Hop til indhold

33 år med 25 års erfaring, hvem har mødt hende?

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte hende sidste sommer i Herlev, og det er vist meget gamle billeder. Fin massage og ok hj, men kommer ikke igen

Skrevet

Ja, det sker vist når man pynter lidt for meget på Cv'et:lol:

Skrevet

Hvis man tæller det hele med må hun jo have 33 års erfaring. Det er forhåbentlig på andre områder end som GP.

Skrevet

Billederne er af Mena, det er jeg nærmest 100% sikker på. 
Besøgte hende i Herlev for en del år tilbage. Det blev ikke til en gentagelse, da jeg synes det var decideret kedelig massage. Hun plaprede løs og det hele foregik på en flad madras på gulvet.

Alderen. Hun har helt sikkert været 33… på et tidspunkt. Men det er sq længe siden. Jeg ville ikke blive overrasket hvis hun, i hendes pas, er væsentlig tættere på 50, end hun er på 40….

Skrevet

Det er Mena der har været i Herlev mange år, hun er 46-48 år nu mener jeg,  billederne er ikke helt up to date, men hun ligner billeder plus minus nogle kilo. Tingevej 10 er ikke just en perle, og har haft stor udskiftning af piger og kvalitet

Skrevet

Er der nogen som ved om hun har været i Hillerød for mange år siden, i en lejlighed på et lille bytorv? 
Det ligner hende i hvert fald. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.