Guest SE76 Skrevet 10. Februar, 2019 Hvad siger i til det på dansk mere alle piger så godt ud de så dejligt naturlig ud det kan jeg godt lig ved kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. Februar, 2019 Det er modigt af alle deltagerne at de vil være nøgne i tv. Jeg synes det var godt at de passede så godt sammen, at de stadig snakkede sammen da de var derinde igen. Jeg kan godt lide at se den Engelske udgave af programmet og skal helt sikkert se den Danske sæson. Har du set den Engelske version af det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SE76 Skrevet 10. Februar, 2019 Ja og den tyske også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. Februar, 2019 Jeg har lige læst at han kommer sammen med en anden nu. Øv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 10. Februar, 2019 Jernsvinet skrev, for 51 minutter siden: Links pfv https://forside.play.tv2.dk Der ligger 2 afsnit, det er mod betaling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 11. Februar, 2019 Det kommer igen i morgen mandag, og så genudsender Zulu jo også hele tiden, så er sikker på det bliver muligt at gense det hvis man ikke nåede det. Forstår ikke lige at den dasnke udgave kun nåede en omgang på 40 min, når både den engelske og tyske udgave når både en mand og en kvinde ( altså 2 ) på 60 min?? Gad vide om det var fordi det var første gang ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hardguy4you 307 Skrevet 11. Februar, 2019 Jeg syntes ikke Ibi er særlig god som vært til det program. Bliver spændende at se om hun vokser med opgaven, og bliver mindre genert, og ikke kalder kvinders kønsorganer for va'ginaer, tissekoner osv... for det lyder sku forkert, i et program som skal fremstå, frigjort og lidt provokerende....Men hun kan jo blive bedre, eller blive udskiftes til en lidt friskere værtinde. Den engelske og tyske værtinde, er lysår bedre, og tilpas friske og provokerende....Men fedt programmet er blevet dansk, også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 11. Februar, 2019 Jeg forstår intet af at folk stiller op til det program, specielt når de er så usikre på deres overvægtige kroppe. Men det er da fedt hvis det kan lade sig gøre, uden at det bliver et problem for dem efterfølgende. Jeg fik næsten helt ondt af hende der blev nummer 2. Sjældent har man set nogen så chanceløs i en finale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 11. Februar, 2019 Hmm koncept tv er nu ikke min store lyst, men det er udviklingen, samme udsendelse i usa england tyskland danmark, hvor er særegenheden, og ja fed udsendelse, tænker at betalings tv kanalerne kunne lave mandsags strip tv konkurence, mandag helt almindelige kvinder “husmor strip” og tirsdag mandestrip “husfar strip” præmine til ugen bedste stripper, så ville vi også se almindelige nøgne mennesker og få en folkelig debat om krops perfektionist dyrkelse.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. Februar, 2019 Alkoholikeren skrev, for 31 minutter siden: Hmm koncept tv er nu ikke min store lyst, men det er udviklingen, samme udsendelse i usa england tyskland danmark, hvor er særegenheden, og ja fed udsendelse, tænker at betalings tv kanalerne kunne lave mandsags strip tv konkurence, mandag helt almindelige kvinder “husmor strip” og tirsdag mandestrip “husfar strip” præmine til ugen bedste stripper, så ville vi også se almindelige nøgne mennesker og få en folkelig debat om krops perfektionist dyrkelse.. Nej, det hele kører over samme læst, og har man set 2-3 såkaldte episoder, begynder forudsigeligheden at vinde indpas. Det er i øvrigt bemærkelsesværdigt hvor meget af den genre, der efterhånden vises i vor bornerte tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 11. Februar, 2019 Borende X skrev, for 2 timer siden: Nej, det hele kører over samme læst, og har man set 2-3 såkaldte episoder, begynder forudsigeligheden at vinde indpas. Det er i øvrigt bemærkelsesværdigt hvor meget af den genre, der efterhånden vises i vor bornerte tid. Ja underligt der ikke er en eller anden blogger der er krænket, det kan vel komme tænker jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg