Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Stedet er Albanigade, næsten lige overfor bryggeriet.

der er 2 piger, dog har jeg ved mine besøg, kunnet set den ene pige. Lille sød thai pige, lidt buttet, men god til massage og med god afslutning(håndjob) der aftales pris før start.

Hvis du ønsker mere, stiger prisen for bum bum., der bruges  Condom

jeg har ikke prøvet blowjob.

Del dette indlæg


Link til indlæg
luppen skrev, for 15 timer siden:

der er 2 piger, dog har jeg ved mine besøg, kunnet set den ene pige. Lille sød thai pige, lidt buttet, men god til massage og med god afslutning(håndjob) der aftales pris før start.

Hvis du ønsker mere, stiger prisen for bum bum., der bruges  Condom

Der er én pige og én trans. Jeg har været hos pigen, hun var meget sød, massagen var 5 ud af 0-10. Mens hun var i gang med mig kom den anden forbi. Han/hun hils og gik videre, så fik jeg at vid fra hende at den anden er trans.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, for 3 timer siden:

Der er én pige og én trans. Jeg har været hos pigen, hun var meget sød, massagen var 5 ud af 0-10. Mens hun var i gang med mig kom den anden forbi. Han/hun hils og gik videre, så fik jeg at vid fra hende at den anden er trans.  

Her bliver jeg nysgerrig, er hun Trans ? I givet fald ved du hvem det er? Og hvordan så transen ud? Fenimin? Bryster osv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

De reklamerer med to piger for 600 kr, så håber da ikke den ene er trans hvis jeg tager det tilbud.... Tsk tsk tsk.... 

Jeg referer til den kvinde som er  givet mig  massage. Deres forretning lægge ved siden af genbrug. Der findes en anden thaimæssige forretning ved hjørnet. Der er to kvinder, ingen sex og super god massage. Den trans linger en kvinde med store bryster. Det kan være at han/hun er rejste væk.     

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende jeg har fået massage af, virker da som en kvinde og er rigtig sød. De svarer bare ikke altid på sms med tid.. Hun giver nogenlunde massage lidt erotisk og blødt.

Jeg har kun fået hj og ej spurgt til andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
luppen skrev, den 11/2/2019 at 19:20:

Hej. Stedet er Albanigade, næsten lige overfor bryggeriet.

Er altså ikke sikker på det er dette sted tråden handler om. Der bliver spurgt om dette sted: https://www.natt-thaimassage.dk/ men stedet der ligger lige over for Bryggeriet er dette sted: http://dkthaimassage.dk/ 

Victorsmil skrev, for 16 timer siden:

Jeg referer til den kvinde som er  givet mig  massage. Deres forretning lægge ved siden af genbrug.

Tror du ligesom Luppen refererer til et andet sted. Har jeg ret i det? Tror det bliver omtalt et andet sted end det der bliver spurgt om. Ret mig hvis jeg tager fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jambajamba skrev, for 7 timer siden:

Bossen 8 

hvor længe siden er det?

 

Jambajamba skrev, for 7 timer siden:

Bossen 8 

hvor længe siden er det?

Ca et par uger siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 9 timer siden:

Tror du ligesom Luppen refererer til et andet sted. Har jeg ret i det? Tror det bliver omtalt et andet sted end det der bliver spurgt om. Ret mig hvis jeg tager fejl.

Der findes 2 sted. Den første

 

22 cm and thick skrev, for 9 timer siden:

Jeg har været hos dem mindst 4 gang, du møder 2 kvinder som er ret professionel, super massage og ingen sex.

Den anden har jeg været hos dem i dec.2018. Jeg fik massage hos en lille buttet kvinde, hun har oplyst mig om, at hun dele forretningen sammen med en trans. Hun understregede at det er bedste når en er kvinde og den anden er trans arbejder sammen. Jeg så transen. Forretning ligge ikke lang mere end 60 meter  fra den anden.

 

luppen skrev, den ‎11‎-‎02‎-‎2019 at 19:20:

Stedet er Albanigade, næsten lige overfor bryggeriet.

De begge to ER LIGE OVERFOR BRYGGERET. Hvis du står i Albanigade og din ryg til bryggeret, så må du tage én af de beslutninger, vil du har god massage uden sex, så må du gå til hjørnet på højre, eller ok massage med sex så må du gå til hjørnet på venstre.    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, for 8 timer siden:

Jeg har været hos dem mindst 4 gang, du møder 2 kvinder som er ret professionel, super massage og ingen sex.

Det er jo stadig ikke det sted trådstarter spørger om (dk thai massage), og det fremgår ikke rigtigt nogen steder. Hvis man vil bringe et andet sted ind i diskussionen mener jeg man skal gøre opmærksom på det er et andet sted man snakker om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 timer siden:
  • Ja det er så det store spørgsmål... :unsure:

Tror det er på albanigade 21a oppe ved krydset overfor Albani. Dk thaimassage ligger på et hjørne tættest på åen, og der mig bekendt kan man ikke få seksuelle ydelser. Så det er den anden at der er en trans. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, den ‎12‎-‎02‎-‎2019 at 22:31:

Jeg referer til den kvinde som er  givet mig  massage. Deres forretning lægge ved siden af genbrug. Der findes en anden thaimæssige forretning ved hjørnet. Der er to kvinder, ingen sex og super god massage. Den trans linger en kvinde med store bryster. Det kan være at han/hun er rejste væk.     

 

22 cm and thick skrev, for 14 timer siden:
Victorsmil skrev, for 22 timer siden:

Jeg har været hos dem mindst 4 gang, du møder 2 kvinder som er ret professionel, super massage og ingen sex.

Det er jo stadig ikke det sted trådstarter spørger om (dk thai massage), og det fremgår ikke rigtigt nogen steder. Hvis man vil bringe et andet sted ind i diskussionen mener jeg man skal gøre opmærksom på det er et andet sted man snakker om

Jeg synes, du er ubehagelig 22 cm. Kunne du ikke være lidt ok med tonen. I forhold til andre medfølger vil jeg beklage, hvis I havde oplevet min bidrag som forvirrende.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 2 timer siden:

Nogen der ved om der stadig er en trans ved albanigade 21a 

Prøv at spørge næste gang du kommer på besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, for 10 timer siden:

 

Jeg synes, du er ubehagelig 22 cm. Kunne du ikke være lidt ok med tonen. I forhold til andre medfølger vil jeg beklage, hvis I havde oplevet min bidrag som forvirrende.  

Hvorfor er man ubehagelig fordi man kommenterer at det ikke er pågældende sted der bliver spurgt til? Synes nu generelt min tone er ok - ikke mindst sammenlignet med andre på dette forum. Ingen nævnt ingen glemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bossen8 skrev, for 11 timer siden:

Tror det er på albanigade 21a oppe ved krydset overfor Albani. Dk thaimassage ligger på et hjørne tættest på åen, og der mig bekendt kan man ikke få seksuelle ydelser. Så det er den anden at der er en trans. 

Ja, det giver mening. Har ikke selv været nogen af stederne. Dk Thai massage har en afdeling i Svendborg, og de giver ikke ekstra. I hvert fald ikke officielt og vist heller ikke uofficielt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...