Hop til indhold
Jambajamba

Madison german

Recommended Posts

Jeg besøgte hende sidst hun var i Odense, det var en virkelig god oplevelse.
Hun ligner sine billeder på en prik og hun var super sød.

Skal helt sikker besøge hende igen.

Ville da også gerne se de videoer du snakker om. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Nope. Mon ikke de holder en pause. Eller de har fundet ud af at der er mindre kundekreds på Fyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Jambajamba skrev, den 12/2/2019 at 12:52:

Dejlig alternativ indspilning af Sommer i Tyrol :P. Hvem der bare var Sigismund eller Leopold, og det er godt nok lige ved, at selveste Susse Wold ikke kan hamle op med blondinen med rottehalerne (uuuuuha uuuhaaaaa, jeg skal have fundet ud af hvem hun er :wub:).  

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 2 timer siden:

Dejlig alternativ indspilning af Sommer i Tyrol :P. Hvem der bare var Sigismund eller Leopold, og det er godt nok lige ved, at selveste Susse Wold ikke kan hamle op med blondinen med rottehalerne (uuuuuha uuuhaaaaa, jeg skal have fundet ud af hvem hun er :wub:).  

Hun hed/hedder Julie Hunter. Hun var også besøg-bar for nogle år siden. Men er stoppet i branchen. Hun var ret sød ;) Var et par ture i Hamborg mens man kunne hygge sig med hende :) Edit: Den anden med ikke flettede rottehaler er Schnuggie91

Redigeret af Zieram
Ekstra info...

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, den 16.2.2019 at 00:51:

Tak for dit store kendskab til den tyske industri @Zieram - det er Schnuggie91 jeg skal have fundet :)

Det var så lidt ;) Bor tæt ved grænsen. Det er nærliggende at kigge efter piger der også :D

https://www.instagram.com/schnuggie91official/

https://www.mydirtyhobby.com/profil/4544623-schnuggie91

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...