Hop til indhold
Guest SE76

Date mig nøgen

Recommended Posts

Guest SE76

Hvad siger i til det <_< på dansk mere alle piger så godt ud de så dejligt naturlig ud det kan jeg godt lig ved kvinder <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det er modigt af alle deltagerne at de vil være nøgne i tv. Jeg synes det var godt at de passede så godt sammen, at de stadig snakkede sammen da de var derinde igen. Jeg kan godt lide at se den Engelske udgave af programmet og skal helt sikkert se den Danske sæson. Har du set den Engelske version af det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg har lige læst at han kommer sammen med en anden nu. Øv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kommer igen i morgen mandag, og så genudsender Zulu jo også hele tiden, så er sikker på det bliver muligt at gense det hvis man ikke nåede det. Forstår ikke lige at den dasnke udgave kun nåede en omgang på 40 min, når både den engelske og tyske udgave når både en mand og en kvinde ( altså 2 ) på 60 min?? Gad vide om det var fordi det var første gang ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes ikke Ibi er særlig god som vært til det program. Bliver spændende at se om hun vokser med opgaven, og bliver mindre genert, og ikke kalder kvinders kønsorganer for va'ginaer, tissekoner osv... for det lyder sku forkert, i et program som skal fremstå, frigjort og lidt provokerende....Men hun kan jo blive bedre, eller blive udskiftes til en lidt friskere værtinde. Den engelske og tyske værtinde, er lysår bedre, og tilpas friske og provokerende....Men fedt programmet er blevet dansk, også :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår intet af at folk stiller op til det program, specielt når de er så usikre på deres overvægtige kroppe. Men det er da fedt hvis det kan lade sig gøre, uden at det bliver et problem for dem efterfølgende. Jeg fik næsten helt ondt af hende der blev nummer 2. Sjældent har man set nogen så chanceløs i en finale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm koncept tv er nu ikke min store lyst, men det er udviklingen, samme udsendelse i usa england tyskland danmark, hvor er særegenheden, og ja fed udsendelse, tænker at betalings tv kanalerne kunne lave mandsags strip tv konkurence, mandag helt almindelige  kvinder “husmor strip” og tirsdag mandestrip “husfar strip” præmine til ugen bedste stripper, så ville vi også se almindelige nøgne mennesker og få en folkelig debat om krops perfektionist dyrkelse..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 31 minutter siden:

Hmm koncept tv er nu ikke min store lyst, men det er udviklingen, samme udsendelse i usa england tyskland danmark, hvor er særegenheden, og ja fed udsendelse, tænker at betalings tv kanalerne kunne lave mandsags strip tv konkurence, mandag helt almindelige  kvinder “husmor strip” og tirsdag mandestrip “husfar strip” præmine til ugen bedste stripper, så ville vi også se almindelige nøgne mennesker og få en folkelig debat om krops perfektionist dyrkelse..

Nej, det hele kører over samme læst, og har man set 2-3 såkaldte episoder, begynder forudsigeligheden at vinde indpas. Det er i øvrigt bemærkelsesværdigt hvor meget af den genre, der efterhånden vises i vor bornerte tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Nej, det hele kører over samme læst, og har man set 2-3 såkaldte episoder, begynder forudsigeligheden at vinde indpas. Det er i øvrigt bemærkelsesværdigt hvor meget af den genre, der efterhånden vises i vor bornerte tid.

Ja underligt der ikke er en eller anden blogger der er krænket, det kan vel komme tænker jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...