Hop til indhold
Guest In2thai

Solnavej 67

Recommended Posts

Guest In2thai

hej Alle,

Jeg har læst en del på eroguide, men har først lige oprettet en profil for at bidrage med en anmeldelse. Normalt gider jeg ikke skrive en anmeldelse, men synes at i skal tag et kig forbi dem. Fuck hvor var de pæne og frække

Var forbi solnavej 67 igår og så 2 super lækker unge piger. Vil skyde på det var 23? Og de taler endda dansk. 

Kunne ikke vælge hvem af dem det skulle være, så jeg spurgte om jeg ikke kan få dem begge. Bestilte en times tantra 4 hands det var som at være i den 7 himmel. Afsluttet med hånden af pigen ved navn Ann. Ærgerligt de ikke tilbyder mere. Men sikke en god oplevelse, service i top og rigtig dejlig massage. 

Redigeret af In2thai

Del dette indlæg


Link til indlæg
In2thai skrev, for 52 minutter siden:

Der er da ikke en Ann på billederne, men til gengæld en kending Amber. Så du hende på stedet ?

kan så se at Ann er omtalt. Hvem var den anden du havde fornøjelsen af ?

Redigeret af frisk fyr nsj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes det er underligt at det ikke er samme priser der vises på de to links, men det er heller ikke samme telefonnummer, og på det første link nævnes der at der er to klinikker ved siden af hinanden. Kan annoncerne tilhøre hver sin klinik mon?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest In2thai
frisk fyr nsj skrev, 1 time siden:

Der er da ikke en Ann på billederne, men til gengæld en kending Amber. Så du hende på stedet ?

kan så se at Ann er omtalt. Hvem var den anden du havde fornøjelsen af ?

Nej ann er ikke på billeder. Hun vil ikke have billeder af hende op sagde hun. Jeg fik fornøjelsen af dem begge men afsluttet med ann 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest In2thai
Ronaldo skrev, for 55 minutter siden:

Syntes det er underligt at det ikke er samme priser der vises på de to links, men det er heller ikke samme telefonnummer, og på det første link nævnes der at der er to klinikker ved siden af hinanden. Kan annoncerne tilhøre hver sin klinik mon?

Tænker at det tilhører 2 forskellige klinikker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
In2thai skrev, for 14 minutter siden:

Nej ann er ikke på billeder. Hun vil ikke have billeder af hende op sagde hun. Jeg fik fornøjelsen af dem begge men afsluttet med ann 

Okay, lyder godt. Kan du røbe prisen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 1 time siden:

Syntes det er underligt at det ikke er samme priser der vises på de to links, men det er heller ikke samme telefonnummer, og på det første link nævnes der at der er to klinikker ved siden af hinanden. Kan annoncerne tilhøre hver sin klinik mon?

Med to klinikker menes der nr. 67 og Pim i nr. 71. Der er 100 meter i mellem.

Mit gæt er at de hidtidige piger i 67 er ude, og Amber (som har været i 67 før) er tilbage med hendes veninder på adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!

Gad vide om Amber der af afbilledet, er hende som også huserede i kælderen på Guldborgvej for mange år siden. Hende har jeg haft mange dejlige stunder med. Men jeg syns ikke hendes bryster var så store dengang. Hmm!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden! skrev, for 9 timer siden:

Gad vide om Amber der af afbilledet, er hende som også huserede i kælderen på Guldborgvej for mange år siden. Hende har jeg haft mange dejlige stunder med. Men jeg syns ikke hendes bryster var så store dengang. Hmm!

Næppe. Hun har ikke været i branchen i mange år. Hun er ret ung, og brysterne er heller ikke hjulpet på vej.

Hun har mig bekendt været på Langagervej i Valby inden Helen tog over, Ørnevej i NV, og en kort periode på Danasvej 29 da der for et par år siden var en klinik der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...