Hop til indhold

Candice_X

Featured Replies

Skrevet

Har ingen erfaring, men der findes et videoklip på nettet fra ungarsk tv.

Hvis man skulle frygte falske billeder..

Skrevet

Søg efter szonja banhidi

Skrevet

She look the same in real, nice smooth skin, big boobs, so sexy in real and when i saw her when she opened the door i cant wait to  do everything with her. Good choice !

Skrevet

Hun er sød og ærlig, ligner sine billeder de har bare lidt photoshop glamour smurt ud over. Hun reklamerer ikke med GFE/Tungekys og leverer det heller ikke og prøver ikke at malke en for penge når man er der, og det sætter jeg pris på, men jeg har brug for nærheden før det er godt. Jeg fik i øvrigt også den tid jeg betale for uden pres på noget tidspunkt.

Jeg var der, kommer ikke igen, vil ikke skræmme folk men hun var ikke det jeg søgte, jeg kan ikke udtale mig om hendes vedhæng da jeg bare knaldede hende og og smuttede igen.

Og om stedet var fint og diskret ved jeg heller ikke, adressen og lokalet passede mig fint, men det er sjældent noget jeg går op i.

Skrevet

Var blow med eller uden gummi

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.