Hop til indhold
1973

Happy Maya - Rødovre

Recommended Posts

Har efterhånden besøgt Maya 5-6 gange på hendes forskellige lokaliteter i Måløv og Rødovre.

Hun er en fantastisk lækker moden kvinde med et fantastisk menukort og super ydelser.

Der er ikke meget der er umuligt hos dejlige Maya.

Hun er slank og spændstig med et frækt glimt i øjet. Ligeledes er hun en skarp kvinde som er interessant at kommunikere med.

Jeg har altid fået super betjening og en lækker cocktail af tungekys, megafransk, dansk og analsex.

Hun elsker sex og er i mine øjne blandt byens bedste.

https://annoncelight.dk/showad/239595

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er desværre aldrig lykkedes mig at få mine og hendes tider til at passe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende, men jeg skulle have gået efter de første 2 sekunder. 

Stedet ligger i Rødovre, men ingen diskretion.Husker det ligger i forlængelse af et bilværksted?

Har spurgt andre, som har besøgt hende og alle sagde : så lækker, smukke øjne osv.Hun er lækker, hvis du ikke har set fisse i 40 år eller er 89 år gammel og ligger på et plejehjem. 

Nårh..Da jeg ser hende første gang, shit, tænker jeg, skal jeg blive? 

Jeg havde forventet en stilfuld milf, men hun er langtfra det.Men jeg blev, kun fordi hun tilbød urinsex som modtager. 

Betaler de 2200 og efter lidt oralsex, på den hårde side, modtager hun urin og jeg finder på en tåbelig undskyldning og siger, jeg skal gå. 

Min pik fortjener bedre. 

Efter maks 30 min. 

På vej ud tænkte jeg.Wtf,2200 kroner for hvad??? .. Det her kvinde ville ikke have fået penge fra mig irl. 

Faktisk er det mig, som skulle have været betalt. 

Hun er over 45 år, almindelig krop, ansigtet viser årene. 

For at vise hvor pinligt det har været : jeg har onaneret dagen efter , kun for at bevise mig selv, at jeg stadig har lyst til kvinder. 

Men jeg tænker, jeg må være meget viril, hvis jeg kunne tage mig sammen foran denne kvinde. 

 

Til dem, som siger, hun er "fantastisk lækker" : I er nogle farlige idioter. 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Inpulamea
  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Inpulamea skrev, for 4 timer siden:

Har besøgt hende, men jeg skulle have gået efter de første 2 sekunder. 

Stedet ligger i Rødovre, men ingen diskretion.Husker det ligger i forlængelse af et bilværksted?

Har spurgt andre, som har besøgt hende og alle sagde : så lækker, smukke øjne osv.Hun er lækker, hvis du ikke har set fisse i 40 år eller er 89 år gammel og ligger på et plejehjem. 

Nårh..Da jeg ser hende første gang, shit, tænker jeg, skal jeg blive? 

Jeg havde forventet en stilfuld milf, men hun er langtfra det.Men jeg blev, kun fordi hun tilbød urinsex som modtager. 

Betaler de 2200 og efter lidt oralsex, på den hårde side, modtager hun urin og jeg finder på en tåbelig undskyldning og siger, jeg skal gå. 

Min pik fortjener bedre. 

Efter maks 30 min. 

På vej ud tænkte jeg.Wtf,2200 kroner for hvad??? .. Det her kvinde ville ikke have fået penge fra mig irl. 

Faktisk er det mig, som skulle have været betalt. 

Hun er over 45 år, almindelig krop, ansigtet viser årene. 

For at vise hvor pinligt det har været : jeg har onaneret dagen efter , kun for at bevise mig selv, at jeg stadig har lyst til kvinder. 

Men jeg tænker, jeg må være meget viril, hvis jeg kunne tage mig sammen foran denne kvinde. 

 

Til dem, som siger, hun er "fantastisk lækker" : I er nogle farlige idioter. 

 

 

 

 

 

 

Du hører til blandt de skarpe anmeldere her i forum. Flot og begavede kommentarer.....

Du må være kandidat til den omvendte Cavling.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
Inpulamea skrev, for 14 timer siden:

Hun er lækker, hvis du ikke har set fisse i 40 år eller er 89 år gammel og ligger på et plejehjem. 

 

Inpulamea skrev, for 14 timer siden:

Til dem, som siger, hun er "fantastisk lækker" : I er nogle farlige idioter.

:shock: Du vet att Maya även är en vanlig människa med känslor??

Uppskattar verkligen detta forum, men ibland dyker det upp kommentarer och en syn på medmänniskor som får mig att fundera på att lämna...

Har inte träffat Maya och kan ej uttala mig om henne, men har tydligt förstått att hon inte är din smak. 

Det beskedet kunde du dock ha levererat på en mer respektfuld måde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
umiaqse skrev, for 10 timer siden:

 

:shock: Du vet att Maya även är en vanlig människa med känslor??

