lyserøde hjerter.

Kæresteoplevelsen, også kaldet GFE for Girlfriend Experience, er et begreb som mændene ofte fremhæver, når de anmelder sexarbejdere som Jasmin. Udtrykket står i skærende kontrast til den kvindelede, visse brugere udtrykker på sitet.

 

Artiklen diskuteres her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo ikke Toddys skyld, at andre (mis)bruger hans anmeldelse.

 

Anne Rasmussen har før sit indlæg i tilknytning til artiklen helt åbenlyst støvsuget EG for negative indlæg, som hun systematisk fyrer af.

Hendes smudspresse giver således et helt fordrejet billede af EG-folket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

smiler håber at det er søde mig der få ros her. griner.

Naah... Hvis man nu kigger lidt på de to links længere oppe i tråden, så er der vidst ingen sammenligning... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det et forsøg på identitetstyveri? :D :D :D :D

 

Identitets-tyveri er et ret voldsomt ord at bruge i denne sammenhæng, da det giver associationer til en kriminel handling, hvor ofrerne for denne handling får misbrugt deres identitet af kriminelle, der opretter falske abonnementer, køber stort ind på nettet, etc. 

Nej, her er der mere tale om simpel: "Name squatting", som jeg ser det. Det er ikke ualmindeligt at GPer kopierer hinandens navne; måske for at lukrere på den goodwill, der ligger i navnet. Tag fx. et navn som "Sarah Gold." Jeg har observeret flere piger, som benytter sig af samme navn, dog med nogle små variationer. Har fornylig set en slank blondine, som var meget lys i huden, der kaldte sig: "Sara Gold" altså uden "h'et".

Den originale: "Sarah Gold", som åbenbart ikke er aktiv længere, var en sprød latina babe med store bryster og mørklødet hud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu hedder hun jo Sexy Jasmin Herlev, netop for at ingen skal være i tvivl :)

mens trådstarter "kun" skriver Jasmin - det kunne jo være hvem som helst, af dem som kalder sig Jasmin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Titman: Nu ved vi jo ikke hvilken Jasmin, der kom først ;) Og det behøver ikke være bevidst kopiering, der er masser af piger der tilfældigvis hedder det samme, fx er Jasmin, Laura og Malou ofte brugt af sexarbejdere ;)

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Liv, Jasmin og dreng,

Jeg begynder at tro Jasmin, må tilbage på listen ( To do), selv uden mega og slug ;-(

Ja, faktisk er der nok ikke mange navne der er opfundet i nyere tid.. Så vi er alle 'copycats'.

Jeg vil tro der er en del piger der stjæler lidt rampe lys, ved 'tilfældigt' navne sammenfald.

Der er jo også tydeligt nogen (Pigen/Alfonsen) der svine hinanden, eller laver review for dem.

Det er så lige der dette her site er så stærkt, hvis vi bruger det rigtigt .. Selvjustits .. likes etc.

Hvis sitet brugte likes og lignende så ville vi hurtigt ku identificere de gode piger herinde.

( Og de gode reviewet for den sags skyld..eliminere Facke anmeldere herinde)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Griner er nu ret ny i G P verden. startet i sommers i år. Så omtalte Jasmin er nok ikke mig alligevel trods af have meget lignende gode personlighed som mig. godt nytår alle

 

Go' ny tår til dig også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...