Guest Nemtøs Skrevet 10. Februar, 2019 Kære mænd ! Når jeg har oprettet en annonce på annoncelight og skriver hvad jeg søger og tilbyder - undrer det mig rigtig meget at de henvendelser som jeg modtager ofte bærer præg af at I ikke har læst min annonce tekst. Jeg vælger ofte blot at slette de beskeder som falder helt udenfor mine ønsker. Somme tider går jeg i dialog for at se om vi matcher hinanden. I dag har jeg været i dialog med en mand i længere tid, jeg spurgte hvorfor han ikke gav mig de oplysninger som jeg beder om i annoncen - og han tilkendegav at han havde skrevet samme tekst til en håndfuld andre. Jeg ved godt det er købe sex - men jeg vil sku gerne være den "eneste ene" lige den dag jeg mødes med en mand. Gider ikke at høre om at jeg var det næste valg efter de 20 første var optaget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Master Bator Skrevet 10. Februar, 2019 Jeg kan godt være lidt skyldig i det du hentyder til her. Altså det med ikke at læse hele annoncen. Billederne taler først, og så er det ikke altid at teksten kommer helt ind under huden og bliver “læst og forstået” Jeg tænker at der er mange mænd der glemmer at læse det hele, og så tage kontakt ud fra det. I stedet for bare at skrive “har du tid i dag” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Februar, 2019 Master Bator skrev, for 4 minutter siden: Jeg kan godt være lidt skyldig i det du hentyder til her. Altså det med ikke at læse hele annoncen. Billederne taler først, og så er det ikke altid at teksten kommer helt ind under huden og bliver “læst og forstået” Jeg tænker at der er mange mænd der glemmer at læse det hele, og så tage kontakt ud fra det. I stedet for bare at skrive “har du tid i dag” Tak for din respons Det er ikke for at hakke på dig, men jeg har svært ved at tage en henvendelse seriøs som "Har du tid i dag?" Eller "Er du frisk?" Hvis det er det eneste der står i beskeden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 10. Februar, 2019 Jeg tænker, at han bare har været liderlig det lyder måske dumt, men hans første prioritet afviste ham nok, så han blev nok nød til at finde alternativer, og måske gik det nok lidt for hurtigt med at sende beskederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Master Bator Skrevet 10. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Tak for din respons Det er ikke for at hakke på dig, men jeg har svært ved at tage en henvendelse seriøs som "Har du tid i dag?" Eller "Er du frisk?" Hvis det er det eneste der står i beskeden. Jeg tager det bestemt heller ikke som en kritik. Det er så heller ikke noget jeg praktiserer, men jeg har da været lidt sløset i henvendelserne en gang imellem. Dog uden at være SÅ uengageret som disse eksempler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 169 Skrevet 10. Februar, 2019 Det er vel et udtryk for, at de, der færdes herinde og på AL, er en lige så broget flok som ude i det rigtige samfundet, hvor der jo også er stor forskel på, hvor gode og dårlige folk er til at kommunikere med hinanden. Og så bliver det vel forstærket af, at når man kan gemme sig bag en computerskærm eller en mobil, så er kommunikationen mindre forpligtende, end når man står over for en person fysisk eller taler i telefon med hinanden, altså er der en tendens til, at man er hurtigere på aftrækkeren og mindre velovervejet. Men ja, det kan da alligevel undre, at man ikke har fundet ud af, at det kan betale sig at gøre sig lidt umage, når man kontakter en GP ... uanset hvor liderlig man er i øjeblikket. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 216 Skrevet 10. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 40 minutter siden: at de henvendelser som jeg modtager ofte bærer præg af at I ikke har læst min annonce tekst. Nuvel, bedst Nemtøs, jeg er nu ikke en der har henvendt sig til dig, hverken med kort eller lange beskeder Du opholder dig desværre !!! for det meste udenfor mit geografiske søgeområde. Hvis du havde være i nærheden havde jeg for længst skrevet til dig op til flere gange :-) ... og naturligvis med fyldige oplysninger. Ikke kun for at tilfredsstille din nysgerrighed :-) - men ganske enkelt ud fra den opfattelse / erfaring, at en smule kendskab til hinanden skader ikke men tværtimod fremmer forståelsen. Det gør jeg altid, dels ud af de nævnte interesser, og dels ud fra almindelig høflighed . Hvis jeg besøger f.eks. en tøjbutik, hilser jeg naturligvis også på personalet - jeg forventer jo en også en go' behandling, altså skal jeg også starte med en sådan attitude! For det andet, fordi jeg er ret ligeglad med billeder, for det første fotografer jeg selv - nok til at vide, at billeder lyver tid :-) - og for det andet fordi de fleste billeder ikke nødvendigvis trigger mig (fordi de er fake, eller bare uinteressante). Jeg læser annoncerne - endda meget grundigt, da jeg gerne vil undgå skuffelser. Og man kan læse meget mellem linjerne ... Typisk vil jeg skrive at "Hej navn, jeg hedder xx, er yy år gammel, kort gråt hår, antal cm høj / antal kg - og kunne tænke mig ca. 1/2 / 1 / 1,5 ... time hos dig - f.eks. dato / klokkeslæt - passer det eller har du andre forslag - er interesseret i blow, doggy , etc. - din pris (kun hvis det ikke fremgår af annoncen), mvh, navn" Måske lidt korter tekst , hvis der er per SMS - men så foretrækker jeg oftest at ringe MEN - og det er med vilje skrevet med stort M og E og N - når jeg gør det, og så kun få et standardsvar tilbage, som oftest ikke engang indeholder direkte svar mht. det dato / tidspunkt jeg spurgte ind til, eller - som det også sker ret så ofte - slet ikke få svar, kan jeg sagtens forstå, at nogen kønsfæller fatter sig i korthed. Sandsynligheden for at ramme, når man sender 20 dårligt / mangelfuld formulerede beskeder ud er vel større end ved 2 velformulerede - tænker de fleste måske? Måske er der også forskel - jeg ønsker (oftest) at besøg en bestemt pige. Når hun ikke har tid / mulighed, når jeg har - tja, så bliver det nok ikke til noget, jeg venter heller til næste gang i stedet for at "nøjes" med den næstbedste. Men gælder det for alle ..? Jeg forstår, at tid er penge, og at det ikke skal udarte i en længere korrespondance, som måske i sidste ende ikke engang medfører et besøg. Men når vi hele tiden kun modtager korte svar, undrer det mig ikke, at vi også stiller kortere spørgsmål ... (puha - langt svar - håber ikke det blev for meget :-) Så: kun en kort hilsen fra sydvinden :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 10. Februar, 2019 sydvinden skrev, for 7 minutter siden: Sandsynligheden for at ramme, når man sender 20 dårligt / mangelfuld formulerede beskeder ud er vel større end ved 2 velformulerede - tænker de fleste måske? Måske er der også forskel - jeg ønsker (oftest) at besøg en bestemt pige. Når hun ikke har tid / mulighed, når jeg har - tja, så bliver det nok ikke til noget, jeg venter heller til næste gang i stedet for at "nøjes" med den næstbedste. Men gælder det for alle ..? Jeg enig i, at yderpunkterne nok er som du beskriver dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 10. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 47 minutter siden: Det er ikke for at hakke på dig, men jeg har svært ved at tage en henvendelse seriøs som "Har du tid i dag?" Eller "Er du frisk?" Hvis det er det eneste der står i beskeden. Nu spørger jeg måske dumt, men hvorfor egentlig tage det useriøst hvis man pænt spørger om du har tid? Det sker tit hos andre at der ikke kommer svar, selvom man henvender sig på en ordenlig måde (har aldrig henvendt mig til dig da du bor i en anden del af landet) . Det synes jeg også er useriøst, men måske derfor man falder tilbage til bare at spørge om der er tid for at vejre om der overhovedet er interesse for at lave en aftale. Nogle lader f.eks. også deres annonce stå i perioder hvor de ikke er aktive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 11. Februar, 2019 (edited) Nemtøs er absolut enig med dig. Vi bruger faktisk uanede mængder tid og tanker på at formulere og skrive en annonce slm i ønsker den. Med priser ydelser info osv samtidig ønsker mange at den ikke er for lang osv. Virkelig ikke nemt. Og så synes jeg det er ganske enkelt useriøst med beskeder som: 1. "hej baby" 2. "er du liderlig/frisk idag" 3. "hvad koster det?" 4. "har du tid" Og mit svar er som følger: 1. Det gider jeg slet ikke svare på. 2. Øh ja. Ellers var det nok ikke det rigtige sted at være på arbejde? 3. Det står i annoncen. 4. Dette svarer jeg ganske naturligt på om jeg har eller ikke. Dette antages derfor som en seriøs besked. Jeg ER 110% serviceminded, men med beskeder som dette, kan jeg tage mig selv i at tænke: og så ønsker du jeg er seriøs? Hvis du ikke engang magter at læse bare en smule af annoncen, som minimum måske i det mindste Det du ønsker svar på? Det er naturligvis helt op til folk selv om de vil undlade at læse annoncen men jeg nægter at tro at det giver en særlig god startdialog på en samtale der gerne skulle ende med lækkert samvær, at man som GP skal starte med at være "irriteret" over vedkommende ligegyldighed i denne sammenhæng. For sådan får jeg det desværre efter 20 beskeder på en dag i den kaliber... Så bliver man altså træt... Men jeg er vild med jer alligevel Redigeret 11. Februar, 2019 af Frække Tanja 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 11. Februar, 2019 Hej Nemtøs og alle I andre Jeg har som regel en standardformulering hej bruger, når jeg kontakter en GP direkte. Noget i retning af: Hej “navn” Jeg har set (underforstået læst) din profil og kan se du er at træffe “dato” (hvis det er nogle dage ud i fremtiden jeg ønsker at lave en aftale) på “sted”. Så præsenterer jeg mig selv med alder, at jeg er pæredansk (flere af de GP’ere jeg besøger modtager kun skandinavisk udseende gentlemen) og at jeg ikke ryger. Jeg har aldrig i deres profiltekster set noget om, at jeg skal være fx over 1,70 fx for at de vil modtage mig som gæst. Så højde og drøjde nævner jeg aldrig (de passer fint sammen). Kan heller ikke se relevansen af min højde, da det jo ikke er Tinder eller dating.dk (men jeg kunne nok ikke klare kravet om over 1,70) Jeg skriver så, at jeg ønsker at booke dem en time til alt blidt og behageligt og afslutter med mit navn. Jeg har aldrig fået afslag direkte. Nogle har undladt at svare overhovedet, hvilket teknisk set vel også er et afslag Niels Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Februar, 2019 niels6663 skrev, for 33 minutter siden: Hej Nemtøs og alle I andre Jeg har som regel en standardformulering hej bruger, når jeg kontakter en GP direkte. Noget i retning af: Hej “navn” Jeg har set (underforstået læst) din profil og kan se du er at træffe “dato” (hvis det er nogle dage ud i fremtiden jeg ønsker at lave en aftale) på “sted”. Så præsenterer jeg mig selv med alder, at jeg er pæredansk (flere af de GP’ere jeg besøger modtager kun skandinavisk udseende gentlemen) og at jeg ikke ryger. Jeg har aldrig i deres profiltekster set noget om, at jeg skal være fx over 1,70 fx for at de vil modtage mig som gæst. Så højde og drøjde nævner jeg aldrig (de passer fint sammen). Kan heller ikke se relevansen af min højde, da det jo ikke er Tinder eller dating.dk (men jeg kunne nok ikke klare kravet om over 1,70) Jeg skriver så, at jeg ønsker at booke dem en time til alt blidt og behageligt og afslutter med mit navn. Jeg har aldrig fået afslag direkte. Nogle har undladt at svare overhovedet, hvilket teknisk set vel også er et afslag Niels Det er relevant for mig ift højden, jeg har selv en god højde og jeg er buttet, ønsker ikke at føle mig som en kæmpe ved at være sammen med en mand der både i højde og drøjde er petit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest P_Nord Skrevet 11. Februar, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Det er relevant for mig ift højden, jeg har selv en god højde og jeg er buttet, ønsker ikke at føle mig som en kæmpe ved at være sammen med en mand der både i højde og drøjde er petit. Puha.. Godt jeg ikke er dværg Kh P. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 11. Februar, 2019 P_Nord skrev, for 1 time siden: Puha.. Godt jeg ikke er dværg Kh P. Ellers kunne du have overvejet en karriere som minitrans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 11. Februar, 2019 Det er seriøst verdensklasse dumt/sjovt med den slags henvendelser. Den værste er ‘Hvad koster du?’ Skrapt forfulgt af ‘Tid?’. En ofte brugt er ‘Hvem er du?’... Eller ‘Pris?’ Jeg ignorere dem oftest, en sjælden gang i mellem morer jeg mig med at svare på dem..... Mit yndlings svar er at jeg er en stor stærk tømrer som koster gratis, hvis vi kan mødes i min campingvogn i Rold skov. Jeg laver aldrig nogensinde aftaler med den slags henvendelser....ever never aldrig. Og de skriver jo heller ikke for at lave en aftale, men kun fordi at de keder sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 11. Februar, 2019 Jeg frabeder sms i mine annoncer. Kommer der sms som hey baby hvad kan jeg få uden gummi Disse sms typer svare jeg ikke på, det er mit indtryk at, de typisk kun vil sms og ikke lave seriøst aftale. En gange i mellem kommer der seriøse sms, jeg kan læse i han sms at han har læst hele min annonce. Han skriver a la hej Coco. Hvem han er, hvad han ønsker, evt spørgsmål. Og hilsn han navn. Disse sms vælger jeg at svare på, selv om jeg har frabedt sms. Skal jeg have en frisør tid, ringer jeg ikke og kun siger hey Baby - eller siger hvad koster det... Tilsvarende med hvis man skal have lavet noget i ens hus af en håndværker Go dag do. Er du tænd på at lave mit hus i dag... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 11. Februar, 2019 Coco Darling skrev, for 4 minutter siden: Tilsvarende med hvis man skal have lavet noget i ens hus af en håndværker Go dag do. Er du tænd på at lave mit hus i dag... Eller til slamsugerfirmaet: Kan jeg få renset mit afløb bagerst i hytten uden brug af gummihandsker ?? Laver som regel aftaler i god tid, da det skal passe med mine få ture til KBH. Rekorden er 5 uger før, og her blev aftalen lavet via PM herinde på EG. GP’en var ikke helt sikker på at jeg mente det seriøst...- men det var jeg jo så 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 12. Februar, 2019 sydvinden skrev, den 11.2.2019 at 00:01: MEN - og det er med vilje skrevet med stort M og E og N - når jeg gør det, og så kun få et standardsvar tilbage, som oftest ikke engang indeholder direkte svar mht. det dato / tidspunkt jeg spurgte ind til, eller - som det også sker ret så ofte - slet ikke få svar, kan jeg sagtens forstå, at nogen kønsfæller fatter sig i korthed. Sandsynligheden for at ramme, når man sender 20 dårligt / mangelfuld formulerede beskeder ud er vel større end ved 2 velformulerede - tænker de fleste måske? Ja du har helt ret. Det sker ofte at man ikke får svar, får et std svar, eller det slet ikke er pigerne selv der svarer,. Så det er nok lidt omsonst at skrive alt for meget. Så jeg spørger efterhånden kun om de har tid, som regel intet andet. Det er bestemt ikke useriøst ment og for det meste får man da svar. Der er så nogen der ikke gider nedværdige sig til at svare, men så må man finde en anden. Men det er møg irriterende at vente uden at vide om der svares eller ej. Det mindste gp'erne kan gøre er da bare at sende et std svar om de er uinteresserede så man ikke spilder sin tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 