Uppskattar verkligen detta forum, men ibland dyker det upp kommentarer och en syn på medmänniskor som får mig att fundera på att lämna...

Har inte träffat Maya och kan ej uttala mig om henne, men har tydligt förstått att hon inte är din smak. 

Det beskedet kunde du dock ha levererat på en mer respektfuld måde.

 

Har intet personlig mod hende og er ligeglad med hendes følelser. 

Men mine grænser er overskredet, når jeg ser fanboys, som synes hun er fantastisk lækker. 

For det er hun BESTEMT IKKE. 

Hun er en almindelig over 45 år gammel kvinde, spinkel krop, (næsten) pænt ansigt, lidt slidt, absolut ingen stil, i hvert fald efter min mening. 

Hvis der er nogle herinde, som søger en top milf, så er det ikke hende. 

Jeg har squ intet mod hende, skal lige gentage det, men bare jeg skriver om hende nu, får jeg den samme fornemmelse af kvalme, jeg fik efter jeg gik. 

Tænk, at jeg næsten var klar til at give hende oral sex, Jesus Christ... 

Ikke fordi hun ikke skulle have god hygiejne, nej, men bare den overordnede følelse af kvalme... 

Jeg mener det, jeg tog hjem og håbede på, min daværende partner ikke ville have sex den nat, for jeg troede ikke, jeg kunne præstere. 

Og jeg har virkelig onaneret dagen efter for at bevise overfor mig selv, min pik stadig fungerede. 

Fanboys, I er nogle farlige idioter. 

  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Inpulamea skrev, for 7 timer siden:

Har intet personlig mod hende og er ligeglad med hendes følelser. 

Men mine grænser er overskredet, når jeg ser fanboys, som synes hun er fantastisk lækker. 

For det er hun BESTEMT IKKE. 

Hun er en almindelig over 45 år gammel kvinde, spinkel krop, (næsten) pænt ansigt, lidt slidt, absolut ingen stil, i hvert fald efter min mening. 

Hvis der er nogle herinde, som søger en top milf, så er det ikke hende. 

Jeg har squ intet mod hende, skal lige gentage det, men bare jeg skriver om hende nu, får jeg den samme fornemmelse af kvalme, jeg fik efter jeg gik. 

Tænk, at jeg næsten var klar til at give hende oral sex, Jesus Christ... 

Ikke fordi hun ikke skulle have god hygiejne, nej, men bare den overordnede følelse af kvalme... 

Jeg mener det, jeg tog hjem og håbede på, min daværende partner ikke ville have sex den nat, for jeg troede ikke, jeg kunne præstere. 

Og jeg har virkelig onaneret dagen efter for at bevise overfor mig selv, min pik stadig fungerede. 

Fanboys, I er nogle farlige idioter. 

Ja, du skal nok bare holde dig til onani

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Inpulamea skrev, for 7 timer siden:

Har intet personlig mod hende og er ligeglad med hendes følelser. 

Men mine grænser er overskredet, når jeg ser fanboys, som synes hun er fantastisk lækker. 

For det er hun BESTEMT IKKE. 

Hun er en almindelig over 45 år gammel kvinde, spinkel krop, (næsten) pænt ansigt, lidt slidt, absolut ingen stil, i hvert fald efter min mening. 

Hvis der er nogle herinde, som søger en top milf, så er det ikke hende. 

Jeg har squ intet mod hende, skal lige gentage det, men bare jeg skriver om hende nu, får jeg den samme fornemmelse af kvalme, jeg fik efter jeg gik. 

Tænk, at jeg næsten var klar til at give hende oral sex, Jesus Christ... 

Ikke fordi hun ikke skulle have god hygiejne, nej, men bare den overordnede følelse af kvalme... 

Jeg mener det, jeg tog hjem og håbede på, min daværende partner ikke ville have sex den nat, for jeg troede ikke, jeg kunne præstere. 

Og jeg har virkelig onaneret dagen efter for at bevise overfor mig selv, min pik stadig fungerede. 

Fanboys, I er nogle farlige idioter. 

Den farlige her må være dig!!!!

Mage til uforskammet menneske skal der ledes længe efter...

Du taler så nedladende og grimt om et andet menneske. Hvis det er din normale måde at opføre dig på må du være et meget ensomt menneske.

Tænker at alle GP er bedst tjent med at du onanerer for dig selv!!

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maya er en utrolig flot kvinde!! Hun er satme en MILF for fulde gardiner... Hun er oven i købet intelligent og galant og hun yder altid den bedste service over for sine kunder.. 

Hun er den danske milf du ikke finder nogen andre steder med det hun tilbyder!!! 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun er en utrolig og fantastisk lækker dansk milf. 

Samme klasse med Sofia Vergara. 

Stop jer selv. 

Min pik fungerer stadigvæk.. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Inpulamea skrev, den 13/2/2019 at 00:40:

Har intet personlig mod hende og er ligeglad med hendes følelser. 

Men mine grænser er overskredet, når jeg ser fanboys, som synes hun er fantastisk lækker. 

For det er hun BESTEMT IKKE. 

Hun er en almindelig over 45 år gammel kvinde, spinkel krop, (næsten) pænt ansigt, lidt slidt, absolut ingen stil, i hvert fald efter min mening. 

Hvis der er nogle herinde, som søger en top milf, så er det ikke hende. 

Jeg har squ intet mod hende, skal lige gentage det, men bare jeg skriver om hende nu, får jeg den samme fornemmelse af kvalme, jeg fik efter jeg gik. 

Tænk, at jeg næsten var klar til at give hende oral sex, Jesus Christ... 

Ikke fordi hun ikke skulle have god hygiejne, nej, men bare den overordnede følelse af kvalme... 

Jeg mener det, jeg tog hjem og håbede på, min daværende partner ikke ville have sex den nat, for jeg troede ikke, jeg kunne præstere. 

Og jeg har virkelig onaneret dagen efter for at bevise overfor mig selv, min pik stadig fungerede. 

Fanboys, I er nogle farlige idioter. 

Der er nogle mennesker som kun kan få pudse deres lidende ego af ved at svine andre mennesker til. Som kun indeholder galde og bitterhed. som er sorte og modbydelige indeni. Som er misogynister oveni. Ovenstående er et eksempel på sådan et menneske.

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

Der er nogle mennesker som kun kan få pudse deres lidende ego af ved at svine andre mennesker til. Som kun indeholder galde og bitterhed. som er sorte og modbydelige indeni. Som er misogynister oveni. Ovenstående er et eksempel på sådan et menneske.

Jesus Christ. 

Så har vi psykologen her. 

Nu er jeg mysogin? :biggrin:

Som Samuel Beckett(sikkert én, du aldrig har hørt om) sagde en gang, en mysogin hader ikke kvinder, en mysogin hader feminiteten.

Jeg elsker feminiteten. 

Det har HM ikke. Jeg stod foran hende, hvor hun forsøgte at tage sin billige lingeri af, men det kunne hun ikke, men cigaretten kunne hun sagtens håndtere, uden hænder. 

Manglende manicure/pedicure 

Lorte og skummelt sted i Rødovre. 

Bare kom med det hele....Mysogin, udlænding, kald Pia, så hun kan udvise mig.

Fanboys, I er nogle farlige idioter. 

Stop jer selv. 

 

Redigeret af Inpulamea

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Inpulamea skrev, for 16 minutter siden:

Jesus Christ. 

Så har vi psykologen her. 

Nu er jeg mysogin? :biggrin:

Som Samuel Beckett(sikkert én, du aldrig har hørt om) sagde en gang, en mysogin hader ikke kvinder, en mysogin hader feminiteten.

Jeg elsker feminiteten. 

Det har HM ikke. Jeg stod foran hende, hvor hun forsøgte at tage sin billige lingeri af, men det kunne hun ikke, men cigaretten kunne hun sagtens håndtere, uden hænder. 

Manglende manicure/pedicure 

Lorte og skummelt sted i Rødovre. 

Bare kom med det hele....Mysogin, udlænding, kald Pia, så hun kan udvise mig.

Fanboys, I er nogle farlige idioter. 

Stop jer selv. 

 

 

Og du fortsætter i samme rille med modbydeligheder.  

Jeg ønsker ikke at fodre din indre svinehund - for den æder alt. Så stopper her og anmelder dine indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 11 minutter siden:

 

Og du fortsætter i samme rille med modbydeligheder.  

Jeg ønsker ikke at fodre din indre svinehund - for den æder alt. Så stopper her og anmelder dine indlæg

Det vil sige, efter du angriber mig, nej, du sviner mig til, uden at kende mig overhovedet og uden at have noget med sagen at gøre, nu anmelder du mine indlæg.

Yes, love. 

Har en citat for dig fra Mark Twain, ham har du nok hørt om : Hellere hold din mund og lad folk tro, du er dum end åbne mund og bekræfte det.

Vaya con Dios. 

Det er ikke nok at anmelde mine indlæg. 

Kald Pia. Sig til hende der er udlænding på eroguide.dk, som pisser rundt omkring. 

Redigeret af Inpulamea

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 57 minutter siden:

 

Og du fortsætter i samme rille med modbydeligheder.  

Jeg ønsker ikke at fodre din indre svinehund - for den æder alt. Så stopper her og anmelder dine indlæg

Det får du ikke noget ud af - det er allerede gjort uden respons. Men måske er det niveauet man ønsker her. Tror hurtigt der vil blive affolket hvis det er tilfældet.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Michael J skrev, for 1 time siden:

Det får du ikke noget ud af - det er allerede gjort uden respons. Men måske er det niveauet man ønsker her. Tror hurtigt der vil blive affolket hvis det er tilfældet.

EG`s udgave af ekstrabladets "nationen". Meget berigende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...