Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte hende sidste sommer i Herlev, og det er vist meget gamle billeder. Fin massage og ok hj, men kommer ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er af Mena, det er jeg nærmest 100% sikker på. 
Besøgte hende i Herlev for en del år tilbage. Det blev ikke til en gentagelse, da jeg synes det var decideret kedelig massage. Hun plaprede løs og det hele foregik på en flad madras på gulvet.

Alderen. Hun har helt sikkert været 33… på et tidspunkt. Men det er sq længe siden. Jeg ville ikke blive overrasket hvis hun, i hendes pas, er væsentlig tættere på 50, end hun er på 40….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Mena der har været i Herlev mange år, hun er 46-48 år nu mener jeg,  billederne er ikke helt up to date, men hun ligner billeder plus minus nogle kilo. Tingevej 10 er ikke just en perle, og har haft stor udskiftning af piger og kvalitet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som ved om hun har været i Hillerød for mange år siden, i en lejlighed på et lille bytorv? 
Det ligner hende i hvert fald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...