12. Februar, 2019 Michael J skrev, for 6 timer siden: Ja du har helt ret. Det sker ofte at man ikke får svar, får et std svar, eller det slet ikke er pigerne selv der svarer,. Så det er nok lidt omsonst at skrive alt for meget. Så jeg spørger efterhånden kun om de har tid, som regel intet andet. Det er bestemt ikke useriøst ment og for det meste får man da svar. Der er så nogen der ikke gider nedværdige sig til at svare, men så må man finde en anden. Men det er møg irriterende at vente uden at vide om der svares eller ej. Det mindste gp'erne kan gøre er da bare at sende et std svar om de er uinteresserede så man ikke spilder sin tid. Men når nu at man får rigtigt mange af den slags henvendelser som er useriøse, så gør erfaringen altså at man ikke svarer på dem mere. Er det ikke bedre at man som mand er præcis i sin besked ? Rigtigt rigtigt mange mænd læser jo slet ikke annoncerne, og spørger så ‘Tid?’.... Hvis man så svarer, så udløser det som regel en række sms’er som tydeligt viser at Manden ikke har læst annoncen..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Februar, 2019 (edited) Trinetease skrev, for 26 minutter siden: Men når nu at man får rigtigt mange af den slags henvendelser som er useriøse, så gør erfaringen altså at man ikke svarer på dem mere. Er det ikke bedre at man som mand er præcis i sin besked ? Rigtigt rigtigt mange mænd læser jo slet ikke annoncerne, og spørger så ‘Tid?’.... Hvis man så svarer, så udløser det som regel en række sms’er som tydeligt viser at Manden ikke har læst annoncen..... Et generelt problem, også her på forum, er at mennesket idag ikke skriver hele sætninger. Mange skriver bare et par stikord, og forventer så et udtømmende svar. Et andet problem er at utroligt mange mennesker nok læser annoncer/hjemmesider, men ikke forstår hvad der står, eller opfatter det. Teksten skimmes bare, den absorberes ikke i hjernen. Jeg får i min butik mange sprøgsmål, hvor svaret står på min hjemmeside. Når jeg så henviser til hjemmesiden, er svaret at den har de læst, men ikke lige set at svaret stod der. Det er nok er resultat af den måde det skrevne sprog bruges i dag, SMS sprog, og en generel tendens til ikke at tage hensyn til andre menneskers tid. Redigeret 12. Februar, 2019 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 12. Februar, 2019 Jeg får også masser af de her standard-intetsigende henvendelser, hvor man(d) ikke har gjort sig den mindste smule umage, på trods af jeg skriver, at jeg faktisk ønsker lidt mere engagement. Om det så er fordi, de har oplevet at andre piger ikke har svaret, ved jeg selvfølgelig ikke, men jeg kan ikke se, at jeg skal “betale prisen” for det. Nogen gange opdrager jeg lidt på dem (jaja det er oftest spild af tid) og andre gange svarer jeg slet ikke, for i bund og grund er han jo bare ikke typen, som jeg søger. Som ÅE skriver, så er der nok nogle der bare ikke i stand til at gøre det bedre, og de rammer så bare ikke ned i din målgruppe, Nemtøs. Men derfor må man godt rulle med øjnene en gang imellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luksusmassage 56 Skrevet 12. Februar, 2019 der var engang en sælger som ringede og tilbød mig hjælp til at målrette mine annoncer mod det rette publikum, og han spurgte så hvad min målgruppe var, dertil kunne jeg svare ganske kort "mænd der kan læse"... Det var som om han ikke helt kunne finde det punkt i sælgerbogen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheSilentOne Skrevet 12. Februar, 2019 det med at læse teksten er jo en gordisk knude. er der billede på annoncen kommer jeg ikke længere end til bllederne. er der ikke billede på, så tænker jeg - why bother og er videre til næste annonce. løsning? skriv teksten på jeres smækre bodies og gå så ellers selfie-amok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg